آغاز وحشت و ترس در هالیوود با اکران فیلم انسان لاغر

جمعه 19 مرداد 1397 سینما

آغاز وحشت و ترس در هالیوود با اکران فیلم انسان لاغر

فیلم سینمایی اسلندرمن,اخبار فیلم و سینما,خبرهای فیلم و سینما,اخبار سینمای جهان
 فیلم سینمایی اسلندرمن داستان موجود لاغر و قد بلند با چهره ای ترسناک است که سبب شکار و ناپدید شدن کودکان و نوجوانان  است و این عمل را تا جایی انجام می دهد که اکثر کودکان یک شهر کوچک گم می شوند.

به گزارش میزان، فیلم سینمایی “اسلندرمن” فیلمی در ژانر وحشت به کارگردانی “سالیوان وایت” اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را از امروز آغاز کرده است.

 

این فیلم بر اساس شخصیتی داستانی نوشته شده و می تواند یکی از امیدهای ژانر وحشت در اکران تابستانی سینمای  هالیوود محسوب شود.

 

فیلم سینمایی اسلندرمن داستان موجود لاغر و قد بلند با چهره ای ترسناک است که سبب شکار و ناپدید شدن کودکان  و نوجوانان است و این عمل را تا جایی انجام می دهد که اکثر کودکان یک شهر کوچک گم می شوند.

 

فیلم سینمایی اسلندرمن,اخبار فیلم و سینما,خبرهای فیلم و سینما,اخبار سینمای جهان

فیلمنامه این فیلم از ژانر وحشت که زمانی معادل نود و سه دقیقه دارد را دو تن از فیلمنامه نویسنام مطرح سینمای ترس عهده دار بوده اند. ویتکور سرژ و دیوید بریک فیلمنامه نویسانی هستند که در کنار “سالیوان وایت” ساخت اثر را انجام داده اند.

 

جویی کینگ، جولیا گولدونی، آنالیس باسو، جز سینکلر، تیلور ریچاردسون، کلی تابور، خاویر بوتت، میشل ریلی، الکس فیتزژن، جفری کورازینی و الکساندر هوپ از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم اسلندرمن به ایفای نقش پرداخته اند.

 

اسلندرمن یا انسان لاغر یک شخصیت ترسناک که در سال ۲۰۰۹ (میلادی) برای اولین بار توسط اریک نادسن برای  سایت کرییپی پاستا ساخته شد.

 

از نکات جالب اسلندرمن می‌توان به مشخصات ظاهری عجیبش اشاره کرد مردی بلند با قدی سه متر دستانی بلند و شاخک‌هایی که از آن برای کشتن قربانی هایش استفاده می‌کند و بدون چهره همراه با کت و شلوار می‌باشد.

 

مرجع : سرپوش

خبر خوش صدا و سیما برای طرفداران فوتبال/ پخش دیدارهای تیم فوتبال برایتون و مسابقات جذاب اروپایی

اجرای دوباره «صد در صد» با بازی ستاره پسیانی و هوتن شکیبا

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا