جدیدترین آمار فروش فیلم‌های سینمای ایران

جمعه 1 تیر 1397 سینما

جدیدترین آمار فروش فیلم‌های سینمای ایران

گیشه سینمای ایران,اخبار فیلم و سینما,خبرهای فیلم و سینما,سینمای ایران
جدیدترین آمار فروش فیلم‌های سینمایی روی پرده سینماها توسط پخش کنندگان اعلام شد.

حبیب اسماعیلی _مدیر دفتر پخش رسانه فیلمسازان_  و پخش کننده فیلم سینمایی «ناخواسته» در گفت‌وگویی با ایسنا، درباره میزان فروش این فیلم، گفت‌: این اثر تاکنون ۸۰ میلیون تومان فروش داشته است و در حال‌ حاضر در ۱۷ سالن سینمایی در تهران و شهرستان‌ها اکران می‌شود. این فیلم که از دوم خردادماه به نمایش درآمده است، در پنجمین هفته‌ از نمایش خود به سر می‌برد و  از سرگروه سینمایی خود برداشته شده است.

 

علی سرتیپی _ مدیرعامل موسسه پخش فیلمیران _ درباره آمار فروش فیلم‌های این شرکت پخش، بیان‌ کرد: فیلم سینمایی «تگزاس» به کارگردانی مسعود اطیابی با در اختیار داشتن ۸۲ سالن سینمایی در تهران و شهرستان‌ها ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان فروش داشته است. این اثر از ۲۹ فروردین‌ماه در سینماها به نمایش درآمده است. همچنین فیلم سینمایی «چهار راه استانبول» به کارگردانی مصطفی کیایی تاکنون دو میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان فروش داشته است.

 

او ادامه‌ داد: فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» به کارگردانی رضا درمیشیان با در اختیار داشتن ۴۳ سالن سینمایی، سه میلیارد و ۴۰ میلیون تومان فروش داشته است و همچنین فیلم سینمایی «دلم می خواد» به کارگردانی بهمن فرمان آرا با اکران در ۷۶ سالن سینمایی، ۶۹۰ میلیون تومان در حدود ۱۰ روز از شروع اکرانش فروش داشته است.

غلامرضا فرجی درباره مقدار فروش انیمیشن سینمایی «فیلشاه» و فیلم سینمایی «جشن دلتنگی» که توسط حوزه هنری پخش می‌شود، اظهار کرد: فیلم سینمای «جشن دلتنگی» به کارگردانی پوریا آذربایجانی که از ۱۲ اردیبهشت ماه روی پرده رفته است با اکران در ۱۵ سالن سینمایی در تهران و شهرستان ۲۰۰ میلیون تومان فروش داشت و همچنین انیمیشن سینمایی «فیلشاه» که  اکران آن فقط در پردیس‌های سینمایی تهران  و ۲۵ سالن سینمایی در شهرستان‌ها ادامه‌ دارد، بیشتر از هشت میلیارد تومان فروخته است.

 

احمد مختاری از دفتر پخش «هدایت فیلم» درباره میزان فروش فیلم «خجالت نکش»، گفت‌: این اثر به کارگردانی رضا مقصودی در مجموع در ۱۱۰ سالن سینمایی در تهران و شهرستان‌ها روی پرده است و تاکنون سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان فروش داشته است.

 

همایون امکانیان _مشاور پخش نیکان فیلم_ نیز درباره میزان فروش دو فیلم سینمایی «خوک» و «مصادره» اظهارکرد: فیلم سینمایی «خوک» به کارگردانی مانی حقیقی تاکنون با نمایش در ۲۶ سالن، یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان فروش داشته است. همچنین فیلم سینمایی «مصادره» به کارگردانی مهران احمدی توانسته با نمایش در ۱۶ سالن سینمایی در تهران و شهرستان به فروش ۱۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی دست پیدا کند.

 

سعید خانی _ مدیر دفتر پخش خانه فیلم _ که پخش فیلم «در وجه حامل» را بر عهده دارد درباره آمار فروش این فیلم گفت: این اثر به کارگردانی بهمن کامیار که از ۲۳ خردادماه اکران آن آغاز شده است تاکنون ۸۰ میلیون تومان فروش داشته است. «در وجه حامل» اکنون در ۱۷ سالن سینمایی در تهران و ۸ سالن سینمایی در شهرستان‌ها نمایش داده می‌شود.

 

او درباره مقدار فروش فیلم سینمایی «شماره ۱۷ سهیلا» هم گفت که در این دو روز که از شروع اکران آن می‌گذرد به علت بازی‌های جام جهانی فوتبال، فروش زیادی نداشته است و اعلام آمار دقیق فروش را به بعد موکول کرد.

 

ایسنا پیگیر آمار فروش فیلم سینمایی «دشمن زن» به کارگردانی کریم ایمانی نیز است.

 

 

 

مرجع : سرپوش

عکس جدید بهاره رهنما و طراح لباس عروسی اش

عکس جدید بهاره رهنما و طراح لباس عروسی اش

«ریچارد کلایدرمن» وارد تهران شد

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا