معرفی سریال فردا

پنج‌شنبه 6 بهمن 1401 سینما ، گوناگون
سریال فردا

مشخصات سریال فردا

نام سریال: سریال فردا

محصول:کره جنوبی

ژانر:اکشن، درام، فانتزی

کارگردانان:کیم ته یون، سونگ چی ووک

تهیه کنندگان:شین این سو، کوون می کیونگ

نویسندگان:پارک ران آی، پارک جاکیونگ، کیم یو جین

 

سریال فردا

فرداک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی به کارگردانی کیم ته یون و سونگ چی ووک با بازی کیم هی سان، رووون، لی سو هیوک و یون جی- است. بر. بر اساس وبتون ناور که در سال 2017 منتشر شد، این سریال در مورد فرشتگان دنیای زیرین است که قبلاً مردگان را راهنمایی می کردند، اما اکنون کسانی را که می خواهند بمیرند نجات می دهند.

در تاریخ 1 آوریل 2022 در تلویزیون MBC پخش شد و هر جمعه و شنبه ساعت 21:50 (KST) با 16 قسمت پخش شد. همچنین برای پخش در Netflix در دسترس است.

 

سریال فردا

سریال فردا

خلاصه داستان سریال فردا

چوی جون وونگ (رووون) جوان جویای کار است که نمی تواند شغلی را به دست آورد. او پس از عدم قبولی در یک مصاحبه کاری دیگر و همچنین بخاطر مشکلات زندگی اش و ناراحتی زیاد، تصمیم می گیرد تا خودکشی کند. بنابراین به سمت پل بزرگی می رود. ناگهان متوجه می شود فرد دیگری نیز همانند او، قصد خودکشی دارد.

او تصمیم می گیرد آن مرد را از خودکشی منصرف کند که دچار درگیری با او می شود و در یک لحظه به همراه وی از روی پل سقوط می کند. روح جون دونگ از بدنش خارج می شود و به کمای سه ساله می رود.

پس از این حادثه او با تیم مدیریت بحران و فرشتگان مرگ گو ریون (کیم هی سان) و لیم ریونگ گو (یون جی اون) که وظیفه جلوگیری از خودکشی را بر عهده دارند،، ملاقات می کند و به عنوان جوان ترین کارگر قراردادی در تیم مدیریت بحران با آنها همکاری می کندو به او شغلی را پیشنهاد می‌دهند که باید به کسانی که تصمیم دارند خودکشی کنند، دلیلی برای زندگی بدهد و آنها را از خودکشی منصرف کند.

. تیم مدیریت بحران به نجات افرادی می‌پردازد که قصد خودکشی دارند. آن‌ها در این مسیر، با تیم فرشتگان مرگ به رهبریِ جونگ‌گیل دچار چالش‌هایی می‌شوند. در پس خودکشی‌ها و مرگ‌های مختلفی که رخ می‌دهند و تلاش و مقابله‌های متعددِ تیم‌های جومادنگ؛ داستانی دیگر نیز به نمایش درمی‌آید.

کو ریون که سال‌ها قبل و در دوره‌ی چوسان زندگی می‌کرده، درواقع خود نیز خودکشی کرده بود. او با این کار، اطرافیانش را دچار عذاب روحی کرده و بنابراین مجبور است به جهنم رفته و مجازات شود. او به واسطه‌ی خروج از جهنم، مکلّف می‌شود افرادی که قصد خودکشی دارند را نجات دهد. او در این راه با رهبر گروه فرشتگان مرگ دچار چالش شده و رازی را از او مخفی می‌کند.

نهایتاً مشخص می‌شود جونگ‌گیل در دو نسل قبل، شوهر کو ریون بوده که با خودکشیِ او رنج بسیاری کشیده است. در انتهای سریال نیز جونگ‌گیل و کو ریون با هم کنار آمده و تیم‌های خویش را به خوبی هدایت می‌کنند. جون‌وونگ نیز از کُما خارج شده و موفق می‌شود کاری پیدا کند.

 

سریال فردا

سریال فردا

بازیگران سریال فردا

کیم هی سان در نقش کو ریون

کال سو-وون در نقش جوانی کو ریون

کیم رو وون در نقش چون جون-وونگ

کیم را-اون در نقش جوانی چوی جون-وونگ

لی سوهیوک در نقش پارک جونگ-گیل

یون جی-اون در نقش ایم ریونگ-گو

سو یون-هیوک در تقش جوانی لیم ریونگ-گو

کیم هه-سوک در نقش امپراتور جید

تیزر از سریال فردا

برای دیدن این سریال جذاب به سایت زیر مراجعه کنید:

برترین سریال

معرفی 5 تا از برترین سریال ها با ژانر ماجراجویی و اکشن

انیمیشن آواز 2

معرفی انیمیشن آواز 2

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا