سامسونگ از خریداران پرچمدار پشتیبانی ویژه می‌کند

پنج‌شنبه 23 فروردین 1397 فناوری

 

سامسونگ به کاربرانی که تا پایان بهار ۹۷ گلکسی‌های اس ۹ و اس ۹ پلاس را خریداری کنند، در قالب بسته پشتیبانی ویژه (VIP Service)، خدمات ارزشمندی را در یک بازه‌ی زمانی مشخص ارائه می‌کند.

سامسونگ در واپسین روزهای سال ۹۶ و همزمان با برگزاری کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلونا، جدیدترین گوشی‌های پرچمدار خود را در دو مدل Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus به بازار ایران وارد کرد. از جمله‌ی ویژگی‌های این گوشی‌های هوشمند باید به وجود دیافراگم دوگانه اشاره کرد. قابلیتی که دوربین آن را شبیه چشم انسان در برابر میزان نور محیط حساس می‌کند.

همچنین به کمک قابلیت‌هایی همچون فیلمبرداری فوق آهسته با ۹۶۰ فریم در ثانیه، ساخت ایموجی‌های شخصی واقیعت افزوده و اسپیکرهای قدرتمند AKG، گلکسی‌ اس ۹ به محصولی کاربردی و نوآورانه در دنیای گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است.

کاربرانی که مشمول سرویس VIP گلکسی‌ اس ۹ و اس ۹ پلاس می‌شوند، می‌توانند از خدمات مربوط به پشتیبانی ویژه صفحه نمایش و سرویس اکسپرس استفاده کنند. برای فعال کردن سرویس VIP می‌بایست پس از روشن کردن گوشی، کد IMEI گوشی را به شماره پیامک ۳۰۰۰۴۲۱۳۲ ارسال کنید. پس از آن کد تایید برای کاربران ارسال خواهد شد.

سرویس پشتیبانی ویژه گلکسی اس 9

پشتیبانی ویژه صفحه نمایش

آسیب‌ دیدن و شکستن صفحه نمایش گوشی برای برخی از کاربران به معنای خداحافظی با گوشی و خرید یک دستگاه تلفن همراه جدید است. این اتفاق ناخوشایند برای کاربران گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس نخواهد افتاد؛ چرا که با فعال کردن بسته پشتیبانی ویژه می‌توان تنها با پرداخت ۲۰۰ هزار تومان قطعه آسیب‌ دیده را تعویض کرد.

این سرویس برای یکبار و تا پایان سال ۹۷ قابل استفاده است و تنها شامل گوشی‌هایی می‌شود که دارای ضمانت‌نامه معتبر سامسونگ هستند. براین اساس گوشی‌هایی که تا پایان بهار ۹۷ خریداری شوند و سرویس VIP آنها فعال شود می‌توانند از پشتیبانی ویژه صفحه نمایش برخوردار شوند.

سرویس اکسپرس

سامسونگ برای خریدارانی که گلکسی‌‌های اس ۹ و اس ۹ پلاس آن‌ها نیاز به تعمیر دارد، طرحی را پیش‌بینی کرده تا کاربران در سریع‌ترین زمان و بدون پرداخت هزینه حمل‌ونقل، گوشی را تعمیر و مجددا دریافت کنند. این طرح برای ساکنان ۴ شهر بزرگ تهران، تبریز، مشهد و اصفهان اجرا می‌شود. در سرویس اکسپرس کاربران بدون اینکه نیاز باشد به مکان خاصی مراجعه کنند و هزینه‌ای را بپردازند گوشی را تحویل داده و در زمانی سریع دریافت می‌کنند. در این سرویس تنها هزینه مربوط به تعمیر گوشی از کاربران دریافت می‌شود.

استفاده از خدمات بسته پشتیبانی ویژه سامسونگ منوط به داشتن ضمانت‌نامه معتبر و فعال کردن سرویس VIP است که با ارسال کد IMEI گوشی به شماره پیامک ۳۰۰۰۴۲۱۳۲ انجام می‌‌شود.

منبع : زومیت

سامسونگ گلکسی جی ۷ دوسیم‌کارته رسما معرفی شد

آمار شکایت از امکانات ایمنی خودروها در بازار امریکا

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا