فال شمع دوشنبه 16 مرداد ۱۴۰۲

دوشنبه 16 مرداد 1402 طالع بینی
شمع

فَروردين : آینده ای بسیار درخشان در انتظار شماست و زندگی خانوادیتان در حال تحول و دگرگونی است. بطوری که دوران نگرانی هایشان بر طرف شده و آغاز بهار شادی فرا رسیده است. از جانب بنده به آنان تبریک بگویید.

ارديبهشت :پدر و مادر، حتی نزدیکان زیادی نگران شما هستند. این در حالی است که آنان از زیرکی و متانت شما کاملاً آگاهی ندارند. در چهریتان نور موفقیت وجود دارد. پس این امر را به آنها ثابت کن.

خُرداد : نماز فرصت عاشقانه زمین است. کسی که نماز نمی خواند، عاشقی نمی داند. زیرا در پشت نماز عارفانه هر ناخالصی پیداست. هیچگاه خود را از ایمان و عرفان خالی نکن. شما آتش فشانی از تلاش و کار خواهی بود.

تير : مدت ها گرفتار غم و اندوه بودید و راه نجاتی برای خود نمی دیدید. به شما مژده می دهم که این نیت حتماً و بدون تردید عملی است و جای نگرانی نمی باشد. زیرا همای سعادت بر بام خانه شما نشسته. مواظب باشید رقیبان در کمین هستند. آن را پرواز ندهید.

مُرداد : آینده ای بسیار درخشان در پیش دارید. توجه داشته باشید که به دیگران کمک کنید و به پدر و مادر توجه خاص مبذول دارید. ملاقات مهمی خواهید داشت و ثروت و مقامی به زودی به دست می آورید.

شهريور : در مورد تغذیه متاسفانه توجه کافی ندارید. از طریق اینترنت اطلاعاتی مفید دریافت می کنید که تصورش را نمی کردید.

مِهر : بیمار شفا می یابد. قرض حتماً ادا می شود. مسافرت موفقیت آمیز خواهد شد. خرید و فروش سود دارد. همسرتان موفق می شود. مسافرتان وضعش عالی خواهد شد.

آبان : کسی راز تو را باید بداند که قادر باشد مشکلی حل کند یا به قول معروف، از این رو به آن رویت کند و گره از کار بگشاید وگرنه با شنیدن آن راز، گستاخ می شود. پس خوددار باشید. اگر بزرگی به کام شیر است، خطر کن و آن را دریاب. نترس. هراس بردار مرگ است.

آذر :مدتهاست که در فکر این نیت به سر می بری و در پی آن می باشی. برای دستیابی به آن تلاش فراوان کرده ای. کوشش و دقت خود را بیشتر کن که موفقیت در چند قدمی شماست و اجازه ورود می خواهد.

دِى :باید ارزش واقعی خود را بدانی و به این مسائل اندیشه خویش را سرگرم نسازی. بلکه باید واقع گرا باشی.

بهمن : ازدواج صورت نمی گیرد ولی طلاق عملی است. تردید کاری را انجام نمی دهد ولی تدبیر گره گشاست. صبر و حوصله برای انجام کار لازم است. از وقت و زمان حداکثر بهره را بگیرید.

اسفند :  مواظب اطرافیان باشید. مسافرت صلاح نمی باشد. تغییر شغل و مکان فعلاً جایز نیست. در این ماه خرید و فروش سودی ندارد. به زودی هدیه ای دریافت خواهید کرد و در معامله ای سود می برید.

برای خواندن فال روزانه کلیک کنید

شمع

فال شمع سه شنبه 17 مرداد ۱۴۰۲

شمع

فال شمع یکشنبه 15 مرداد ۱۴۰۲

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا