معرفی تلویزیون اینترنتی آیو و جزئیات همکاری آن با سامسونگ – فناوری

یکشنبه 28 خرداد 1396 فناوری

سامسونگ و شرکت باران تلکام روز گذشته از طریق پخش زنده‌ی ویدئویی اینستاگرام، به معرفی تلویزیون اینترنتی آیو پرداختند.

سام سرویس به عنوان نماینده رسمی سامسونگ در ایران شنبه‌ی گذشته با ارائه‌ی یک پخش زنده از طریق اینستاگرام به معرفی همکاری خود با تلویزیون اینترنتی آیو پرداخت. پخش زنده از طریق صفحه رسمی سام سرویس و در ساعت ۱۸ و ۵ دقیقه آغاز شد و حسین اخباریه به عنوان نماینده‌ی آیو به معرفی امکانات این تلویزیون اینترنتی و ابعاد همکاری آیو با سامسونگ و اپراتورهای ارائه‌دهندگان اینترنت پرداخت.

آیو و سامسونگ

باران تلکام به عنوان شرکت مادر تلویزیون اینترنتی آیو از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود در بخش IPTV را آغاز کرده است. آیو (Aio) به عنوان اصلی‌‌ترین محصول این شرکت به ادعای کارشناس فروش سازمانی این مجموعه تا به حال نیم میلیون کاربر جذب کرده است. کمپین مشترک سامسونگ و آیو از اول اسفند ۱۳۹۵ کار خود را شروع کرده و تا اول مرداد ماه نیز ادامه خواهد داشت. خریدارانی که از اول اسفند ۱۳۹۵ اقدام به خرید تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ با گارانتی سام سرویس کرده‌اند از مزایای این طرح مشترک بهره‌مند خواهند شد. سامسونگ و آیو به خریداران چنین تلویزیون‌هایی در بازه‌ی زمانی ذکر شده، اشتراک شش ماهه‌ی رایگان برای استفاده از تمامی امکانات این تلویزیون اینترنتی هدیه خواهد داد. دارندگان تلویزیون‌های هوشمندی که تلویزیون خود را در این بازه‌ی زمانی خریداری نکرده‌اند نیز می‌توانند با اعلام مشخصات محصول خود از اشتراک یک ماهه‌ی رایگان این تلویزیون اینترنتی استفاده کنند.

آیو و سامسونگ

حسین اخباریه به عنوان کارشناس فروش سازمانی آیو در این معرفی زنده، به توضیح بخش‌های مختلف و امکانات این تلویزیون اینترنتی پرداخت. اخباریه با بیان این که استفاده از آیو برای دیدن شبکه‌های تلویزیونی کاملا رایگان است به توافقات آیو با برخی از شرکت‌های اینترنتی و اپراتورهای تلفن همراه اشاره کرد. طبق اعلام آیو، این شرکت تا امروز موفق به همکاری با همراه اول،‌ آسیاتک، های‌وب و فن آوا برای رایگان کردن حجم اینترنت مصرفی شده است به این صورت که کاربران این ارائه‌دهندگان اینترنت بدون نگرانی از اتمام حجم اینترنت خود از سرویس اینترنت آیو استفاده می‌کنند.

اپلیکیشن تایزنی آیو به صورت پیش‌فرض روی تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ نصب شده است و نماینده‌ی نصب سام سرویس این تلویزیون اینترنتی را برای شما فعال می‌کند. اخباریه در توضیحات خود به نماینده زومیت در مورد استفاده همزمان از آیو روی پلتفرم‌های مختلف بدین شکل پاسخ داد:

کاربرانی که از این اشتراک هدیه استفاده می‌کنند یا کسانی که خارج از این طرح اشتراک را خریداری کرده‌اند تا سقف دو کاربر می‌توانند به صورت همزمان از سرویس‌های آیو استفاده کنند. همچنین دارندگان این اشتراک شش ماهه قادر به استفاده از آن روی دستگاه‌های مبتنی بر اندروید و iOS نیز هستند و محدودیتی از این نظر برای اشتراک هدیه وجود ندارد.

آیو و سامسونگ

دارندگان تلویزیون‌های هوشمند و غیر هوشمند دیگر نیز با خرید آیوباکس می‌توانند از امکانات این تلویزیون اینترنتی بهره‌مند شوند؛ خریداران این دستگاه نیز اشتراک سه ماهه‌ از آیو دریافت می‌کنند. تنها تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ بدون نیاز به آیوباکس قادر به استفاده از سرویس‌های این تلویزیون اینترنتی خواهند بود.

نماینده‌ی آیو در بخش دیگری از سخنان خود در این معرفی زنده به قابل دانلود نبودن محتوی در این تلویزیون اینترنتی اشاره کرد. کاربران تنها قادر به دانلود محتوی شبکه‌های تلویزیونی هستند و کاربرانی که از اشتراک‌های آیو استفاده می‌کنند برای این کار فضای ابری ۱۰ گیگابایتی در اختیار خواهند داشت. بخش قابل توجهی از سخنان نماینده‌ی این تلویزیون اینترنتی به توضیح در مورد محتوای ارائه شده در این سرویس اختصاص داشت و بخش پایانی نیز به سوالات بینندگان این معرفی زنده اختصاص داده شده بود. 


منبع : زومیت

آیا ویندوز ۱۰ اس واقعا عملکرد بهتری نسبت به ویندوز ۱۰ پرو دارد؟ - فناوری

مسابقه 24 ساعته لمانز 2017 با قهرمانی پورشه و استون مارتین به پایان رسید - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا