تلفیقی از کمدی و تراژدی در سینمای هالیوود

جمعه 22 تیر 1397 سینما

فیلم جدید بازیگر نامزد اسکار؛

تلفیقی از کمدی و تراژدی در سینمای هالیوود

فیلم سینمایی نگران نباش,اخبار فیلم و سینما,خبرهای فیلم و سینما,اخبار سینمای جهان
فیلم سینمایی “نگران نباش، او پیاده خیلی دور نخواهد شد” به کارگردانی “گاس ون سنت” اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را از امروز آغاز کرده است.

 

فیلم سینمایی “نگران نباش، او پیاده خیلی دور نخواهد شد” بازیگران پرکار و البته صاحب نامی را دور یکدیگر جمع کرده است. بازیگرانی که همه در جشنواره هایی مانند اسکار و کن نامزدی و جایزه را در کارنامه دارند.

 

خوآکین فینیکس، جونا هیل، مارک وبر، رونی مارا، جک بلک، بث دیتو، کیم گوردون، اودو کار و تونی گرینهند از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم “نگران نباش، او پیاده خیلی دور نخواهد شد” به ایفای نقش پرداخته اند.

 

این فیلم داستان زندگی واقعی جان کالاهان، کارتونیست مشهور است که پس از اینکه فلج شد توانست نقاشی برجسته شود.جان کالاهان خودش نگارش فیلمنامه این اثر سینمایی را انجام داده است.

 

فیلم سینمایی نگران نباش,اخبار فیلم و سینما,خبرهای فیلم و سینما,اخبار سینمای جهان

فیلم “نگران نباش، او پیاده خیلی دور نخواهد شد” در ژانر کمدی و بیوگرافی اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را از ۱۳ جولای مصادف با جمعه ۲۲ تیر ماه ۹۷ آغاز کرده است.

 

گاس ون سنت و خوآکین فونیکس پیش از این نیز سابقه همکاری با یکدیگر را تجربه کرده اند. اولین همکاری ون سنت و فینکس به کمدی سیاه “به خاطرش مردن” برمی‌گردد که نام بازیگر نامزد اسکار را سر زبان‌ها انداخت.

 

مرجع : سرپوش

ایندیاناجونز۵، سال ۲۰۲۱ اکران می‌شود

کارگردان ایرانی از دلایل انصراف از همکاری اش با 'شبکه جم' گفت

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا