خرید درب شیشه ای و درب اتوماتیک شیشه ای

شنبه 18 اردیبهشت 1400 بازار ، دکوراسیون
درب اتوماتیک شیشه ای

اگر به دنبال خرید درب شیشه ای هستید، باید ابتدا تحقیقات لازم در مورد بهترین برند در این زمینه که شامل افراد متخصص هستند باشید. که در نهایت باعث می شود خریدی مطمئن را در این زمینه داشته باشید. با افزایش جمعیت و همچنین امروزه شیوع ویروس کرونا استفاده از درب های اتوماتیک شیشه ای به جای درب ورودی معمولی ، لازم و ضروری می باشد. زیرا این درب ها بدون دخالت دست باز و بسته می شوند و همین نکته باعث می شود که بهداشت رعایت شود و ویروس از فردی به فرد دیگر منتقل نگردد.

خرید درب شیشه ای

مزایای درب شیشه ای

درب های شیشه ای به زیبایی محیط اضافه می کنند چراکه این درب ها جلوی نور را نمی گیرد و باعث می شود به راحتی چشم اندازی به محیط بیرون داشته باشید. مهم ترین مزیت این درب ها استفاده از شیشه سکوریت در آنها است. این شیشه ها طی فرآیند سرد و گرم شدن، سکوریت می شود. قطر آنها بیشتر از شیشه معمولی است و به دلیل عملیاتی که روی شیشه انجام می شود ایمنی بسیار بالایی دارد . به طوریکه در صورت صدمه ، ضربه و یا شکستن به قطعات ریز تبدیل می شود که این امر باعث می گردد که در صورت بروز حادثه آسیب های جسمی کمتری به افراد وارد شود.

درب های شیشه ای اتوماتیک

درب های شیشه ای اتوماتیک تمام مزایای درب شیشه ای را دارا می باشد و همچنین باعث جلوگیری از مصرف بیش از اندازه انرژی می شود.این درب های دارای سنسور می باشد که باعث می شود درب به صورت اتومات باز و بسته گردد.نصب این درب ها در اماکن پر تردد امری واجب است. درب های اتوماتیک شیشه ای انواع مختلفی دارند که توسط شرکت ها ی معتبر و افراد متخصص اجرا می گردد.

درب های اتوماتیک شیشه ای

سنسور درب اتوماتیک

نقش اصلی سنسورها باز کردن درب در سیستم های درب اتومات است.سنسور ها انواع مختلفی دارند که می توانند حرکت را تشخیص دهند.نوعی از سنسورها که سنسور فشار نام دارد نیز بر اساس وزن کار می کند ، اگر به وزن مشخص برسد درب باز می شود.

نگهداری درب ها

این درب ها به دلیل باز و بسته شدن زیاد در طول سال نیاز به سرویس و تعمیر دارد. این درب ها حتی اگر زیاد هم باز و بسته نشوند گاهی دچار مشکل شوند. به این صورت که بسته یا باز بمانند که ممکن از مربوط به یکی از اجزای درب باشد.سرویس دوره ای درب در زمان مشخص می تواند از مشکلات درب بکاهد و از هزینه های بعدی که ممکن است با زیاد کار کردن موتور و یا اجزای دیگر به وجود آید از بین ببرد.

قیمت درب های شیشه ای

قیمت درب شیشه ای با توجه به کیفیت اجزای به کار رفته در آن تعیین می گردد.این درب ها اگر از نوع اتوماتیک باشد از بخش های مختلفی تشکیل شده است. یکی از اجزای مهمی که در قیمت تاثیرگذار است. اپراتور این درب ها است. انتخاب موتور با کیفیت برای اپراتور بسیار مهم است.هر چه مکان پر رفت و آمد تر باشد مسلما درب بیشتر باز و بسته می گردد و باید به این موضوع توجه داشته باشید.

مورد دیگر که تعیین کننده قیمت است ابعاد این درب هاست که تعیین کننده قیمت شیشه سکوریت اتوماتیک است. و همچنین قاب به کار رفته در درب ها که استیل نقره ای یا طلایی ، آلومینیوم و … به سلقیه مشتری می باشد.

و از همه مهم تر انتخاب مدل درب است که این مدل ها شامل:

کشویی

پر استفاده ترین این درب ها درب کشویی است.برای اکثر مکانها قابل استفاده است.درب کشویی به سمت راست و یا چپ قابل حرکت است. این درب ها از وسط نیز قابل اجرا است. نگهداری این نوع درب بسیار راحت است.

گردان

این نوع درب نقش بسیار موثری در کاهش مصرف انرژی دارد.این درب ها به دلیل ماهیتی که دارند همیشه باز و همیشه بسته هستند  . این امر علاوه بر کاهش مصرف انرژی ، از ورود گرد و غبار به داخل محیط جلوگیری می کند.

تلسکوپی

درب تلسکوپی برای استفاده در مکانهای کم عرض است.دارای سیستم هوشمندی است که از برخورد افراد به در جلوگیری می کند.فقل الکترونیکی دارد. این درب متناسب با نیازهای روز دنیا است.

کرو (منحنی)

این درب ها مشابه درب گردان باعث زیبایی به ورودی می شود.مناسب برای ساختمانهای گرد یا منحنی هستند. این درب ها را حتما باید به افراد متخصص سپرد چون در صورت اینکه به درستی نصب نشود در باز و بسته شدن دچار مشکل می شوند.

تاشو

درب تاشو برای مکان هایی که عرض کمی دارند مناسب تر است.این دربها برای ورودی های کوچکتر پرکاربرد تر است. کارکرد این درب ها به این صورت است که به سمت اطراف تا می شوند.مهم ترین مزایای این درب ها این است که هنگام باز و بسته شدن فضای کمی را اشغال می کنند.بسیار کم صدا هستند.مانند درب های اتوماتیک  دیگر در کاهش مصرف انرژی نقش به سزایی دارد.

لولایی

این درب ها را می توان جایگزین درب های معمولی کرد.در این درب ها دارای دو درب هستند که به سمت داخل و یا خارج باز و بسته می شود.

قیمت درب شیشه ای

در مورد درب های شیشه ای بیشتر بدانید!

درب های شیشه ای یکی از موارد مهم در افزایش امنیت محل شما می باشد. افراد و شرکت ها می توانند با توجه به نیاز خود مدل این دربها را انتخاب کنند. انتخاب شرکت تولید کننده مناسب و حرفه ای در این زمنیه می تواند رضایت و خشنودی را برای مشتریان به ارمغان بیاورد. در هنگام انتخاب و خرید درب شیشه ای باید به برخی از نکات توجه داشته باشید.ابعاد درب تعیین کننده مدل و قیمت درب است. و باعث می شود که انتخابی درست را داشته باشید. به عنوان مثال برای مکان هایی که به کمبود فضا مواجه هستند، انتخاب درب شیشه ای کشویی به صورت توکار بسیار مناسب تر از درب لولایی یا درب دستی می باشد.

در خرید و انتخاب درب اتوماتیک شیشه ای و درب شیشه ای سکوریت اگر از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید این اطمینان را خواهید داشت که جنسی با کیفیت بالا و طول عمر زیاد خواهید داشت. قیمت درب شیشه ای با توجه به مدل انتخابی متفاوت است.

برخی از انواع درب ورودی شیشه ای

درب شیشه ای انواع مختلفی دارد که افراد بسته به نیاز و محل خود آن را انتخاب می کنند.

درب های کشویی

این درب های به صورت افقی باز و بسته می شوند.که مناسب برای فضای کوچک است.

درب های توکار

این درب ها همانطور که از نام آنها مشخص است پنهان هستند و یراق آنها مشخص نیست.

درب های لولایی

باز بسته شدن این درب ها با لولا است.فضای زیادی را اشغال می کند.مناسب برای مکانهای بزرگ است.

جنس شیشه به کار رفته در همه این مدل ها شیشه سکوریت است.

 

در هنگام خرید درب شیشه ای و درب اتوماتیک شیشه ای که بسیار پرکاربرد و پر مزایا هستند، افراد با انتخاب یک مجموعه و یا شرکت ارائه دهنده این درب ها می توانند از خدمات پس از فروش آنها بهره ببرند.یکی از شرکت های تولید کننده درب شیشه ای و درب اتوماتیک شیشه ای شرکت دورال در است .

شرکت دورال در

درباره دورال در

تولید کننده درب اتوماتیک دورال در، یکی از ارائه دهندگان قوی در زمینه انواع درب اتوماتیک و درب های شیشه سکوریت می باشد. در وب سایت این مجموعه تولیدی، انواع محصولات آنها وجود دارد که افراد با توجه به نیاز خود می توانند اطلاعات محصول را مطالعه نموده و برای دریافت مشاوره رایگان از آنها، تماس حاصل فرمایند. به دلیل اینکه این شرکت تولید کننده می باشد قیمتهای بسیار مناسب همراه با کیفیت بالا را  ارائه می دهد.

از دیگر محصولات که این شرکت ارائه می دهد می توان به پارتیشن های شیشه ای اشاره کرد که می توان برای تفکیک محیط کار و بسته به نیاز آنها را تهیه کرد. پارتیشن های شیشه ای و شیشه های بالکنی مناسب برای انواع بالکن ها می باشد و همچنین این شرکت مدلهای خاص با سلیقه مشتریان را نیز اجرا می کند.

تولیدی درب اتوماتیک دورال در

 

ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی چه مارکی خوبه؟

10 شرکت برتر طراحی سایت در تهران و ایران {مقایسه+قیمت+اطلاعات تماس}

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا