مراسم رونمایی از رنگ مو برند همسر بهاره رهنما

شنبه 15 دی 1397 سینما
رونمایی ازبهاره رهنما آلبوم موسیقی «تمام شد» بهاره رهنما

زیگر کشورمان عکس های از خود به همراه همسرش و کمند و سپند امیرسلیمانی در مراسم رونمایی از برند معروف همسرش را در صحفه شخصی اش منتشر کرده است

بهاره رهنما نوشت :  آلبوم عکس همایش رنگ موی سلتون بهاره رهنمادر مشهد مقدس این رنگ مو به زودی در فروشگاهای آرایشی بهداشتی سراسر کشور موجود خواهد بود … عکس ها از حسین خدارتی ?

کمند امیرسلیمانی در کنار بهاره رهنما و همسرش

بهاره رهنما و همسرش

خوب است بدانید : همسر بهاره رهنما و پاسخ وی به همه شبهات

* من خودم را با آقای دایی مقایسه نمی‎کنم چون به نظر من آقای دایی، در ایران پهلوان است و یک پهلوان، جایگاه خیلی ویژه‎ای دارد. برای من «علی دایی» یک اسم خیلی بزرگ است مثلا مگر با این شایعاتی که اخیرا مطرح شد، «علی دایی» بین من و شما خراب شد؟

متاسفانه فضای مجازی تبدیل به حمام زنانه‎ای شده که پچ‎پچ‎های مزخرف در آن خیلی زیاد است کما اینکه در همین فضا مطرح شده بود که همسر من، پسر آقای «حسن عباسی»؛ از تئوریسین‎های سپاه هستند که به سادگی سرچ کردن می‎توانستند متوجه شوند «حسن عباسی» تنها ۸ سال بزرگتر از همسر من هستند و به لحاظ بیولوژیک، هیچ پسری در سن ۸ سالگی نمی‎تواند پدر شود.

بهاره رهنما و همسرش

مراسم رونمایی از برند همسر بهاره رهنما

* در مورد سلبریتی‎ها، من دیدم یک‎سری لاطائلات راجع پهلوان «علی دایی» گفته شده که آن حرف‎ها را هیچ انسان باشعور و صاحب‎عقلی باور نکرد. شاید این جمله برای پاسخ سوال شما درست باشد که برای من، جامعه باشعور و منصف ایرانی کافی هستند حتی اگر متاسفانه این روزها تعدادشان کمتر باشد.

* آدم وقتی دور است، خیلی چیزها را نمی‎داند. من الان که دارم کار اجرایی می‎کنم، می‎بینم دست ما از آتش دور است و فکر می‎کنیم اینها چرا هیچ کاری نمی‎کنند درحالی‎که این‎قدر این هیچ کاری به هزار تا مساله دیگر وابسته است که آدم فکر می‎کند ما هم اگر در همان جایگاه بودیم، کاری از دستمان برنمی‎آمد ولی مثلا در همین بحث محیط زیست، خود من همیشه می‎گفتم کاش خانم ابتکار، کمی چکشی‎تر و اساسی‎تر با مسائل و قوانینی که هست، برخورد کند.

بهاره رهنما و همسرش امیر خسرو عباسی

کمند و سپند امیرسلیمانی در کنار بهاره رهنما و همسرش

* من سالیان سال در زندگی سابقم و بعد، آن سه، چهار سالی که جدا شدم، اصولا بحث حاشیه‎سازی نداشتم. اینکه در زندگی کسی وارد شده باشم، مالی از کسی برده باشم، کاری را ترک کرده باشم، تعهدی را انجام نداده باشم، شما حتی اگر بگردید، یک عکس از من با شکل و شمائل غیرعادی در کل اینترنت وجود ندارد.

* حواشی از بیرون به من الصاق می‎شود و باز هم من فکر می‎کنم نتیجه مهم است چون من اهدافی دارم که یکی از آنها، نشر حال خوب و امید بین زنان ایرانی است که دارم کاملا هدفمند این کار را انجام می‎دهم.

* من خودم ایجاد حاشیه یا چالش نمی‎کنم اما وقتی هم که حاشیه یا چالشی پیش می‎آید، اصولا آدم عقب‎نشینی و ترس نیستم. می‎آیم جواب می‎دهم چون برای روشن شدن اذهان طرفداران تین‎ایجر، چیزهایی باید گفته شود.

همسر بهاره رهنما در کنار بازیگران

همایش رنگ موی سلتون همسر بهاره رهنما

* من آدم ساختن حاشیه و چالش نیستم ولی وقتی می‎سازند چون ساکت نمی‎شوم، قضییه بالا می‎گیرد که این، کمی به رگ و ریشه اراکی من برمی‎گردد که در این مواقع، روحیه جنگ‎جویی داریم.

* هر از گاهی دوستان می‎گویند نمی‎توانید در تلویزیون کار کنید و بعدا خودشان می‎آیند و می‎گویند بیا کار کن. من کلا نمی‎دانم داستان تلویزیون چیست! تئاتر «زنان شکسپیر» من که یک کار کاملا کمدی زنانه بود، مشکل پیدا کرد. البته این اندازه‎ای که من تاوان دادم، بسیار کمتر از خیلی از دوستان و همفکرانم است ولی من به اندازه خودم اذیت شدم و هنوز هم دارم می‎شوم.

منبع:نیک صالحی

 

متفاوت ترین گریم نوید محمدزاده در فیلم «سرخ پوست»

گریم نوید محمدزاده در فیلم «سرخ پوست»

برنامه «نگی که نگفتی» امشب ساعت ٢١ روی آنتن شبکه دو می‌رود

برنامه «نگی که نگفتی» امشب ساعت ٢١ روی آنتن شبکه دو می‌رود

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا