«سد معبر» در جشنواره مونیخ آلمان

پنج‌شنبه 24 خرداد 1397 سینما

«سد معبر» در جشنواره مونیخ آلمان

فیلم سد معبر,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,جشنواره
فیلم «سد معبر» به کارگردانی محسن قرایی به عنوان یکی از فیلم‌های بخش “مستقل‌های بین‌الملل” جشنواره فیلم مونیخ آلمان انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، این فیلم به تهیه‌کنندگی بهمن کامیار به عنوان نماینده سینمای ایران در بخش “مستقل‌های بین‌الملل” ویژه فیلم‌هایی از سراسر جهان با موضوعاتی جدید و مهیج به روی پرده می‌رود. 

 

ساخته محسن قرایی پیش از این جایزه بهترین فیلم جشنواره بوسان را نیز به صورت مشترک با فیلم «پس از مرگم» به کارگردانی «کیم یو سئوک» از کره جنوبی کسب کرده و در جوایز گلدن گلوبال مالزی نیز جایزه بهترین بازیگر مرد را برای حامد بهداد به ارمغان آورده بود. 

 

«سد معبر» داستان قاسم کارمند اداره سد معبر شهرداری را روایت می‌کند که در تلاش است وضعیت زندگی خود را بهبود ببخشد، اما در این راه با نرگس همسرش اختلافِ نظر دارد. در این فیلم که نویسندگیِ آن را سعید روستایی برعهده دارد، حامدبهداد، باران کوثری ، نادر فلاح، اکبر رحمتی، آوا شریفی، عرفان ناصری، مرتضی آقاحسینی، بهرام  سروری‌نژاد، سجاد رحیمی،غلام‌علی رضایی،فتح‌الله طاهری، مهدی میری  و نگار عابدی، علیرضا کمالی، گیتی قاسمی،حسام محمودی، بازیگر خردسال: رونیکا نعمت‌الله و باحضور محسن کیایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

جشنواره فیلم مونیخ آلمان که از تاریخ ۲۸ ژوئن تا ۷ جولای (۷ تا ۱۶ تیرماه) برگزار می‌شود، در بخش “اسپاتلایت” نیز میزبان نمایش فیلم «همه می‌دانند” جدیدترین ساخته اصغر فرهادی محصول مشترک فرانسه، ایتالیا و اسپانیا خواهد بود. 

 

فیلم سد معبر,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,جشنواره پوستر جشنواره مونیخ آلمان

 

مرجع : سرپوش

صحبت‌های «کلایدرمن» درباره اجرای کنسرت در ایران

برنامه‌های رادیو برای عید فطر

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا