چیدمان مدرن مهم ترین بخش خانه «آشپزخانه»

سه‌شنبه 27 شهریور 1397 گوناگون

چیدمان مدرن مهم ترین بخش خانه «آشپزخانه»

آشپزخانه,خانه,دکوراسیون خانه

آشپزخانه یکی از مهم ترین بخش های یک منزل به شمارمی آید و از آن جا که در دنیای مدرن امروز، توجه به دکوراسیون داخلی اهمیت ویژه ای دارد، باید به چیدمان آشپزخانه هم بیشتر توجه شود. همان طور که می دانید، چهارشنبه هر هفته و در همین ستون به بیان نکاتی درباره چیدمان اصولی بخش های مختلف خانه می پردازیم و بعد از اتاق نشیمن و پذیرایی در این مطلب به آشپزخانه اشاره خواهیم کرد.

 

 از کابینت تا گاز و هود

برای چیدمان این فضا اولین شاخصی که  از آن استفاده می شود، کابینت های استفاده شده در آشپزخانه است. کابینت سبب زیبا یی فضا می شود. از سوی دیگر می توان از یک هود، گاز و فر تو کار هماهنگ با آشپزخانه به منظور زیبایی استفاده کرد. هودهای تو کار و رو کار، گازهای رو میزی و تو کار می توانند برای این ایده پردازی ها استفاده شوند. در صورت تمایل نداشتن می توانید از یک گاز مبله استفاده کنید تا تصویر سازی سنتی در محیط داشته باشید. با ما همراه باشید تا ایده پردازی برای آشپزخانه مدرن شما ارائه دهیم.

 

ایده پردازی برای آشپزخانه مدرن

اگر می خواهید آشپزخانه خود را به سبک یک آشپزخانه سنتی ایرانی بچینید از ایده پردازی ارائه شده در ادامه مطلب بهره بگیرید. رنگ کرم قهوه ای چوبی می تواند یک سبک سنتی را برای شما تداعی کند. همان گونه که در تصویر ارائه شده است، مشاهده می کنید در این ایده پردازی از یک گاز مبله به همراه یک هود تقریباً مسی رنگ بهره گرفته که سبب متفاوت شدن این آشپزخانه شده است.

 

شما می توانید این تم رنگی را برای سینک ظرف شویی خود نیز انتخاب کنید. کابینت های یک دست چوب در کنار کاشی های سنتی به کار رفته در دکوراسیون سبب شده است، یک هارمونی رنگ شاد و ویژه در فضا حاکم شود. به شما توصیه می کنیم برای لوکس تر شدن آشپزخانه خود حتی اگر به صورت سنتی دکور شده است، از کالاهای لوکس طلایی بهره ببرید. در ضمن و به طور کلی، استفاده کردن از گل های طبیعی در هر فضا سبب زیباتر شدن آن محیط می شود.

 

راحله عجم اکرامی

 

zendegisalam.kho​rasannews.‎​com

مرجع : سرپوش

محمد شاه؛ مرگ در ۴۲ سالگی

ترفندهایی برای کمک به کاهش وزن

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا