رونمایی از نسخه ویژه مرسدس بنز AMG GT 63 S

جمعه 21 اردیبهشت 1397 دسته‌بندی نشده

 

مرسدس بنز از نسخه سفارشی لوکس برای کوپه مرسدس AMG GT رونمایی کرد که قرار است نخستین نمایش عمومی خود را به زودی در مسابقه ۲۴ ساعته آلمان انجام دهد.

مدل‌های نسخه ۱ برای مرسدس AMG به عنوان راهی برای این شرکت در جهت جشن گرفتن راه‌اندازی یک مدل جدید است. معمولا خودروهای نسخه ۱ تنها پس از ۱۲ ماه پس از تولید اولیه آغاز می‌شود و اضافه کردن آن به عنوان یک مدل جدید بسیار نادر است. حالا مرسدس بنز قصد دارد برای کوپه چهاردر مرسدس AMG GT، مدل نسخه ۱ یا ادیشن وان را با بالاترین سطح عملکردی GT 63 S ارائه دهد که شامل تغییرات بیرونی و داخلی زیادی می‌شود.

Mercedes-AMG GT 63 S Edition 1 / کوپه مرسدس AMG GT 63 S

در فضای خارجی، کوپه مرسدس AMG GT 63 S ادیشن ۱ از پکیج آیرودینامیکی شامل اسپلیتر بزرگ‌تر در جلو، دیفیوزر بهینه شده و اسپویلر عقب ثابت با قابلیت تنظیم مکانیکی، بهره می‌برد. این پکیج باعث کاهش ضریب درگ خودرو می‌شود، در حالی که نیروی رو به پایین را افزایش می‌دهد. نوارهای AMG با رنگ  خاکستری نوک‌مدادی مات در بالای زهوارهای جانبی درها، روی کاپوت و سقف، طرح رنگ گرافو گری مگنو (Grapho Gray Magno) را برجسته‌تر می‌کنند. رینگ‌های ۲۱ اینچی سیاه مات با پره‌های متقابل و پرداخت براق، این ظاهر زیبا را کامل‌تر می‌کنند.

Mercedes-AMG GT 63 S Edition 1 / کوپه مرسدس AMG GT 63 S

با حرکت به سمت داخل خودرو، مرسدس AMG مدل نسخه ۱ را به کمک رنگ خاکستری ماگما و چرم سیاه ناپا (Nappa) تزئین می‌کند که به صورت سراسری از دوخت زردرنگ متضاد بهره می‌گیرد. صندلی‌های مولتی‌کانتور AMG نیز با روکش چرم ناپا و دوخت زرد متضاد تزئین می‌شوند. روکش فرمان عملکردی AMG که از الیاف مصنوعی میکروفیبر دینامیکا (DINAMICA) ساخته شده است، همچنین با دوخت‌ متضاد زرد، علامت زرد ساعت ۱۲ و لوگوی نسخه ۱ برجسته‌تر می‌شود. از چرم ناپا در تزئین دسته صندلی‌ها، پنل ابزار، کمربندهای در و پنل‌های مرکز درهای خودرو به خوبی استفاده شده است. دوخت زرد رنگ در تمام قسمت‌های داشبورد و پنل‌های در خودنمایی می‌کند، در حالی که دیگر تغییرات شامل تریم فیبر کربن، کمربند ایمنی زرد رنگ و پادری‌ها نیز می‌شود.

زیر کاپوت پیشرانه ۴.۰ لیتری خورجینی هشت سیلندر AMG با ۶۳۰ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتن‌متر گشتاور وجود دارد. قدرت پیشرانه از طریق جعبه دنده ۹ سرعته اتوماتیک AMG و سیستم تمام چرخ محرک 4Matic به چهار چرخ منتقل می‌شود. با بهره‌گیری از تمام این امکانات، کوپه مرسدس AMG GT 63 S ادیشن ۱ قادر است در زمان ۳.۱ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت دست یابد و بیشینه سرعت آن نیز به ۳۱۳ کیلومتر بر ساعت محدود می‌شود.

نسخه ۱ خودروی مرسدس بنز AMG GT 63 S قرار است اولین نمایش جهانی خود را اواخر هفته جاری در طول مسابقه ۲۴ ساعته  آداک زوریخ (ADAC Zurich) در پیست نوربرگ‌رینگ آلمان انجام دهد. نسخه سفارشی مرسدس AMG GT 63 S اوایل سال ۲۰۱۹ در بازار ایالات متحده آمریکا فروخته خواهد شد.

منبع : زومیت

معرفی بی‌ ام و M5 کامپتیشن مدل 2019

رونمایی از نسل جدید مرسدس بنز کلاس G

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا