دوج رَم‌ 1500 جدید، جذاب‌تر و خشن‌تر از همیشه – فناوری

چهارشنبه 23 فروردین 1396 فناوری

دوج با دو رنگ جدید از سری خودروهای رم 1500 پا به نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۸ گذاشته است.

هیچ رنگی از فهرست رنگ‌های بدنه‌ی خودروهای رم 1500 جا نخواهد ماند. رم این بار نیز با دو خودروی جدید 1500 Sublime Sport و 1500 Rebel Blue Streak پا به نمایشگاه بین‌المللی خودروی نیویورک گذاشته است.

رام 1500 Sublime Sport

نسخه‌ی محدود از خودروی 1500 مدل Sport قصد دارد تا با رنگ سبز روشن بدنه و جلوپنجره توجه همگان را به خود جلب کند. رگه‌هایی از رنگ مشکی بر روی کاپوت به همراه لوگوی مشکی‌رنگ Ram بر روی جلوپنجره، درب محفظه‌ی بار و کنار بدنه دیده می‌شود. وانت جدید دوج برای اولین بار از رینگ‌های آلومینیومی ۲۲ اینچی استفاده می‌کند. رگه‌هایی از رنگ سبز لیمویی در جای‌جای اتاق خودرو نظیر پشت‌سری، داشبورد و دوخت صندلی‌ها قابل‌مشاهده است.

رام 1500 Sublime Sport

رنگ آبی موسوم به Blue Streak آخرین رنگی است که به فهرست رنگ‌های دوج Rebel اضافه شده و امکان سفارش همراه با زه‌ها، کاپوت، چرخ‌ها، جلوپنجره، گارد و لوگوی مشکی‌رنگ را دارد. طراحی داخلی خودرو نیز با دو رنگ تزئین شده است. رگه‌هایی از دوخت‌های خاکستری بر روی پنل، درپوش کنسول مرکزی، درها و صندلی‌ها دیده می‌شود، درحالی‌که از رنگ مشکی نیز در قسمت درها، کنسول مرکزی، پنل و اطراف کیلومتر شمار استفاده شده است.

رام 1500 Rebel

رم 1500 Sublime Sport تنها در مدل دو کابین عرضه شده و قیمت آن از ۴۷ هزار و ۱۳۵ دلار آغاز می‌شود. انتظار می‌رود که این مدل از ماه آینده وارد خیابان‌ها شود. نسخه‌ی آبی‌رنگ رم نیز از ماه آینده و با قیمت ۴۶ هزار و ۴۹۰ دلار به مشتریان عرضه خواهد شد.

رام 1500 Rebel

خودروی‌ Ram 1500 مدل اسپرت مجهز به گرم‌کن صندلی همراه با کنسول مرکزی کامل، گرم‌کن فرمان، رینگ‌های ۲۰ اینچی رنگ‌شده و جلوپنجره، آینه‌ها و سپر عقب همرنگ بدنه هستند. مدل Ram 1500 Rebel نیز به تایرهای ۳۳ اینچی، جک مخصوص، کمک‌فنرهای Bilstein، سینی محافظ در قسمت سپر جلو، جرثقیل و سیستم تعلیق بادی قابل تنظیم مجهز خواهند شد.


منبع : زومیت

پیش‌فروش اولین خودروی پرنده در فرانسه (+عکس)-فناوری

کیا ریو 2018 سدان و هاچ بک با ظاهری جذاب معرفی شد - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا