حواشی پنجمین روز جشنواره فیلم فجر۹۶

سه‌شنبه 17 بهمن 1396 سینما
حواشی پنجمین روز جشنواره فیلم فجر۹۶

حواشی پنجمین روز جشنواره فیلم فجر۹۶

در پنجمین روز آغاز جشنواره فیلم فجر و چهارمین روز حضور اهالی رسانه در پردیس ملت سه فیلم امیر ، خجالت نکش و به وقت شام به نمایش درآمدند

پنجمین روز از آغاز سی و ششمین جشنواره فیلم فجر و چهارمین روز حضور اهالی رسانه در پردیس سینمایی ملت با نمایش سه فیلم امیر ساخته نیما اقلیما ، فیلم خجالت نکش به کارگردانی رضا مقصودی و به وقت شام ساخته ابراهیم حاتمی کیا و برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با حضور بازیگران و عوامل این فیلم ها همراه بود.جشنواره فیلم فجر

جشنواره فیلم فجرالناز حبیبی

نمایش فیلم امیر در جشنواره فیلم فجر

در سانس ابتدایی نمایش فیلم ها در پردیس سینمایی ملت فیلم امیر به کارگردانی نیما اقلیما روی پرده رفت. جلسه پرسش و پاسخ فیلم امیر با حضور نیما اقلیما کارگردان اثر،میلاد کی مرام ، سحر دولتشاهی، مهدی عامل هاشمی بازیگران اثر و سایر عوامل فیلم امیر برگزار شد.

 جشنواره فیلم فجر

بازیگران و عوامل فیلم امیر در جشنواره فیلم فجر 96

نیما اقلیما کارگردان جوانی که با فیلم امیر برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر حضور دارد مقابل دوربین خبرنگاران نشست و به سوالات آنها پاسخ داد . او در این نشست خبری درباره نحوه انتخاب میلاد کی مرام و ایستادگی این بازیگر برای فیلم امیر گفت و درباره فیلمنامه جدیدش صحبت کرد و بخشی از این نشست به صحبت های سحر دولتشاهی و میلاد کی مرام اختصاص یافت.

سحر دولتشاهی و میلاد کی مرام

سحر دولتشاهی و میلاد کی مرام بازیگران فیلم امیر در جشنواره فیلم فجر 96

فیلم نیما اقلیما که نه آنقدر خوب است که ما را به آینده کارگردانش امیدوار کند نه آنقدر ضعیف که باعث شود کارهای آینده او را دنبال نکنیم.

سحر دولتشاهی و مستانه مهاجر

سحر دولتشاهی و مستانه مهاجر در جشنواره فیلم فجر 96

فیلم سینمایی امیر در ژانر اجتماعی ساخته شده است و در خلاصه داستان آن آمده:یکی با کار، یکی با پول، یکی با زندگی، یکی هم با سیگار. همه خودشونو می کشن. فقط راه هاشون فرق می کنه.

فیلم امیر

سحر دولتشاهی و میلاد کی مرام بازیگران فیلم امیر

میلاد کی مرام، هادی کاظمی، مصطفی قدیری، بهدخت ولیان، روشنک سه قلعه گی، وحید منافی، مهدی عامل هاشمی و سحر دولتشاهی، بازیگر خردسال:آرتین گلچین، ترکیب بازیگران این فیلم را تشکیل می دهند.


نمایش فیلم خجالت نکش در جشنواره فیلم فجر

نشست رسانه ای فیلم خجالت نکش با حضور رضا مقصودی (کارگردان)، افرا جورابلو (نویسنده)، مهدی جعفری (فیلمبردار)، امیر پروین حسینی (تهیه کننده)، محمد دارسنج (طراح چهره پردازی)، احمد مهرانفر (بازیگر)، لیندا کیانی (بازیگر)، سام درخشانی (بازیگر)، الناز حبیبی (بازیگر) و شبنم مقدمی (بازیگر) امروز دوشنبه شانزدهم بهمن ماه با اجرای محمود گبرلو در پردیس سینما گالری ملت برگزار شد.

 جشنواره فیلم فجر

عوامل و بازیگران فیلم خجالت نکش در جشنواره فیلم فجر 96

خجالت نکش فیلمی کمدی درباره بچه دار شدن یک زوج میانسال است که احمد مهران فر و شبنم مقدمی نقش های اصلی را بازی کرده اند.رضا مقصودی در نشست رسانه این فیلم درباره زحمات عوامل فیلم برای موفقیت این پروژه و اندیشه نوشتن فیلمنامه این اثر صحبت کرد و درباره لهجه های حاضر در این فیلم توضیح داد.

 جشنواره فیلم فجر

سام درخشانی و الناز حبیبی بازیگران فیلم خجالت نکش در جشنواره فیلم فجر 96

شبنم مقدمی بازیگر فیلم خجالت نکش در نشست رسانه ای این فیلم درباره نقشش گفت:بازی در چنین نقش هایی برای من بخت و شانس است و این اتفاق از اعتماد کارگردان شکل گرفت. اینکه خودم را در این راه آزمایش کردم باعث افتخار و تجربه بزرگی بود.

همچنین بخوانید : تمامی مطالب مربوط به الناز حبیبی

 جشنواره فیلم فجر

شبنم مقدمی و احمد مهران فر بازیگران فیلم خجالت نکش در جشنواره فیلم فجر 96

احمد مهران فر دیگر بازیگر نقش اصلی این فیلم سینمایی که با گریمی کاملا متفاوت جلوی دوربین رفت در جلسه پرسش و پاسخ فیلم خجالت نکش از عوامل و بازیگران فیلم تشکر کرد و لیندا کیانی از نحوه صحبت کردن با لهجه کابلی گفت .

فیلم خجالت نکش

شبنم مقدمی و احمد مهران فر بازیگران فیلم خجالت نکش

خجالت نکش داستان زندگی زن و شوهری را روایت می کند که با داشتن عروس، داماد و نوه، در سن میانسالی بچه دار می شوند. این اتفاق آن هم در روستایی کوچک که هیچ چیز از دید اهالی پنهان نمی ماند، زن و شوهر را دچار اتفاقاتی کمیک و بامزه می کند. اتفاقاتی که در نهایت باعث جدال این دو با یکدیگر می شود و… .

احمد مهران فر

احمد مهران فر بازیگر فیلم خجالت نکش

شبنم مقدمی ، احمد مهران فر ، سام درخشانی ، شهره لرستانی ، لیندا کیانی ، الناز حبیبی ، سید علی صالحی ، فرانک تمنایی ، کاوه آهنگر ، سمیرا حسینی ، علیرضا رئیسی ، بانی پال شومون ، میثاق جمشیدی ، مهدی میری ، مرتضی خان جانی ، زهرا کوهساریان ، محمد باقر صفا نور ، رامین اسکویی ، فرهاد ایروانی ، سید علی موسوی نژاد بازیگران فیلم خجالت نکش هستند .


نمایش فیلم به وقت شام در جشنواره فیلم فجر

نشست رسانه ای فیلم به وقت شام با حضور ابراهیم حاتمی کیا؛ کارگردان، محمد خزاعی؛ تهیه کننده، مهدی جعفری؛ فیلمبردار، مهرداد خوشبخت؛ تدوین گر، شهرام خلج؛ چهره پرداز، بابک پناهی؛ طاهر پیشوایی؛ صدابردار، کارن همایونفر؛ آهنگساز، طراح صحنه، هادی حجازی فر و محمد شعبان؛ بازیگران با اجرای محمود گبرلو دوشنبه شانزدهم بهمن ماه در پردیس سینما گالری ملت برگزار شد.

 جشنواره فیلم فجر

عوامل و بازیگران به وقت شام در جشنواره فیلم فجر 96

نشست رسانه ای فیلم به وقت شام ابراهیم حاتمی کیا با صحبت های این کارگردان مشهور و ساخت اولین فیلمش با نام هویت و دل مشغولی که به عنوان یک سرباز برای خدمت به نظام دارد همراه بود. کارگردان به وقت شام همچنین در بخشی از این گفتگو به مظلومیت شهدای مدافع حرم اشاره کرد و درباره بخش های خشن فیلم صحبت کرد و به موضوع داعش اشاره داشت.

ابراهیم حاتمی کیا

ابراهیم حاتمی کیا در جشنواره فیلم فجر 96

ادامه این نشست رسانه ای با صحبت های تهیه کننده فیلم و هادی حجازی فر و در انتها محمد شعبان بازیگر سوری فیلم همراه بود.

جشنواره فیلم فجر

عوامل و بازیگران فیلم به وقت شام در جشنواره فیلم فجر 96

فیلم سینمایی به وقت شام به تهیه کنندگی محمد خزاعی دومین همکاری مشترک ابراهیم حاتمی کیا و سازمان اوج است که برای نخستین بار در سطح اول سینمای ایران به صورت مستقیم به حوادث منطقه و اسلام تکفیری می پردازد.

فیلم به وقت شام

ابراهیم حاتمی کیا و بابک حمیدیان در فیلم به وقت شام

هادی حجازی فر بازیگر مستعد این روزهای سینمای ایران یکی از نقش های اصلی به وقت شام را عهده دار است و به علاوه وی بابک حمیدیان که همواره بازیگر مورد علاقه حاتمی کیا بوده در این فیلم به نقش آفرینی پرداخته و مابقی بازیگران فیلم به وقت شام را جمعی از بازیگران بین المللی سوری و عراقی تشکیل می دهند.

خسرو حیدری مهمان امشب برنامه دورهمی

خسرو حیدری مهمان امشب برنامه دورهمی

اکران فیلم سینمایی هاری از 23 بهمن

اکران فیلم سینمایی هاری از 23 بهمن

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا