گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ در ویدیویی نمایش داده شد

پنج‌شنبه 14 دی 1396 فناوری
گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ در ویدیویی نمایش داده شد

 

گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ در ویدیویی نمایش داده شد

طی چند ماه اخیر، شایعات متعددی از گوشی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ به‎ دست آمده و تحلیل‌های مختلفی در مورد پرچم‌داران جدید این شرکت شکل گرفته است. حالا ویدیوی از یک گوشی منتشر شده که گفته می‌شود نسخه «پلاس» جانشین گلکسی اس ۸ است. محصول به نمایش درآمده در این ویدیو، ضخامت بیشتری نسبت به نسل قبل دارد؛ ضمن اینکه حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش نسبت به گلکسی اس ۸ پلاس بیشتر است.

مقاله‌های مرتبط:

نمونه به نمایش درآمده در ویدئو احتمالاً نسخه ساختگی گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ است. بر اساس شایعات، نسل جدید گوشی‌های پرچم‌‏دار سری گلکسی اس حاشیه‎هایی به اندازه‌ی گلکسی اس ۸ دارند؛ به همین جهت، آنچه در این ویدیو به نمایش گذاشته می‌شود، نسخه «ساختگی» پرچم‌‏دار جدید سامسونگ است. پیش از آنکه سامسونگ و اپل، پرچم‌داران جدید خود را ارائه دهند؛ نمونه‌های ساختگی آن‌‏ها وارد بازار می‌شود و گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس، از این موضوع مستثنا نیستند.

گلکسی اس 9 پلاس

با وجود اینکه ویدیوی به‌دست‌آمده، نسخه جعلی مدل «پلاس» جانشین گلکسی اس ۸ را نشان می‎دهد؛ اما برخی از تغییرات احتمالی نیز به نمایش گذاشته شده است؛ از جمله این تغییرات، می‌توان به عرضه گلکسی اس ۹ پلاس با دوربین دوگانه اشاره کرد که دوربین‌ها به‌صورت عمودی جای گرفته‌اند؛ درحالی‌که گلکسی اس ۹ مانند نسل قبل، تنها یک دوربین دارد. ضمن اینکه گمان می‌رود در هر دو مدل، حسگر اثر انگشت به پایین دوربین اصلی منتقل شده باشد؛ در نسل قبل، حسگر اثر انگشت در سمت راست دوربین قرار داشت و به دلیل ابعاد کشیده گلکسی اس ۸، استفاده از آن دشوار بود. به همین جهت، سامسونگ تغییراتی در جای‌گیری حسگر اثر انگشت به‌ وجود آورده است که دسترسی به این سنسور را ساده‌تر می‎کند.

گفته شده است که کهکشانی‌های بعدی سامسونگ با آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید یعنی اندروید ۸.۰ اوریو ارائه می‎شود و تراشه قدرت‌مندتری برای این دو مدل نسبت به نسل قبل، در نظر گرفته شده است. شرکت کُره‌ای در نسخه‌های جهانی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس از تراشه پرچم‌دار اکسینوس ۹۸۱۰ استفاده خواهد کرد؛ این پردازنده امروز ۴ ژانویه (۱۴ دی‌ماه) معرفی خواهد شد. در مدل‌های دیگر که در ایالات متحده و چین عرضه می‌شود، سامسونگ از پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام با هشت هسته پردازشی استفاده خواهد کرد.

در میان اعضای جدید سری «لکسی اس، نسخه ۶.۲ اینچی حافظه رم بیشتری نسبت به مدل ۵.۸ اینچی دارد؛ گلکسی اس ۹ پلاس با ۶ گیگابایت رم به بازار عرضه می‎شود؛ مدل کوچک‌‏تر مانند نسل قبل، ۴ گیگبایت رم دارد.

شایع شده است که سامسونگ از نمایشگاه MWC 2018 برای رونمایی از گوشی‌های پرچم‌دار جدید خود استفاده خواهد کرد؛ این در حالی است که گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در ماه مارس معرفی شدند. اگر رونمایی زودهنگام از پرچم‏‌داران ۲۰۱۸ سامسونگ صحت داشته باشد، انتظار می‎رود هر دو مدل تا نیمه ماه مارس وارد بازار شوند. گفته می‌شود جانشین گلکسی اس ۸ با قیمت پایه ۷۰۰ دلار به فروش خواهد رسید.

منبع : زومیت

دستگاه‌های تاشو با نمایشگر دوگانه تبلت‌ها را از دور خارج می‌کنند - فناوری

شهرهای مهمی که از نو ساخته شده‌اند

شهرهای مهمی که از نو ساخته شده‌اند

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا