۵ تکنیک برای اینکه مانند یک مشاور املاک حرفه ای عمل کنید

یکشنبه 24 مرداد 1400 بازار

اگر شما هم مشاور املاک هستید و تمایل دارید که به موفقیت های بزرگی در این زمینه دست پیدا کنید مطالعه این مطلب را از دست ندهید! در ادامه این مطلب با ترفندهای آموزشی، انگیزشی و نکات مهم در زمینه‌ی تبلیغات آنلاین ملک آشنا می‌شوید.

 

برای رسیدن به موفقیت، مسیر مشخصی داشته باشید

شغل مشاور املاک مانند سایر مشاغل قوانین مشخص شده ای مانند: تعطیلات رسمی، ساعت کاری و … ندارد. از این جهت بسیاری از افراد این شغل را جدی نمی‌دانند و بدون برنامه ریزی عمل می‌کنند. این در حالی است که رسیدن به موفقیت در این شغل یک شبه اتفاق نمی‌افتد و نیازمند برنامه ریزی و کار کردن اصولی است.

 

صداقت در کار

متاسفانه بیشتر مردم این تفکر را دارند که مشاورین املاک صداقت کافی و لازم در کار ندارند! باید به عنوان یک مشاور املاک حرفه‌ای صداقت و تعهد به مشتریان را در اولویت کاری قرار دهید. فراموش نکنید که مشتری امروز می تواند یک رزومه‌ کاری مثبت برای آینده شما باشد. در نتیجه صداقت داشتن با مشتری را در اولویت کاری خود قرار دهید.

 

داشتن روحیه‌ای شکست ناپذیر

فرض کنی مدت زمان زیادی را صرف کرده‌اید تا یک معامله را به سر انجام برسانید اما یک اتفاق غیر منتظره همه چیز را خراب می کند و معامله انجام نمی‌شود. قطعا در این جور مواقع احساس ناراحتی می کنید. اما نباید ناامید شوید. بلکه باید از این اتفاق ها تجربه کسب کنید. شغل مشاور املاک دغدغه های بسیار زیادی دارد. در نتیجه اگر خودتان را فردی مقاوم و چالش پذیر می دانید وارد این شغل شوید.

 

تبلیغات مناسب داشته باشد

برای نتیجه گرفتن از آگهی هایی که درج می‌کنید به این چند نکته توجه کنید:

انتخاب یک عنوان مناسب

یک عنوان مناسب اولین چیزی است که نظر مشتری را به خود جلب می کند. سعی کنید در انتخاب عنوان، اصلی ترین موارد را بکار ببرید تا نظر مشتری را جلب کنید. به عنوان مثال: خرید آپارتمان در تهران، خرید آپارتمان نوساز در تهران، اجاره آپارتمان ۱۰۰ متری با امکانات کامل و عنوان هایی مانند این موارد می تواند برای مخاطبان جذاب باشد و نیاز آن ها را بر طرف کند.

انتشار عکس و فیلم های واقعی از ملک

با انتشار فیلم و تصاویر واقعی از ملک می توانید نرخ بازدید از آگهی را افزایش دهید. زمانی که برای بازدید از یک ملک می‌روید سعی کنید از تمامی زاویه های خانه عکس برداری کنید.

مشخصات ملک را در آگهی کامل ذکر کنید

در توضیحات ملک تمامی مشخصات را مانند: پارکینگ، انباری، تعداد اتاق خواب، سال ساخت و … را ذکر کنید.

 

 

به قوانین و مقررات ملکی مسلط باشید

دانستن قوانین و مقررات ملکی می تواند به شما کمک کند که حرفه‌ای تر و با اعتماد به نفس بیشتری به نظر برسید. این نکته را فراموش نکنید که شما به عنوان یک مشاور املاک باید پاسخگوی تمام سوالات مشتریان باشید. پس در اولین فرصت شروع کنید و با قوانین معملات ملکی آشنا شوید تا بتوانید به تمامی سوالات مشتریان در زمان خرید خانه پاسخ دهید.

گل رز مومیایی

همه چیز در مورد گل رز مومیایی شده

انواع کرم پودر

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا