فال شمع یکشنبه 28 خرداد ۱۴۰۲

یکشنبه 28 خرداد 1402 طالع بینی
شمع

فَروردين : شما فردی بسیار با ارزش و از خانواده ای اصیل و محتشم زاده هستید. حیف می باشد که عشق و مهر و محبت خود را به پای نااهلان بریزید. پس در این کار تجدید نظر نمایید که به مراتب عالی تر است.

ارديبهشت : این نیت غیر از امور ازدواج در سایر موارد با کمی علاقه و اراده و همت، سرعت عمل، دقت و مشاورت با استادی، حتماً عملی است ولی در مورد عشق و عاشقی توصیه می کنم از این کار دست بردارید که عاقبت آن ندامت است.

خُرداد : ویژگی های شما عبارت اند از: خوش شانس، با سلیقه، اهل اعتدال، منطقی، متفکر، روشنفکر، رفیق دوست، محتاط، اهل کشف، بی قرار، اهل گردش، لجباز، وسواسی

تير : عمر با ارزش را به این مسائل هدر ندهید و روح لطیف خود را به دنبال هوس های زود گذر نفرستید. اگر مشکل شما حل نشد، بهترین مشاور پدر و مادر شماست که شما را بی اندازه دوست دارند.

مُرداد : ارتباط خود را حفظ کنید و اراده خویش را محکم سازید. با علاقه و تلاش همگام شوید، موفق خواهید بود. به قولی وقتی پرنده ای را معتاد می کنند تا فالی از قفس به در آورد و اهدا نماید

شهريور : دقت و حوصله و فعالیت، سه قاعده مثلث پیروزی هستند که شما خوشبختانه دو قاعده را در اختیار دارید و سعی کنید تلاش و کار را همراه با اراده به جمع آنها وارد سازید تا این نیت برآورده شود.

مِهر : ستاره اقبال شما در برج سعد می باشد. کارها بر وفق مراد انجام خواهد گرفت و جای نگرانی نمی باشد.

آبان : شما از خود مقاومت و ایستادگی نشان نمی دهید به همین جهت از این شاخه به آن شاخه می پرید.

آذر : اوضاع را بر وفق مراد خود بسازید. بگذارید یک بار هم که شده، خودتان تصمیم بگیرید. صبح در راه است. باید باور داشت تا طلوع کند چون از شب تاریک نور به پنجره اطاق نمی تابد.

دِى : مسافرت را توصیه می کنم. فروش نفع دارد ولی خرید فعلاً چند روز صلاح نمی باشد. از مسافر خبرهای خوشی دریافت می کنید.

بهمن : این نیت زیر و بم های زیادی دارد که باید مقدماتش را کاملاً فراهم کنید و تا حدودی بعضی از عوامل آماده و مهیا می باشد. برای بقیه نگران نباشید و بر خدا توکل کنید

اسفند : بیمار حتماً شفا می یابد. ازدواج عملی است. پدر و مادر را احترام کن و نذر خود را ادا کنید. قول خود را به عمل تبدیل سازید.

برای خواندن فال روزانه کلیک کنید

شمع

فال شمع دوشنبه 29 خرداد ۱۴۰۲

شمع

فال شمع شنبه 27 خرداد ۱۴۰۲

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا