عکسهای جدید سحر قریشی

دوشنبه 5 شهریور 1397 سینما
عکسهای جدید سحر قریشی

سحر قریشی بازیگر سینما وتلویزیون که به تازگی درمجموعه خانگی 13 شمالی شرکت نموده است با انتشار عکس زیر در اینستاگرام نوشت : سحر قریشی

سحر قریشی

پله های بالایی نردبان موفقیت هیچ وقت شلوغ نیست

 

 عکسهای جدید سحر قریشی

بیوگرافی سحر قریشی

سحر قریشی دی ماهی است و در سال 1366 در تهران متولد شده ، او بخاطر بازی در سریال دلنوازان در نقش یلدا به شهرت رسید. اولین تجربه بازیگری سحر قریشی بازی در فیلم لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی بود.

 اینستاگرام سحر قریشی

بازی سحر قریشی در 13 شمالی

از تازه ترین کارهای سحر قریشی می توان به مجموعه خانگی 13 شمالی اشاره کرد، فیلمبرداری این سریال به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه کنندگی رضا چاپلقی به پایان رسیده و قرار است بعد از ماه محرم و صفر روانه بازار شود.

عکسهای سحر قریشی در 13 شمالی

سمانه پاکدل و سحر قریشی بازیگران مجموعه 13 شمالی

این فیلم مسابقه بین دو گروه از بازیگران چهره مرد و زن است که در گروه آقایان کامبیز دیرباز، محمدرضا هدایتی، امیرحسین آرمان، هادی کاظمی و در گروه خانم ها، سحر قریشی، لیلا اوتادی، سمانه پاکدل، سارا منجزی پور و بهاره افشاری حضور دارند. این دو گروه با داوری حمید گودرزی در جنگل های بهشهر و نوشهر به رقابت می پردازند. این دو تیم در طی 10 روز با یکدیگر رقابت داشتند و در هر روز یک دور از مسابقات برگزار می شد. تیم بازنده باید برای دور بعد، یک نفر را از بین خودشان حذف می کرد تا به همین شکل تیم ها به مرحله نهایی برسند.

سحر قریشی در 13 شمالی

سحر قریشی در مسابقه 13 شمالی

سحر قریشی

 

فیلم «آپاندیس» در بخش رقابتی جشنواره «وارنا»

اکران فیلم‌های «داش آکل» و «آخرین بار سحر را کی دیدی؟» از چهارشنبه این هفته

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا