حمایت سحر دولتشاهی از واکنش فرشته حسینی به خبر تجاوز به کودک افغانستانی

سه‌شنبه 15 خرداد 1397 سینما

 

حمایت سحر دولتشاهی از واکنش فرشته حسینی به خبر تجاوز به کودک افغانستانی

سحردولتشاهی,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,بازیگران سینما و تلویزیون

در پی اتفاق تکان دهنده‌ تجاوز به یک دختر بچه ۵ ساله افغان که در رسانه‌ها منتشر شد، فرشته حسینی، بازیگر افغانستانی فیلم‌های «رفتن» و «سونامی»،  یادداشتی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و در آن از مخاطبان پرسید که آیا نژاد باعث می‌شود که انقدر نسبت به هم بی‌رحم باشیم؟

فرشته حسینی در ابتدا با انتشار خبر تجاوز سه مرد به یک دختر بچه افغانستانی در اینستاگرام خود نوشت : «من فرشته حسینی متولد ایران هستم از پدر و مادری افغانستانی. چی باعث می‌شود کسی فکر بکند من نباید از حقوق انسانی بهره‌مند باشم؟ چه کسی تصمیم می‌گیرد که اجازه داشتن عزت نفس، حقوق برابر و آرامش را به من ندهد؟ چی باعث می‌شود وقتی می‌خواهید کسی را مسخره کنید بگویید «مثل افغانستانی‌ها» می‌ماند؟»

او در ادامه نوشت: « چه چیزی در من وجود دارد که شما را انقدر آزار می‌دهد؟ چه چیزی باعث می‌شود به من بی احترامی کنید؟ چه چیز باعث می‌شود انقدر بی رحم باشیم نسبت به هم؟ نژاد؟! چه کسی تعیین کرده این مرزهای احمقانه را؟ این مرزها قرار نیست که تعیین کند چه کسانی را باید دوست داشته باشیم و از چه کسانی متنفر باشیم بدون اینکه ارتباطی برقرار باشد. قرار نیست هیچ مرزی مانع عشق ورزیدن و احترام شود؟»

سحر دولتشاهی بازیگر سینما نیز با بازنشر این پست در صفحه اینستاگرام خودش حمایت خود را از حسینی اعلام کرد.

سحردولتشاهی,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,بازیگران سینما و تلویزیون

مرجع : سرپوش

یادداشت آیدین آغداشلو درباره بازگشت «بهروز وثوقی»

یکی از بهترین انیمیشن‌های کوتاه

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا