فال شمع پنجشنبه 11 آبان 1402

پنج‌شنبه 11 آبان 1402 طالع بینی
شمع

فَروردين : اهداف بلندی در زندگی دارید که رسیدن به آنها نیاز به تلاش و کوشش از ناحیه شخص خودتان است.

ارديبهشت : دوری و بی خبر ماندن از کسی شما را آزار می دهد و باعث غم و غصه شما شده است. این دوری به زودی تمام خواهد شد.

خُرداد : مسافرتی به مناطق گرمسیری داخل کشور دارید . دست به کار تجارت و معامله خواهید زد و در این امر بسیار برجسته و دارای ثروت زیادی خواهید شد.

تير : به دیگران متکی نباشید. از حادثه یا خطری جزیی به طور کامل و به موقع نجات پیدا می کنید.

مُرداد : گرما و صمیمیت میان افراد و اعضای خانواده تان بیشتر از گذشته خواهد شد ورود به محیطی جدید اینده شما را دستخوش نغییر و تحولی مثبت خواهد کرد.

شهريور : در مساله یا موضوعی با شخصی خردمند به مشورت خواهید پرداخت که نتیجه امیدوار کننده و مثبتی برای شما به دنبال دارد.

مِهر : با شخص نزدیک یا یکی از بستگان خود مواجه خواهید شد که مشکل کوچک و غم و اندوهی دارد که با مشورت کردن با شما گره از کارش باز خواهد شد

آبان : اگر در تصمیمی تردید و دو دلی داید ، در انجام آن کمی درنگ و تاخیر نمایید. و در زمانی مناسب تر و در شرایطی آرام تر تصمیم خود را بگیرید.

آذر : به آموختن حرفه ای جدید خواهید پرداخت. راه دوری را برای انجام یا رسیدن به هدف باید طی کنید. پیغامی که حامل شادی و سعادت فراوان برای شماست

دِى : میان دو یا چند نفر از نزدیکان ، که با یکدیگر قهر بوده اند ، آشتی ، صلح و سازش دوستانه خواهد شد با آشفتگی و اغتشاش های فکری خود را درگیر نسازید

بهمن : زندگی و آینده فرزند یا فرزندان شما بسیار درخشان خواهد بود و به سعادت و خوشبختی مورد نظر خواهید رسید.

اسفند : شما شخص بسیار حساسی هستید و از قلب پاکی برخوردارید. تنوعی در زندگی شما ایجاد خواهد شد به گونه ای که سمت و سوی زندگی شما رو به بهبودی خواهد رفت.

برای خواندن فال روزانه کلیک کنید

شمع

فال شمع جمعه 12 آبان 1402

شمع

فال شمع سه شنبه 9 آبان 1402

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا