از فرش تا عرش بازیگران وچهره های مشهور

شنبه 4 فروردین 1397 سینما
از فرش تا عرش بازیگران وچهره های مشهور

هیلاری سوانک

هیلاری سوانک قبل از بازی در فیلم دختر میلیون دلاری و برنده شدن جایزه اسکار مشکلات فقر و بی پولی زیادی را تحمل کرده است. پدر سوانک مادرش را ترک کرد و او 3 فرزند را به تنهایی بزرگ کرد. وقتی مادرش بیکار شد تصمیم گرفتند به کالیفرنیا بروند و مجبور شدند تا زمانی که بتوانند آپارتمانی فراهم کنند در ماشین زندگی کنند و برای اداره امورات زندگی کارهای سختی انجام دهند. امروزه سوانک میلیون ها دلار دارایی دارد.
فال حافظ
هیلاری سوانک

سارا جسیکا پارکر

سارا سال ها قبل از این که ستاره سریال های تلویزیونی شود زندگی سختی را با خانواده اش می گذرانده است. سارا می گوید:زندگی فقیرانه را به خاطر می آورم. گاهی اوقات برق نداشتیم. گاهی اوقات خبری از جشن کریسمس و جشن تولد نبود. توانایی پرداخت مالیات یا قبض تلفن را نداشتیم. اما اکنون این بازیگر موفق از گذشته سیاهش فرار کرده و دارایی او بیش از 90 میلیون دلار است.
سارا جسیکا پارکر

دمی مور

این بازیگر موفق کودکی چندان خوبی نداشته است. دمی مور در کودکی با یک مادر معتاد و ناپدری زندگی می کرده است. او در 16 سالگی تصمیم می گیرد وارد صنعت مد شود و بعد از تلاش های فراوان به دارایی 150 میلیون دلار می رسد.
نژاد وی مخلوطی از فرانسه و ولز و چروکی است.
با وجود اینکه در نیومکزیکو به دنیا آمده اما در بچگی در ایالت پنسیلوانیا زندگی می کرده است. پدر وی چارلز هورمن، فردی بیکار و معتاد و قمارباز بود و مادرش را ترک کرد.
دمی مور قبل از ورود به سینما چندان محبوب نبود. کسی از دیدنش خوشحال نمی شد و حتی در بسیاری از موارد در را هم بر روی او و همکارانش باز نمی کردند. دمی مور در یک شرکت جمع آوری بدهی از بدهکاران کار می کرد.
دمی مور

جیم کری

در گذشته این بازیگر کمدی و سرگرم کننده دلیلی برای خندیدن و شاد بودن وجود نداشته است. خانواده جیم کری زندگی خوبی داشتند تا زمانی که پدرش خانه اش را از دست می دهد و مجبور می شوند در یک ون زندگی کنند. جیم برای کمک و حمایت از خانواده به شغل نگهبانی و مامور امنیتی می پردازد اما بعدها وارد عرصه سینمای کمدی می شود و هم اکنون ارزش دارایی های او 150 میلیون دلار است.
جیمز یوجین «جیم» کری  (زادهٔ 17 ژانویهٔ 1962) هنرپیشه و کمدین کانادایی-آمریکایی است. وی تاکنون 2 بار برندهٔ جایزهٔ گلدن گلوب برای فیلم های نمایش ترومن و مرد روی ماه شده است.
جیم کری

لئوناردو دیکاپریو

لئوناردو در فیلم تایتانیک می گوید:من پادشاه دنیا هستم. اکنون او پادشاه قلب میلیون ها نفر است. اما کسی نمی داند که بعضی از نقش های او به زندگی واقعی او برمی گردد. مثل فیلم تایتانیک یا گرگ وال استریت. لئوناردو در منطقه ای زندگی می کرده که فقر، خشونت و اعتیاد بیداد می کرد. اما هم اکنون ارزش دارایی های او 245 میلیون دلار است.
لئوناردو دیکاپریو

تام کروز

پدر و مادر تام کروز در 11 سالگی جدا شدند و مادر او همزمان به 4 شغل مشغول بود. تام در 16 سالگی با شرکت در اولین فیلم به نام musical Guys and Dolls به موفقیت های بیشتری رسید و هم اکنون ارزش دارایی های او 470 میلیون دلار است.
داستان این بازیگران معروف ثابت می کند که هیچ چیزی نمی تواند جلوی پیشرفت و موفقیت کسی را بگیرد حتی اگر تمام کهکشان بر علیه او برخاسته باشد.
تام کروز
منبع:نمناک
سوپر استارهای سینما درقالب روحانیت

سوپر استارهای سینما درقالب روحانیت

انتقادات سیروان خسروی از برنامه های سال تحویل تلویزیون

انتقادات سیروان خسروی از برنامه های سال تحویل تلویزیون

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا