فال شمع سه شنبه 13 دی ۱۴۰۱

سه‌شنبه 13 دی 1401 طالع بینی
شمع

فَروردين : هنر از عیب محرومی خالی نیست و هنرمند نیز اکثراً از مرادهای دنیا محروم است اما از من محروم تر خواهنده ای وجود ندارد.

ارديبهشت : به روح افسرده رحمت کنید زیرا روزی و روزگاری بیدار و هوشیاری کاملی بود که اینک به عشق یار، مست و بی قرار و بی هوش گشته است.

خُرداد : ویژگی های شما عبارتند از: عاقل و دانا، روشنفکر، کم توقع، دهان قرص، فرشته خو، قابل احترام، صمیمی، کنجکاو، صلح جو، با حس ششم قوی، اهل کشف، حافظ اسرار، مهربان و با معرفت.

تير : مسافر چندان ناراحتت نمی باشد. بیمار بهتر می شود. قرض ادا می شود. مسافرت فعلاً صلاح نمی باشد. فعلاً خرید و فروش در این بازار چندان سودی نمی بخشد.

مُرداد :تردید و اندوه را از دل بیرون کنید. همسر را آزار ندهید. به پدر و مادر توجه کامل داشته باشید. دست از لجبازی و وسواس بردارید. موفق می شوید.

شهريور : اگر چه قبلاً وضع شما بسیار خوب بوده است ولی این دلیلی ندارد که مرتباً یاد از گذشته کنید. بلکه با سرعت، دقت و فعالیت، امروز و فردا را به دست آورید و عمر را بیهوده تلف نکنید

مِهر : احساس تنهایی دارید زیرا فکر می کنید کسی سخن شما را درک نمی کند. به شما توصیه می کنم به مادر و پدر یا یکی از اقوام نزدیک اعتماد داشته باشید و برای او درد دل کنید و از او مشورت بخواهید.

آبان :جایگاه آدمی را بر هیچ نقشه ای نشانی نیست. جایگاه آدمی تنها در قلب کسانی است که دوستش می دارند و او آنها را دوست می دارد. پس دوست داشتن خیلی زیباست و جایگاه انسان است

آذر : چرا به نصایح و اندرزهای خردمندانه ای که به شما داده می شود کمتر توجه دارید؟ در حالی که هیچ انسانی از پند و اندرز بی نیاز نمی باشد. اگر شما به نصایح پدر و مادر توجه می کردید، اینک در شرایط عالی تری بودید.

دِى : این نیت دارای مقدماتی می باشد که هنوز اجرای آن فراهم نشده است.

بهمن :اطرافیان توجه خاص به شما دارند ولی شما ارزش این کار را نمی دانید. راز دل خویش را با هر کسی در میان نگذارید در حالی که باید خوددار باشید.

اسفند : نگران بیمار خود نباشید. خرید و فروش را توصیه می کنم. تغییر شغل فعلاً صلاح نمی باشد چون تغییرات اساسی در بین است.

برای خواندن فال روزانه کلیک کنید

شمع

فال شمع چهارشنبه 14 دی ۱۴۰۱

شمع

فال شمع دوشنبه 12 دی ۱۴۰۱

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا