فال شمع سه شنبه 27 دی ۱۴۰۱

سه‌شنبه 27 دی 1401 طالع بینی
شمع

فَروردين :بازنده، هنگامی که از دیگران بد رفتاری می بیند، خشم و ناخشنودی خویش را بر زبان نمی آورد و زجر می کشد و با انتقام گرفتن از خود شرایط بدتری را پدید می آورد. اما برنده در چنین شرایطی آزادانه رنجش خود را بیان میکند و تخلیه احساس می کند، سپس مساله را فراموش می کند.

ارديبهشت :اگر از این کار صرف نظر کنید، بمراتب بهتر می باشد. زیرا هنوز این نیت کاملاً پخته و حساب شده، تنظیم نگردیده و مقدمات اجرای آن فراهم نشده است.

خُرداد : یکی در خانه شما را خیلی دوست دارد و شب و روز در فکر شماست. با او مهربان باش و احترامش را نگهدار.

تير : دیگران نسبت به شما حسادت می ورزند. این هفته با شخصی ملاقات خواهی کرد که بسیار سودمند است. مسافرت را توصیه میکنم ولی خرید و فروش زود است.

مُرداد : در امور علمی، پیشرفت حاصل می شود ولی نیاز به کوشش زیادتر دارد. ازدواج و طلاق هر دو عملی نمی شود. بیمار شفا می یابد.

شهريور : نگران نباشید. بالاخره کارها بر وفق مراد شما میشود. به چیزهایی که از آن بی خبر بودید، آگاه می شوید. به زندگی عشق بورز و دوست داشته باش. به فکر ناملایمات نباش و با همه مهربان باش.

مِهر : در حضور دشمنان و حسودان درباره این کار و نیت سماجت نشان ندهید که شما را سرزنش خواهند کرد.

آبان : در مورد مسایل شخصی منظم تر باشید. پیشنهادی به شما می شود که هدف قابل توجهی در آن نهفته است.

آذر :یکی از بهترین خاطرات شما دوباره تداعی خواهد شد که خوشحالتان میکند. گاهی یک دنده و لجباز می شوید که این کار به نفع شما نمی باشد و از توجه و ارادت دیگران نسبت به شما می کاهد.

دِى : پولی به شما می رسد اما سعی کنید آن را نگه داری کنید. سودی سرشار دریافت می کنید به شرط آن که مغرور نشوید.

بهمن : از ایراد دیگران ناراحت شدید زیرا وقتی برق غیرت چنین از کمین گاه خارج می شود، حسادت می آورد. یکی در کمین است که شما را در انجام این نیت منصرف سازد در نتیجه، شروع به آزار کرده است.

اسفند :از خدای بزرگ، مدد و کمک بخواهید. به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید و سوره مبارکه مریم از آیه ۴۰ تا ۶۰ را بخوانید.

برای خواندن فال روزانه کلیک کنید

شمع

فال شمع چهارشنبه 28 دی ۱۴۰۱

شمع

فال شمع دوشنبه 26 دی ۱۴۰۱

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا