فیلمبرداری «مشت در وقت اضافه» ماه آینده تمام می‌شود

یکشنبه 13 خرداد 1397 سینما

فیلمبرداری «مشت در وقت اضافه» ماه آینده تمام می‌شود

فیلم مشت در وقت اضافه,اخبار فیلم و سینما,خبرهای فیلم و سینما,سینمای ایران
روز از فیلمبرداری این فیلم در۳یا۴ لوکیشن به پایان رسیده است. روند تولید فیلم روندی خوبی است و فکر می کنم تا یک ماه آینده فیلمبرداری به پایان برسد.

سیدحامد حسینی تهیه کننده فیلم سینمایی «مشت در وقت اضافه» که کارگردانی آن برعهده مهدی فخیم زاده است، در ارتباط با آخرین وضعیت این فیلم سینمایی به «صبا» گفت: ۱۲ روز از فیلمبرداری این فیلم در چند لوکیشن به پایان رسیده است. روند تولید فیلم روندی خوبی است و فکر می کنم تا یک ماه آینده فیلمبرداری به پایان برسد.

 

وی در خصوص لوکیشن های فیلم افزود: لوکیشن های این فیلم در شهر تهران و شمال کشور فیلمبرداری خواهد شد.

 

حسینی در ادامه به بازیگران این فیلم اشاره کرد و گفت: بازیگران اصلی فیلم شامل مهدی فخیم زاده، گوهر خیراندیش، احمدنجفی، رامین راستاد هستند و ممکن است بازیگرانی اضافه شوند ولی به احتمال زیاد این افراد، چهره‌های مشهوری نیستند. می خواهیم تعاملی میان هنرپیشه های قدیم و تئاتری های جدید اتفاق بیفتد و همکاری مشترکی به وجود آید. گروه حرفه ای پر انرژی وحرفه ای در پشت دوربین، در فیلم فخیم زاده مشغول به کار هستند.

 

گفتنی است؛ «مشت در وقت اضافه» به کارگردانی مهدی فخیم زاده و تهیه کنندگی سید حامد حسینی به مسائل اجتماعی و خانوادگی می پردازد و در قالب طنز موقعیت و در ژانری که به کمدی اکشن موسوم است موضوع خود را برای مخاطب مطرح می کند.

 

از میان عوامل اصلی پشت دوربین این پروژه نیز می توان به علیرضا زرین دست به عنوان مدیر فیلمبرداری، عباس بلوندی طراح صحنه و لباس، عباس رستگارپور مدیر صدابرداری و محمد گل افشار به عنوان طراح گریم اشاره کرد.

 

لیست کامل بازیگران این فیلم عبارتند از: گوهر خیراندیش، احمد نجفی، رامین راستاد، گلناز خالصی، حمیدرضا قلی خانی، سیاوش معمارزاده، آتنا مهیاری همراه با خود مهدی فخیم زاده به ایفای نقش می پردازند.

 

 

مرجع : سرپوش

هجدهمین برنامه ماه عسل با حضور زندانیان جرایم غیر عمد

«جک جانسون» مشت‌زن سیاهپوست آمریکایی به سینماها می آید

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا