مشخصات کامل گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در تنا قرار گرفت – فناوری

چهارشنبه 9 فروردین 1396 فناوری

با اینکه چند ساعت بیشتر به رونمایی از گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس باقی نمانده است اطلاعات کامل این محصولات در سایت تنا قرار گرفت.

امروز برای سامسونگ روز مهمی است؛ زیرا کمپانی کره‌ای می‌خواهد از جدیدترین پرچمداران خود رونمایی کند. تاکنون از گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس اخبار و شایعات فراوانی در سطح فضای مجازی قرار گرفته است که به ما کمک می‌کند با محصولات جدید سامسونگ، آشنایی نسبی داشته باشیم.

حال که تنها چند ساعت به رونمایی از این محصولات باقی مانده است مشخصات کامل هردو پرچمدار سامسونگ در سایت تنا قرار گرفته است که در ادامه آنها را مروری خواهیم کرد. تنا، سازمانی است که هر محصولی قبل از عرضه در بازار چین می‌بایست تاییدیه این سازمان را دریافت کند.

مشخصات گلکسی اس 8 سامسونگ

گلکسی اس 8 درواقع مدل استاندارد بوده و نسبت به مدل پلاس از صفحه نمایشگر و ابعاد کوچک‌تری بهره می‌برد. طبق اطلاعاتی که در سایت تنا قرار گرفته است این تلفن هوشمند از نمایشگر ۵.۸ سوپرآمولد استفاده می‌کند و دارای رزولوشن ۲۹۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است. البته طبق اخباری که در گذشته منتشر شده بود به کاربر اجازه داده می‌شود رزولوشن این تلفن هوشمند را به ۲۲۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسل یا ۱۴۸۰ در ۷۲۰ پیکسل تغییر دهد.

از نظر حافظه، دو گزینه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. گزینه اول دارای ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی دارد و گزینه دوم نیز از ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره می‌برد. البته درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی نیز تعبیه شده تا بتوان میزان حافظه ذخیره‌سازی را تا سقف ۲۵۶ گیگابایت ارتقا داد. لازم به ذکر است نسخه‌ای که در چین عرضه می‌شود از تراشه اسنپدراگون 835 بهره می‌برد که با فرکانس ۲.۴۵ گیگاهرتز کار می‌کند.

گلکسی اس 8 دارای باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است و با سیستم‌عامل اندروید 7.0 روانه بازار می‌‌شود. این تلفن هوشمند از ابعاد ۱۴۸.۹ در ۶۸.۱ در ۸ میلی‌متر بهره برده و ۱۵۲ گرم وزن دارد.

در لیست به محتویات داخل جعبه نیز اشاره شده است. خریداران در کنار گلکسی اس 8، یک شارژر، کابل انتقال دیتا، اداپتور و یک جفت هدفون دریافت می‌کنند. طبق اطلاعاتی که در سایت تنا قرار دارد تنها نسخه مشکی رنگ گلکسی اس 8 در چین عرضه خواهد شد.

مشخصات گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ

گلکسی اس 8 پلاس دارای رزولوشن یکسانی با گلکسی اس 8 است؛ اما از نمایشگر ۶.۲ اینچی بهره می‌برد. این تلفن هوشمند دارای تراشه اسنپدراگون 835 است و از فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز بهره می‌برد. گزینه‌های حافظه رم و حافظه داخلی این تلفن هوشمند با گلکسی اس 8 یکسان است.

در پشت گلکسی اس 8 پلاس از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و در جلو نیز از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی استفاده شده است. این تلفن هوشمند دارای باتری با ظرفیت ۳۵۰۰ میلی‌آمپرساعت است و از ابعاد ۱۵۹.۵ در ۷۳.۴ در ۸.۱ میلی‌متر و ۱۷۳ گرم وزن استفاده می‌کند. گلکسی اس 8 پلاس که مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 7.0 است در رنگ‌های طلایی، آبی و مشکی روانه بازار چین خواهد شد.

گلکسی اس 8 تنا


منبع : زومیت

رونمایی لکسوس از NX جدید-فناوری

استیون هاوکینگ به لبه فضا می‌رود - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا