پرچمدار جدید گوگل چه ویژگی‌هایی خواهد داشت؟-فناوری

دوشنبه 30 مرداد 1396 فناوری

بر اساس شنیده ها، گوشی گوگل پیکسل ۲ در پاییز به بازار‌های جهانی عرضه خواهد شد و اخبار درز کرده به بیرون حاکی از آن هستند که این گوشی از طراحی بسیار منحصر به فردی برخوردار است.

پرچمدار جدید گوگل چه ویژگی هایی دارد؟

فرادید| دیوید اسنلینگ؛ برای علاقه‌مندان به گوشی‌های هوشمند، ماه‌های پیش رو، ماه‌های بسیار شلوغی خواهند بود، چرا که شرکت‌های سامسونگ، اپل، و گوگل از گوشی‌های جدید خود پرده برداری می‌کنند.

 


در این زمینه بخوانید:


به گزارش فرادید به نقل از دیلی اکسپرس، سامسونگ طی مراسمی در هفته آینده قرار است که از گوشی نوت ۸ رونمایی کند. این در حالی است که به احتمال زیاد، اپل نیز طی هفته‌های آینده از گوشی آیفون ۸ رونمایی خواهد کرد.

پس از اینها، نوبت به غول اینترنت یعنی شرکت گوگل می‌رسد تا اینطور که شنیده‌ها حکایت می‌کنند، قرار است در ماه اکتبر از گوشی پیکسل ۲ رونمایی کند.

بر اساس وب سایت اندروید پلیس، صفحه نمایشگر پیکس ۲ ایکس ال، کمی بزرگتر از ۶ اینچ خواهد بود.

حال، اخبار درز کرده به بیرون حاکی از آن هستند که گوشی جدید گوگل از یک ویژگی خاص برخوردار است که تا به حال تن‌ها در گوشی اچ تی سی یو ۱۱ مشاهده شده است. اطلاعات اف سی سی نشان می‌دهند که پیکسل دارای کناره‌های تعاملی است که این امکان را برای کاربر فراهم می‌آورند تا کارهای خاصی را توسط آن‌ها انجام دهد. این ویژگی که از آن با نام “کناره فعال” یاد می‌شود، مستقیما از اچ تی سی گرفته شده است.

 

پرچمدار جدید گوگل چه ویژگی هایی دارد؟

گوشی اچ تی سی یو 11

بر اساس برخی شایعات شرکت تایوانی اچ تی سی، سازنده تمام مدل‌های پیکسل نخواهد بود و مسئولیت ساخت مدل بزرگتر پیکسل به عهده شرکت ال جی است.
همچنین تقریبا تایید شده است که پیکسل ۲ به همراه سیستم عامل جدید اندروید، یعنی اندروید ۸.۰ به بازار عرضه خواهد شد.

منبع : فرادید

درباره‌ی اسنشیال فون چه می‌دانید؟-فناوری

بهترین نقلی‌های دنیا-فناوری

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا