فال شمع جمعه 31 شهریور ۱۴۰۲

سه‌شنبه 31 مرداد 1402 طالع بینی
شمع

فَروردين : . خرید خوبست ولی فروش را به زمان دیگر حواله کنید. مسافرت حتماً بروید و ملاقات را انجام دهید. به پدر، مادر و همسر خود محبت کنید.

ارديبهشت : به شما توصیه می کنم که اطرافیان خود را خوب بشناسی. آنگاه درباریشان تصمیم بگیر و در راهی که انتخاب کرده ای، ثابت قدم باش.

خُرداد :شما از ملاحت و قدرت کافی برای تسخیر دیگران برخوردارید. بنابراین با یک نظر و دید به آسانی پرواز پرندگان دل ها را شکار می کنید. جدیدا از طریق اینترنت و موبایل دوستان زیاد پیدا کرده اید. مبارک است.

تير :وضعیت جسمانی شما طوری است که اغلب دچار بیماری تپش قلب و سردرد و دل درد می شوید و ازکسانی می باشید که زود رنج و احساسی می باشند. به همین جهت رنگ های زرد، نارنجی، سبز و سفید برازنده شما است. پس با این احساس لطیف، حیف است که لجباز و وسواسی باشید.

مُرداد : گله و شکایت دردی را دوا نمیکند. پس صراحتاً درخواست خود را با او در میان بگذارید. چیزی را پیدا کرده اید یا با کسی ملاقات داشته اید یا از چیزی سودی برده اید که موقعیت شما را بهتر خواهد کرد.

شهريور : به امور دنیا و مادیات زیاد توجه دارید و از زرق و برق و چشم هم چشمی لذت می برید. این دنیا زودگذر است پس باید با آن قلب پرمهر، دست بیچارگان را بگیرید. یکی در خانوادیتان سخت نیازمند محبت شماست. او را دریابید که مستجاب الدعوه است.

مِهر : راز این کار و نیت را به این و آن در میان مگذار زیرا همگان خیرخواه تو نیستند. شما با اینکارها، زمان را از دست می دهید و رقیبان پیروز می شوند.

آبان : پدر و مادر را مورد توجه قرار دهید. نذر خود را ادا کنید.

آذر : از اینکه همیشه حقیقت را در نظر دارید و با حقیقت زندگی می کنید، به شما تبریک می گویم. چون مبالغه گویی و دروغ پردازی تنها موجب عقب ماندگی فکری می گردد و تظاهر نیز مخصوص کسانی است که معمولاً در زندگی کمبود دارند.

دِى :خوشبختانه شما در زندگی چیزی کم ندارید و با این طرز فکر و اندیشه، خداوند یار و یاور شماست. بنابراین توجهی به حسودان و جاهلان نداشته باشید.

بهمن :سعی کنید راز درون را با هر کس در میان نگذارید زیرا هر کس لیاقت و شایستگی رازداری را ندارد و مردم از آن سوءاستفاده می کنند. بویژه که شما دارای زندگی نسبتاً خوبی می باشید.

اسفند :این نیت حتماً عملی می گردد و جای هیچ گونه نگرانی نیست. طالع شما در برج حمل (فروردین) می باشد و کبوتر اقبال به زودی بر بام خانه شما خواهد نشست. پس مواظب باشید که آن را با بی توجهی و عجله به پرواز در نیاورید.

برای خواندن فال روزانه کلیک کنید

شمع

فال شمع سه شنبه 31 مرداد ۱۴۰۲

شمع

فال شمع چهارشنبه 29 شهریور ۱۴۰۲

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا