فال شمع یکشنبه 22 مرداد ۱۴۰۲

یکشنبه 22 مرداد 1402 طالع بینی
شمع

فَروردين : در رفتار و کردار خود متعادل باش و از این کار صرف نظر کن. زیرا از عواقب آن آگاه نمی باشی و بی جهت، عجله و شتاب داری. در حالی که هنوز مقدمات آن را فراهم نساخته ای. زیرا تا پایان راه، مسافتی طولانی وجود دارد.

ارديبهشت : همه فکر می کنند که شما خیلی زرنگید و قصد فریب آنها را دارید و از ناراحتی آنها خرسند می شوید، علتش این است که مغرورانه باد در بادبان کشتی سخن خود می اندازید و حرف خود را گاهی توام با اغراق بیان می دارید. پس لازم است نسبت به این موضوع تجدید نظر کنید که زیان فراوانی خواهید دید.

خُرداد :زیاد اتکا به پدر و مادر داشتید. احساس نوعی خلاء شما را پژمرده می کند. قدرت تصمیم گیری و خلاقیت شما موجب پیروزی خواهد بود. نگران نباشید.

تير : خیلی بد پیله می کنید. چرا در خصوصیات زندگی خانوادگی آنها دخالت می کنید؟ اینکار موجب دلسردی می شود. مادر و خواهر و برادر او انسان های وارسته ای هستند پس با آنها خوب باش که به نفع شماست.

مُرداد : دو منبع در آینده برای شما بوجود می آید و ناراحتی مالی نخواهید داشت. دشمنان در برابرتان تاب و مقاومت ندارند. به شرط آنکه اولاً خیرخواه مردم باشید ثانیاً با توکل بر خدا، به پدر و مادر و همسرتان خالصانه عشق بورزید وگرنه خدای ناکرده همیشه گرفتار خواهید بود.

شهريور : شما به علوم ماوراء الطبیعه و اسرار آمیز علاقه دارید و ذاتاً از پژوهشگران و فیلسوقان لذت می برید. بهتر از هر کس می توانید خصوصیات مردم را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید.

مِهر :به شما توصیه می کنم که رعایت پدر و مادر و همسر را بنمایید. زیرا با لجبازی کارها انجام نمی گیرد. در حالی که قلب آنان به عشق شما همیشه در تب و تاب است ولی شما مست از باده غرور، ارزش این همه عشق خالص را در نمی یابید. پس به هوش باشید که زمان را از دست ندهید.

آبان : ویژگی های شما عبارت اند از: با ایمان، پرحرف، سخنران، با سلیقه، زیبا و دلربا و جذاب، فقرا را شریک خود می کند، بی قرار، عاشق علوم و ماوراء الطبیعه، مغرور، مرموز، هوشیار، دلپذیر، عشوه گر، عاشق زندگی و بی حوصله.

آذر :دنیا چنان زیباست که انسان به آن وابسته می شود اما نباید فریب آن را خورد. کاملاً هوشیاری خود را حفظ کن که به زودی بخت و اقبال به شما روی خواهد آورد. مبادا گول حسودان را بخوری بلکه با سرعت عمل، همراه با دقت و زیرکی عمل کن.

دِى :بخت و اقبال شما رو به سعد و خوبی گذاشته و مرادت برآورده می شود. جای هیچ گونه نگرانی نیست. فقط برای سرعت بخشیدن به آن، نذر خود را ادا کنید و به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید.

بهمن : مسافر موفق شده است. اشکال ها برطرف شده. بیمار طی یک هفته دیگر بهبود می یابد. خرید و فروش عالی است. تغییر شغل و مکان انجام می گیرد. مبارک است.

اسفند : پیشرفت های شما و خانوادیتان بسیار خواهد شد اما مواظب باشید که دچار غرور نشوید و از یاد خدا نروید.

برای خواندن فال روزانه کلیک کنید

شمع

فال شمع پنجشنبه 20 مهر 1402

شمع

فال شمع شنبه 21 مرداد ۱۴۰۲

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا