فال شمع دوشنبه 6 شهریور ۱۴۰۲

دوشنبه 6 شهریور 1402 طالع بینی
شمع

فَروردين : ایمان و عرفان را در دل شعله ور بدارید و آنگاه با دیده محبت به همه نگاه کنید، بویژه به پدر و مادر و همسر عشق بورزید و دل آنها را به دست آورید. خواهید دید چه گلستانی برای خود و دیگران ساخته اید.

ارديبهشت : شاعرانی که عشق بی پشتوانه را می ستایند و می سرایند، خیلی زود کتاب شعرشان بسته می شود. کسانی که آتش عشق مجازی گرمشان می سازد، خیلی زود سرد می شوند و آتش آنها به خاکستر سرد تبدیل می شود.

خُرداد : در فکر و اندیشه ای هستید که چه باید انجام دهید تا این نیت عملی گردد. بهترین راه این است، با یکی از آشنایان که به منزله پیر و مرشد است، مشورت کنید و پس از شور با توکل بر خدا، برای انجام نیت خود اقدام کنید. مسلماً موفقیت همگام شما است.

تير : دلسرد و مغموم نباشید زیرا برای هر کار و عملی، رنج و زحمت وجود دارد که بدون آنها، شیرینی کار چندان حلاوتی ندارد. پس اقدام کنید تا شاهد موفقیت را در آغوش گیرید و از رقیبان جلوتر بیفتید.

مُرداد : شما بیشتر به رویا و خیال پروری می پردازید تا عمل و اقدام. در حالیکه انسان های موفق، از اراده و اندیشه بهترین بهره را گرفته اند. ناپلئون رمز موفقیت را نترسیدن از شکست می داند و می گوید: “شکست پل پیروزیست. امتحان کنید.”

شهريور : از اینکه پشتوانه ای یا همگام و همراه ندارید، واهمه نداشته باشید. زیرا بخت و اقبال شما در برج سعد است. پس از آن نهایت استفاده را ببرید. شاهین خوشبختی اطراف خانه شما در پرواز می باشد. تنها به کمک، اراده و تلاش می توانید برای پرنده سعادت خود لانه بسازید. پس نترسید. اقدام کنید. یا علی مدد.

مِهر : چشم ها را باید شست، جور دیگر باید دید! پشت دانایی را دور بزنید. دست در جذبه یک برگ بشویید و سر خوان بروید. صبح ها وقتی خورشید در می آید، متولد بشوید و هیجان ها را پرواز دهید. بدانید این رمز پیروزی است

آبان : مسافر شما کارش بهتر می شود و به زودی خبر می دهد. مسافرتی و ملاقاتی مهم در پیش دارید که سود آورد است. طلاق راهی طولانی دارد اما ازدواج با تهیه مقدمات آن عملی می گردد. خرید و فروش خوبست. نگرانی خانواده شما تا دو ماه دیگر برطرف می شود.

آذر : مادر یا همسر شما سخت نیازمند مهر و محبت شماست و از طرفی، چشم امید پدر به سوی شماست و نگران است. برای این که آنان راحت شوند، دست از تردید بردارید و صمیمانه اقدام کنید.

دِى : این نیت حتماً عملی می گردد. به شرط آنکه تردید نداشته باشید. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید.

بهمن :گویا فکر می کنی که بر سر دو راهی قرار گرفته ای و نظر خوبی نداری. باید بدانی که تردید، عامل شکست می باشد. پس فوری تصمیم بگیر و یکی را انتخاب کن و با دقت، سرعت عمل، وقت شناسی و علاقه اقدام کن. به قول کنفوسیوس: “سفر هزاران کیلومتری با یک گام آغاز می شود.”

اسفند :یکی به شما خیانت کرده تا آخر همین ماه سزا و صدمه اش را شدیداً خواهد دید. پس او را به خدا واگذار کن.

برای خواندن فال روزانه کلیک کنید

شمع

فال شمع سه شنبه 7 شهریور ۱۴۰۲

شمع

فال شمع یکشنبه 5 شهریور ۱۴۰۲

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا