ساخت سریال تاریخی «جلال» در مرند کلید خورد

جمعه 13 مهر 1397 سینما

ساخت سریال تاریخی «جلال» در مرند کلید خورد

سریال جلال,اخبار صدا وسیما,خبرهای صدا وسیما,رادیو و تلویزیون
ساخت سریال تاریخی جلال با حضور امام جمعه مرند و با هنرنمایی ۲۰۰ هنرمند در روستای دارانداش شهرستان مرند کلید خورد.

به گزارش مهر، امام جمعه مرند، ظهر امروز در بازدید از روند تولید سریال تاریخی «جلال» ابراز داشت: تولید چنین آثار هنری  در مورد پیروزی انقلاب اسلامی ضروری است.

 

حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت زاده افزود: روحیه عوامل تولید و مدیران این سریال انقلابی است و با وجود مشکلات، همچنان در حال ساخت این سریال تاریخی هستند.

 

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار سریال های تاریخی در معرفی مبارزات انقلابی گفت: تولید چنین آثار تاریخی برای نشان دادن مبارزات مردم علیه رژیم پهلوی برای نسل جوان مهم است تا جوانان با مشاهده گوشه ای از مبارزات پدران و مادران خود برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، بیشتر از گذشته با همت و علم خود این انقلاب را حفظ کنند.

 

پخش سریال جلال از شبکه های سراسری

مدیر کل صداوسیمای آذربایجان شرقی نیز در بازدید از روند تولید این سریال تاریخی گفت: جلال، یک سریال تاریخی با مضمون انقلاب اسلامی ایران است که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در حال تولید است.

 

صفری افزود: این سریال تاریخی با حضور ۲۰۰ هنرمند و ۶۰ نفر عوامل تولید یکی از سنگین ترین کارهای تولیدی صدا وسیمای آذربایجان شرقی با مشارکت امور استان های سازمان صدا و سیما است.

 

وی تصریح کرد: هدف از تولید این سریال نشان دادن زندگانی مردم در زمان رژیم پهلوی و مبارزات مردم انقلابی ایران و پیروزی انقلاب اسلامی است.

 

کارگردان سریال جلال هم از پخش این سریال در ایام دهه مبارک فجر از شبکه های سراسری و شبکه استانی سهند خبر داد و ادامه داد: مرحله تصویربرداری از روستای دارانداش شهرستان مرند آغاز شده و این مرحله همزمان با مرحله تدوین، در ظرف زمانی سه ماه صورت می گیرد.

 

نجفی اذعان داشت : در این سریال ۱۱۰ محل تصویربرداری پیش بینی شده که روایت گر داستان پیروزی انقلاب از سال ۱۳۳۹ تا ۱۳۵۷ است.

 

مرجع : سرپوش

گلزار سیزدهمین مرد جذاب سینمای جهان است؟

تدوین فیلم سینمایی «دختر شیطان» به پایان رسید

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا