فال شمع سه شنبه 23 خرداد ۱۴۰۲

سه‌شنبه 23 خرداد 1402 طالع بینی
شمع

فَروردين : زیاد به این نیت توجه دارید و فکر می کنید. برای شما جنبه حیاتی دارد و اگر خود را به آب و آتش بزنید. ارزش انجام آن را دارد ولی بنده به شما گوشزد می کنم که توکل بر خدا کنید

ارديبهشت : مسافرتی خوب در پیش دارید. زندگی نسبتاً خوبی دارید ولی با لجبازی و بگو و مگو خرابش می کنید در حالی که می توانید مانند عسل از شیرینی آن استفاده کنید.

خُرداد : ویژگی های شما عبارت اند از: جذاب و دلربا، مظلوم، پشتکاردار، دوست داشتنی، صمیمی، با سلیقه، قدر شناس، خوش باطن، حساس، با وفا، سخاوتمند، نظر بلند

تير :این نیت با کمی حوصله حتماً عملی می گردد. تلاش، سرعت عمل و دقت از ابزار موفقیت شما است. نذر خود را ادا کنید. چهار فرزند در طالع دارید که آخری نابغه خواهد شد و به مقام رفیع و بلندی دست می یابد.

مُرداد : همسری مهربان خواهید داشت. سه فرزند در طالع دارید. بیمار تغییر نمی کند. خرید و فروش یکسان است اما ملاقات مهمی در پیش دارید که باعث پیشرفت و سود شما یا همسرتان می شود.

شهريور : اوضاع و احوال شما خوب خواهد شد. به شما مژده می دهم که زبانزد همه خانواده می شوید. زیرا دارای قلبی پاک و مهربان هستید و از آنجایی که ناراحتی دیگران را نمی توانید مشاهده کنید، خداوند به شما کمک می کند.

مِهر : با افراد ناباب و معتاد نشست و برخاست نکن. به فکر آینده باش که زندگی مناسبی دارید. پس موفق خواهید شد و پیشاپیش کامیابی شما را تبریک می گویم.

آبان : مسافر حال و کارش خوبست. در معامله ای خانواده شما سود می برد. تغییر شغل و مکان مناسب می باشد. همسر و فرزندان خوبی خواهید داشت.

آذر : در ۸ شب آینده خوابی خواهید دید که یکی از بستگان بیمار است و شما به عیادت او رفته اید. نشانه آنست که در وجود او مشکلی وجود دارد و باید مداوا کند.

دِى :از طریق موبایل و اینترنت پیشنهادهای زیادی به شما خواهند شد اگر چه در جای خود نیکوست اما باید کاملاً مواظب فریبکاری دیگران باشید.

بهمن :سعی کن پا را از گلیم خود درازتر نکنی و حد و اندازه خود را در هر کاری نگه داری تا همیشه موفق شوی و کارها مطابق میل صورت گیرد.

اسفند : از زخم زبان تو دیگران نارحت هستند و خیال می کنند که شما به آنها توجهی ندارید. در حالی که قلباً مایل نیستی حتی موچه ای از تو آزار ببیند. پس سعی کن تغییر اخلاق بدهی.

برای خواندن فال روزانه کلیک کنید

شمع

فال شمع چهارشنبه 24 خرداد ۱۴۰۲

شمع

فال شمع دوشنبه 22 خرداد ۱۴۰۲

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا