فال شمع پنجشنبه 22 دی ۱۴۰۱

پنج‌شنبه 22 دی 1401 طالع بینی
شمع

فَروردين : شما شخصی با صداقت و مهربان می باشید اما او سیاستمدار است و با تفکر عمل می کند. عشق هم تفکر زیاد را نمی پسندد. به هر صورت، چاره شما در صبر و شکیبایی است تا او از تردید خارج شود.

ارديبهشت : مسافرتی خوش در پیش دارید. پدر یا همسرتان مشغول معامله ایست که برایش سود آور است اما به او گوشزد کنید که مواظب اطراف کار باشد.

خُرداد : به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید. یکی از بستگان سخت به شما نیازمند است. به او توجه کنید که دعایش در حق شما موثر است

تير : کارهای او از روی عمد می باشد چون می خواهد شما را امتحان کند. پس شما بسیار مواظب باشید و از روی حوصله، دقت و محبت کار کنید.

مُرداد : بیمار شفا نمی یابد. شما بر اثر سرعت عمل و دقت از رقیبان خود پیشی خواهید گرفت.

شهريور :تصمیم دارید کاری انجام دهید ولی در اجرای آن تردید دارید. با توکل به خدا و با مساعدت از بخت، علاقه، سرعت عمل و دقت اقدام کنید که موفقیت بر رقیبان نزدیک است.

مِهر :مسافرت را توصیه می کنم. خرید و فروش هر دو خوب است. کارت را از دست نده و سعی کن برای خود پس انداز کنی که در روزهای سخت به خود متکی باشی.

آبان : خواهر و مادرت را به هیچ وجه رها نکن. گول چرب زبانی را مخور. به فکر آینده خود باش.

آذر :رازهای خود را ابداً با او در میان نگذار. هر چند تو را دوست دارد ولی دمدمی است و از هزینه کردن میترسد. با رنج و سختی می توان با او زندگی کرد.

دِى : ویژگی های شما عبارت اند از: با شخصیت، خودخواه، موفق، نصیحت پذیر، قادر به هر کاری، کمیاب، والا مقام، منطقی، جدی، عصبانی، بذله گو، محتاط، رفیق دوست، مودب

بهمن : برای زندگیت نذر کن و سوره مبارکه النمل از آیه ۵۰ تا آخر را با معنی و حضور قلب بخوان.

اسفند : بهتر است از این کار صرف نظر کنی زیرا در آینده ای نزدیک، بر اثر ملاقاتی، شغل مهمتری به دست می آورید.

برای خواندن فال روزانه کلیک کنید

شمع

فال شمع جمعه 23 دی ۱۴۰۱

شمع

فال شمع چهارشنبه 21 دی ۱۴۰۱

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا