پایان فیلمبرداری اولین فیلم شهاب حسینی «آن شب»

یکشنبه 13 آبان 1397 سینما

با اتمام فیلمبرداری فیلم سینمایی «آن شب» در کشور آمریکا، این فیلم هم اکنون در مرحله تدوین قرار دارد.

س به گزارش بانی فیلم، فیلمبرداری فیلم سینمایی «آن شب» (The Night) به کارگردانی کوروش آهاری در کشور آمریکا به پایان رسیده و در حال حاضر فیلم مراحل تدوین خود را پشت سر می گذارد

 

محمد درمنش، الکس بروتو و جفری الارد به طور مشترک تهیه کنندگی این فیلم را برعهده دارند. تری جرج، سازنده «هتل ریواندا» و برنده جایزه اسکار و گلدن گلوب نیز به عنوان مشاور تهیه در این پروژه سینمایی حضور داشته است.

«آن شب» با نام پیشین «شب» اولین فیلم شهاب حسینی در آمریکا محسوب می شود. این بازیگر در این فیلم سینمایی با نقشی کاملاً متفاوت به ایفای نقش پرداخته است.

 

امیرعلی حسینی، آرمین مهر، گلبرگ خاوری، علی کوششی، و هنرمند خردسال، لیلا گرگانیان دیگر بازیگران این فیلم هستند که در کنار بازیگران خارجی: لی لی ویکی، جرج مگوایر، الستر لیتم، مایکل گرم و جیا مورا مقابل دوربین رفته اند.

 

«آن شب» داستان یک زوج ایرانی ساکن آمریکا را روایت می کند که در هتلی محبوس شده اند. آنها در نهایت وادار می شوند تا با رازهایی که از هم پنهان کرده اند روبرو شوند… .

 

دیگر عوامل اصلی این پروژه سینمایی عبارتند از: نویسندگان: میلاد جرموز و کوروش آهاری، مجری طرح: محسن درمنش و شریل استارولاکیس، مدیر فیلمبرداری: مازیار مکانی، طراح صحنه: جنیفر دهقان، طراح لباس: مریم راسخ، مدیر تولید: مایکل زمپینو، طراح گریم: بابک اسکندری، مدیر صدابرداری: آرمین کارباف، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: محمد مطلق، منشی صحنه: ژولیت نیکوغاسیان، عکاس: نیاز پرورش.

 

این اثر سینمایی محصول کمپانی ماموت پیکچرز و کمپانی سون اسکایز اینترتینمنت است.

منبع:سرپوش

تعطیلی ۳ روزه سینماها به مناسبت ۲۸ صفر

اعلام فیلم های بخش مسابقه پویانمایی ایرانی وخارجی در جشنواره رشد

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا