۶ نوع بینی در جهان داریم

پنج‌شنبه 28 بهمن 1400 سلامت
۶ نوع بینی در جهان داریم

۶ نوع بینی در جهان داریم

در کشور انگلستان به تازگی تحت تاثیر تبلیغات خاندان سلطنتی انگلستان، عده زیادی از زنان می خواهند شبیه به کیت میدلتون همسر پرنس ویلیام شوند و میزان جراحی زیبایی بینی و درخواست برای تبدیل به شکل بینی خانم میدلتون در این کشور در طول یک سال گذشته ۱۵ درصد افزایش یافته است.

۶ نوع بینی در جهان داریم

 

  • بینی خوکی یا همان سربالا یکی از مدل های مورد علاقه بینی برای برخی افراد است، که در آن حفره های بینی دیده می شود و طول بینی کوتاه است. اما اگر جراحی زیبایی به اشکال همراه شود و مدل دلخواه در نیاید کار تیم جراحی بر ای اصلاح آن بسیار سخت و نیازمند به استفاده  از تکنیک های پیچیده جراحی برای اضافه کردن طول بینی است.
  • بینی مدل Hawk یا همان عقابی به بینی گفته می شود که در آن یک زائده استخوانی در خط بینی وجود دارد و به اصطلاح بینی قوز دارد، این فرم بینی مشکل تنفسی در افراد ایجاد نمی کند  اما اکثر افراد با بینی به این شکل دوست دارند زائده روی بینی خود را با جراحی بر دارند.
  • بینی Nubian یکی دیگر از اشکال رایج بینی است که معمولا بین اهالی قاره آفریقا و سیاه پوستان وجود دارد، در این مدل پره های بینی پهن و بزرگ هستند و بینی کشیده است. هنگام جراحی تمایل افراد به کوچک کردن بیش از اندازه  حفره های بینی می تواند باعث مشکلات تنفسی در آنها و ایجاد زخم و خط بخیه زیاد برای اصلاح فرم بینی شود.
  • بینی بزرگ و گوشتی، هم یکی دیگر از مدل های بینی است و اغلب افراد دوست دارند بینی  آنها به طور کلی کوچکتر شود، خطر این نوع جراحی ایجاد گوشت اضافه در محل برش جراحی و یا افتادگی غضروف بینی است و معمولا جراحان انجام این جراحی را به افراد دارای این مدل بینی توصیه نمی کنند.
  • بینی مدل Roman, مدلی زیبا از بینی است که با وجود قوز در آن و کشیدگی طول بینی برای آقایان زیبا است و باعث جذاب شدن شخصیت آنها می شود اما این مدل بر ای خانم ها چندان جالب نیست و بیشتر در آقایان این مدل بینی وجود دارد، با این حال گروهی از خانم ها در سراسر جهان به آن علاقه مند هستند و می خواهند بینی به شکل رومی ها داشته باشند.
  • بینی ضخیم و گوشتی هم یکی دیگر از انواع مدل های بینی است که در آن غضروف بینی به دو قسمت در نوک بینی تقسیم شده است و هنگامی که فرد می خندد بینی او حالت پهن و افتاده پیدا می کند، نوک  بینی بستگی به چهره فرد می تواند بر جذابیت او بیفزاید یا شاید چهره او را تحت تاثیر قرار دهد.کارشناسان در هر حال به افراد توصیه می کنند چنانچه بینی آنها سالم است و مشکل تنفسی ندارند از انجام جراحی زیبایی خودداری کنند زیرا می تواند عوارض جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

۶ نوع بینی در جهان داریم

درمانی جدید برای آنفلوآنزا

خواسته های جنسی آقایان که نمی گویند

خواسته های جنسی آقایان که نمی گویند

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا