فال شمع جمعه 14 بهمن ۱۴۰۱

جمعه 14 بهمن 1401 طالع بینی
شمع

فَروردين : حادثه ای در زندگی شما تاثیر گذاشته و اندیشه شما را تصاحب کرده است ولی بنده به شما مژده می دهم که زندگی شما مانند زندگی حضرت یوسف (ع) رو به ترقی و تعالی است.

ارديبهشت : به دنیا و عوامل آن زیاد پایبند نباشید و غم کم و زیادی آنرا نخورید. بلکه سعی کنید از آنچه دارید، به بهترین وضع استفاده کنید.

خُرداد : سفری زیارتی در پیش دارید. موفقیت او حتمی است، صبر کنید. مژده می رسد.

تير : با توکل بر خداوند، به زودی درهای خوشبختی به روی زندگی شما باز می شود و جای نگرانی وجود ندارد و کبوتر خوشبختی بر بام خانه شما خواهد نشست. موفق باشید.

مُرداد :از زندگی خوبی برخوردارید. قدرش را بدانید زیرا دیگران به شما حسادت می کنند و قصد تخریب زندگی شما را دارد. پس هر چه می توانید از حسودان، سیگاری ها و افراد معتاد دوری کنید.

شهريور : خاطر و یادگاری عزیز داری و به او و ناراحتیش فکر می کنی. متاسفانه او سر سازگاری با شما ندارد ولی شما سخت به او علاقه مند شده اید. حافظ به شما توصیه می کند که صرف نظر کن و به او پای بند نباش که زیان و ضرر دارد.

مِهر : با همسر یا پدر خود مهربان باشید زیرا جدیداً گرفتاری سختی دارد و حوصله کاری ندارد. به او بگویید از این معامله و کار صرف نظر کند که به نفع وی نمی باشد.

آبان : از طریق موبایل و اینترنت می توانید به این موضوع دست یابید و از فرصت داده شده به هر ترتیب که صلاح بدانید، استفاده کنید ولی مواظب خطرات احتمالی آن هم باشید.

آذر : بد اخلاقی او نتیجه وسواس و تردید وی می باشد. اگر می خواهید همسر یا نامزد یا دوستتان وفادار بماند، با حضور قلب و معنی سوره مبارکه نور آیه ۳۲ تا ۳۸ را به مدت ۷ شب بخوانید.

دِى : به شما مژده میدهم که این نیت حداکثر تا ۱۵ روز دیگر بخوبی بر وفق مراد شما خواهد شد. شما به دولت و اقبال رسیده اید.

بهمن : راه های دور و دراز و پرخطری را در زندگی طی کرده اید اما در هر حال، خداوند یار و یاور شما بوده. چون دارای قلبی پاک و مهربان هستید. پس به شما تبریک می گویم. این نیت خیر است و از رنج خلاصی می یابید.

اسفند :به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید. یکی از بستگان سخت به شما نیاز دارد. هر چه زودتر به او کمک کنید که مستجاب الدعوه می باشد.

برای خواندن فال روزانه کلیک کنید

شمع

فال شمع شنبه 15 بهمن ۱۴۰۱

شمع

فال شمع پنجشنبه 13 بهمن ۱۴۰۱

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا