نسخه‌ای خاص از نیسان روگ ۲۰۱۷ مجهز به شنی – فناوری

چهارشنبه 23 فروردین 1396 فناوری

نیسان در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۷ قصد دارد مدل ویژه‌ای از کراس اوور روگ را به نمایش بگذارد که مجهز به شنی است.

مدل خاصی از نیسان روگ ۲۰۱۷ با نام Trail Warrior Project روانه‌ی نیویورک خواهد شد تا در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۷ به نمایش درآید. این مدل به دنبال سنت همیشگی نیسان که نمایش شاسی بلندهای خاص است، ساخته شده و در معرض بازدید عموم قرار خواهد گرفت.

این مدل بر اساس نیسان روگ ۲۰۱۷ فیس لیفت ساخته شده که به جای رینگ و لاستیک استاندارد، روی چهار عدد شنی قرار گرفته است. هر کدام از این شنی‌ها ۱۲۲ سانتی‌متر طول، ۷۶ سانتی‌متر ارتفاع و ۳۸ سانتی‌متر پهنا دارند. همچنین برای همخوانی با این شنی‌ها، اقداماتی در راستای تقویت و بهبود عملکرد سیستم تعلیق این خودرو انجام شده است. 

نیسان روگ

مشخصه دیگر این خودرو، استفاده از رنگ‌آمیزی استتاری صحرایی با طرح نظامی است که در کنار شیشه‌های زردرنگ خودرو خودنمایی می‌کند؛ ضمن اینکه حتی شیشه‌ی چراغ‌ها نیز به رنگ زرد هستند. بدنه خودرو به رنگ خاکی و حاشیه‌ی شیشه‌ها به رنگ مشکی است. همچنین در این مدل باربند سقفی از نوع ARB Gear Basket، چراغ‌های LED و وینچ Warn با ظرفیت کشش ۴ تن موجود است.

نیسان روگ

مایکل بانس معاون بخش مدیریت تولید نیسان در مورد این محصول می‌گوید:

خودروی روگ Trail Warrior با داشتن امکاناتی چون باربند جعبه‌ای شکل، شنی‌های ویژه‌ی برف و شن، وینچ و رنگ‌آمیزی خاص خود، استانداردهای جدیدی برای ماجراجویی‌های خانوادگی معرفی می‌کند و اگر شما قصد داشته باشید یک روزِ به دور از هیاهوی شهری در کنار ساحل یا در دامنه‌ی کوه بگذرانید، این خودرو برای شما طراحی شده است.

نیسان روگ

توان مورد نیاز برای حرکت این نیسان روگ خاص از یک پیشرانه‌ی چهار سیلندر خطی به حجم ۲.۵ لیتر تأمین می‌شود که می‌تواند ۱۷۰ اسب بخار قدرت و ۲۳۷ نیوتون‌متر گشتاور تولید کند. این پیشرانه به یک جعبه دنده از نوع ضریب متغیر CVT کوپل شده که جدیدترین مدل جعبه دنده‌ی CVT ساخت نیسان است و با نام Xtronic شناخته می‌شود. همچنین توان تولیدی توسط پیشرانه به‌صورت استاندارد به هر چهار شنی انتقال پیدا می‌کند. 

نیسان روگ

سال گذشته نیز نیسان اقدام مشابهی انجام داد و چند خودروی شاسی بلند مجهز به شنی را که بر اساس مدل‌های مورانو، پث فایندر و روگ ساخته شده بودند، به نمایشگاه خودروی شیکاگو برد و به نمایش گذاشت.


منبع : زومیت

آیا نوآوری در گوشی های هوشمند مرده است؟ (پایانی بر نوآوری گوشی های هوشمند) - فناوری

چگونه می‌توان هزینه ها را به صورت نظام‌مند کاهش داد - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا