فال شمع سه شنبه 16 خرداد ۱۴۰۲

سه‌شنبه 16 خرداد 1402 طالع بینی
شمع

فَروردين : در زندگی چیزی کم ندارید یا لااقل از هر حیث از دیگران چیزی کمتر ندارید. خداوند نعمات زیادی به خانواده شما داده است تا ببیند آیا املا یا استدراج یا ابتلا کدامیک را مد نظر خواهید داشت و چگونه با دیگران رفتار خواهید کرد.

ارديبهشت :این نیت حتماً برآورده می شود اما نیاز به حوصله دارد. تردید شما ناشی از وسواس و عجله است. پس قدری شکیبا باشید.

خُرداد : اگر می خواهی روز به روز در کارهایت پیشرفت کنی، اساس کارت ایمان و بندگی خداوند باشد. با خلوص نیت در راه رضای خداوند کوشا باش و از غرور و خودخواهی جدا بپرهیز تا محبوب خلق خدا باشی.

تير :در طالع شما شادمانی، خرسندی و بهروزی فراوان دیده می شود به شرط آنکه به خدا توکل کنی و نیازمندان را فراموش نکنی.

مُرداد : از بی وفایی و بدعهدی و فریب مردم شکایت مکن زیرا همه دارای اخلاق یکنواخت و درستی نمی باشند. مبادا با آنان درباره راز درون سخن بگویی که جز نیرنگ و تمسخر کاری از آنان ساخته نمی باشد. بلکه با استادی با تجربه، راز خویش را در میان گذارید و از او درخواست کمک کنید. در این کار بهتر از همه کس، پدر یا مادر شماست.

شهريور :در این هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا نمایید که گشایش بسیار حاصل می گردد. دلت را صاف کن و توکل بر خدا داشته باش که موفق می شوی.

مِهر :از طریق موبایل و اینترنت خبرها و مراوده های زیباتری خواهید داشت.

آبان :عیوب او را کاملاً می دانید اما از بیان آن می ترسید. بهتر است از این کار صرف نظر کنید یا آن را به موقع بهتری موکول نمایید.

آذر : از زندگی خوبی برخوردارید و دو بچه در طالع شماست که اولی متکبر و دومی پولدار می شود.

دِى :همسری مهربان ولی زود رنج و پدر و مادر مهربان دارید که مرتب به فکر شما هستند. مسافرت سیاحتی و زیارتی در پیش دارید. به زودی ثروتی به دست خانواده می رسد.

بهمن : به زودی خبرهای خوش دریافت می کنید بطوری که در زندگی شما اثری نیکو خواهد گذاشت. ملاقات های مهمی در پیش می باشد. مواظب سخنان آنان باشید.

اسفند :ویژگی های شما عبارت اند از: مهربان، با گذشت، صمیمی، آتشین مزاج، کمی عصبی، بخشنده، دل نازک، سخت کوش، آگاه به مسائل، با ایمان، خانواده دوست و یکدنده.

برای خواندن فال روزانه کلیک کنید

شمع

فال شمع چهارشنبه 17 خرداد ۱۴۰۲

شمع

فال شمع دوشنبه 15 خرداد ۱۴۰۲

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا