پاک نمودن یا حذف کردن سوئیچ یا ریموت کیا

یکشنبه 30 خرداد 1400 بازار
ساخت سوئیچ یدک کیا

ماشینها و محصولات کمپانی های شناخته شده ای مثل کیا از آنجا که دارای سوئیچ و یا ریموت های هوشمند و کد گذاری شده هستند، هر ماشین فقط و فقط به ریموت مختص خود که از قبل کد گذاری و برای آن ماشین تعریف شده است پاسخ میدهد. از این جهت افرادی که ماشین جدیدی را خریداری میکنند، چند مورد نگرانی را در ابتدا در مورد سوئیچ و ریموت به همراه دارند.

یکی از این موارد معمولا این است که آیا فرد یا نمایشگاهی که ماشین خود را از آن خریداری کرده اید تمامی ریموت های تعریف شده برای ماشین را به شما تحویل داده است یا خیر؟

که اگر این اتفاق رخ نداده باشد شما این حق را دارید که نگران سرقت وسیله نقلیه زیبا و گران قیمت خود باشید. زیرا ماشینهای این کمپانی تا 10 سوئیچ و ریموت را شناسایی و ذخیره کند به همهی آنها پاسخ میدهند و تمامی این ریموتها در یک زمان فعال هستند.

اما جای نگرانی نیست، زیرا شما میتوانید به مراجعه به مراکز معتبر و متخصص این مشکلات و نگرانی ها را حل و رفع کنید. برای ساخت سوئیچ کیا به یک کد نیاز است که مختص به خود است که در سیستم ماشین ذخیره شده و این آیدی ها قابلیت حذف و یا ذخیره آیدی جدید جهت استفاده از یک ریموت جدید را دارند. بنابراین شما میتوانید برای اطمینان خاطر از اینکه ریموت بتواند درب ماشین شما را باز کند یا آنرا روشن کند به این مراکز مراجعه کرده و همه آیدی های قبلی را پاک کرده و سوئیچ جدید خود را در آن ذخیره کنید.

این مراکز معمولا از دیاگ های به خصوصی برای انجام این فعالیت استفاده میکنند. نا گفته نماند که انجام این فرایند در مدل های مختلف کیا با هم متفاوت است.

 کپی و ساخت کلید یدک کیا

ساختن ریموت کیا نیاز به تخصص زیاد و همچنین تجربه دارد و در کنار این مسائل وجود وسایل کاربردی و پیشرفته نیز بسیار مهم است. با توجه به اهمیتی که ریموت کنترل و سوئیچ ماشین دارد، برای کد دهی و  سفارش ساخت ریموت و سوئیچ باید به مرکزی مراجعه کرد که خدماتی شبانه روزی به مشتریان خود عرضه می دارند. زیرا در هر ساعت از شبانه روز امکان بروز مشکل برای ریموت و سوئیچ  وجود دارد. بدون وجود سوئیچ و ریموت هیچ استفاده ای نمی توان از خودرو کرد حتی نمی توان آن را روشن کرد.

ساخت سوئیچ یدک کیا

سوئیچ ها و ریموت های قدیمی تر از ساختار ساده تری نسبت به سوئیچ و ریموت های امروزی داشته اند. همچنین مراکز خدمات رسانی و یا ساخت ریموت ها بسیار کم تر از الان بود. امروزه با توجه ساختار ریموت کنترل ، بسیار پیچیده تر شده است و تولید و ساخت آنها امریست بسیار تخصصی که در حوضه عمل مرکز تخصصی نگین غرب می باشد.

 

نحوه پاک یا تغییر کد در کیا

در مورد خودرو کیا باید گفت که عمل پاک کردن کد سوئیچ های آنها توسط دیاگ های مخصوص به راحتی توسط افرادی که در این مراکز مشغول هستند صورت میگیرد شما باید حتما یکی از سوئیچ یا ریموتهای خودروی کیا خود را همراه داشته باشید زیرا در غیر این صورت امکان پاک یا تغییر ریموت وجود نخواهد داشت. پس در صورتی که شما تمامی سوئی چهای خود را گم کرده اید، اول جهت ساخت و ذخیره یک سوئیچ جدید برای اقدام نمایید و سپس جهت حذف کد های گذشته اقدام کنید.

در برخی از مدل های خودر کیا هم از طریق دیاگ عمل حذف و تغییر ریموتها را انجام میدهند اما در بعضی موارد مراکز مشاهده شده که نیاز پیدا میکنند که در ابتدا و قبل از هر کاری جهت باز کردن کامپیوتر خودرو اقدام کنند که حتما این عمل با هماهنگی قبلی و در صورت نیاز صورت میگیرد. با توجه به این بحث شاید شما فکر کنید که درعمل حذف و تغییر کد ریموتها با سختی و دردسر بیشتری انجام شود اما شما میتوانید در صورت لزوم کامپیوتر ماشین را باز کرده و جهت حذف کدها آنرا برای مراکزی که این کار را انجام میدهند ارسال کرده و کار خود را بدون اینکه خود حضور پیدا کنید انجام دهید.

اهمیت سوئیچ یا ریموت یدک برای کیا

یکی از مسائل حائز اهمیت برای افرادی که دارای خودروی کیا هستند، داشتن سوئیچ یدک برای خودرو در زمان هایی که به حسب اتفاق ریموت خود را گم کرده یا به آن دسترسی ندارید است. به عنوان مثال به این مسئله فکر کنید که برای مسافرت یا کار از شهر خارج شده باشید و تنها یک ریموت یا سوئیچ برای خودروی کیا خود داشته باشید و سپس به هر دلیلی ریموت خود را گم کنید. در همچین شرایطی شما نه دسترسی مناسب به مراکز معتبر دارید و نه ریموت زاپاس برای اینکه مشکل خود را حل کنید. ساخت سوئیچ یدک کیا و ریموت یدک یکی از خدمات برای خودرو شما می باشد.

با در نظر گرفتن این موضوع که حذف و کددهی خودروی کیا که دیگر سوئیچ ندارد نیاز به باز کردن کامپیوتر آن پیدا میکند و بدون انجام این کار شما نمیتوانید ریموت جدید روی آن ذخیره کنید شما عملا دچار مشکل جدی خواهید شد. از این گذشته شما با خارج شدن از شهر نمیتوانید به افراد یا مراکز متخصص به راحتی دسترسی داشته باشید که بتوانند بتا استفاده از دستگاههای مخصوص مشکل شما را حل کنند.

بنابراین اگر خودروی کیا دارید اما تنها از یک ریموت برخوردار هستید این موضوع را جدی بگیرید و جهت ذخیره و کددهی سوئیچ یدک هرچه سریعتر اقدام کنید تا با مشکلاتی از این قبیل مواجه نشوید.

هرچند اگر حتی ریموت زاپاس داشته باشید اما همراه خود نبرده باشید با درخواست از افراد آشنا که به آن دسترسی دارند جهت ارسال سوئیچ یدک برای شما در هنگام وقوع مشکلات به مراتب مشکل شما راحت تر و بدون دغدغه حل خواهد شد.

 

 

 

محصولات طبیعی سردشت

بهترین محصولات طبیعی سردشت (عسل، سماق و انگور سیاه)

فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تهران تجهیز مرکز فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا