تعبیرخواب فیل چیست؟ | دیدن فیل در خواب

دوشنبه 24 مرداد 1401 تعبیر خواب

تعبیرخواب فیل چیست؟ | دیدن فیل در خواب

فیل به صورت کلی نشان دهنده امید می باشد! مخصوصا اگر فیل را بصورت تنها در خواب ببینید یعنی بخت با شما یار خواهد بود ، در واقع این خوش شانسی کوچک خواهد بود و تغییر زیادی را در زندگی شما ایجاد نمی کند اما به صورت کلی باعث خوشحالی شما می شود.

حالت های مختلف فیل در خواب

1.دیدن گله های فیل در خواب

همانطور که گفتیم فیل نماد خوش شانسی و سعادت است ، اگر تعدا زیادی فیل را در خواب  ببینید یعنی خوشبختی و سعادت زیادی قرار است در آینده نصیب شما شود ، این خوش اقبالی می تواند مربوط به مسائل کاری شما باشد. در این مسیر ممکن است کمک دیگران همراه شما باشد یا کاری را که شروع کرده اید را با موفقیت به پایان برسانید.

2. فیل در حال راه رفتن/فیلی که به درختان زل زده است

فیل در حال راه رفتن نماد رابطه شما با دیگران است ، شما فردی بسیار مهربان هستید و به دیگران در مشکلاتشان کمک میکنید ، هیچ چیزی وجود ندارد که خانواده یا دوستان از شما بخواهند و شما دریغ کنید!

 3. فیل به رنگ سفید

به معنای آن است که شما به زودی حقیقتی را متوجه خواهید شد که مدتها در فکر آن بوده اید ، این موضوع نهان بیشتر جنبه معنوی دارد و ربطی به مسائل مادی شما ندارد

۵. پیدا کردن فیل در خواب

این خواب خبر از آن می دهد که شما افرادی را پیدا میکنید که بسیار به شما شبیه هستند و بسیار یکدیگر را درک میکنید ، این افراد باعث حمایت از شما می شوند و برایتان احساس آرامش به دنبال دارند ، اگر در واقعیت از وجود همچنین انسان هایی بی نصیب هستید ، احساس خود را با خانواده و اطرافیان در میان بگذارید و از آنها کمک بگیرید

تعبیرخواب فیل چیست؟

تعبیرخواب فیل چیست؟

۶. کشتن فیل در خواب

این خواب تعبیر مثبتی ندارد و خبر از آن می دهد که شما در دگرگونی به سر می برید و نمیدانید چطور هر چیز را سر جای خود قرار دهید. در این دوره شما بسار نگران هستید و استرس های زیادی داری ، اگر فیل مرده را در خواب ببینید باز همین تعبیر را به همراه دارد و خبر ا آن میدهد که اوقات سخت تری را پیش رو دارید.

۷. تعبیر خواب فیل که شما را تعقیب می کند

اگر فیل شما را تعقیب کند نماد آن است که شما احساس خوبی نسبت به خود دارید و در برابر افرادی که خوب شما را نمی خواهند و تلاش برای شکست شما میکنند احساس شکست ناپذیر بودن دارید ، بدانید که تمامی سلطه ها و نفوذ ها بر روی شما بی تاثیر خواهد بود!

8. فیل که به شما حمله می کند

این خواب خبر از آن می دهد که عده ای در جنگ با شما هستند و قصد زمین زدن شما را دارند و شما از این بابت نگران هستید ، برای اینکه جلوی این افراد را بگیرید لازم است که در روابط خود دقت کنید و محتاط باشید.

9. خواب فیل مهربان

این خواب نشان دهنده فردی است که به شما بسیار نزدیک است یا نماد فردی است که به تازگی او را ملاقات کرده اید. این فرد انرژی مثبت بسیار زیادی را به زندگی تان وارد کرده و کمک های او شما را قادر می کند تا اهداف و برنامه های خود را محقق کنید

خواب فیل مهربان

خواب فیل مهربان

تعبیر خواب فیل به روایت معبرین اسلامی و کهن

ابن سیرین گوید:

  • اگر کسی در خواب بیند که بر فیل نشسته است، دلیل که زنی بخواهد نابکار. اگر این خواب را به روز بیند، دلیل که زن را طلاق دهد یا کنیزک را بفروشد.
  • اگر بیند که فیل را بکشت، دلیل که پادشاهی بر دست او کشته شود یا حصاری محکم بگشاید.
  • اگر بیند که فیل پای بر سر وی نهاد و او را بکشت، دلیل که به هلاک نزدیک شود و حالش بد شود.
  • اگر بیند که بر فیلی نشسته بود و بعد از آن بر فیل دیگری نشست، دلیل که ازخدمت پادشاه خویش به خدمت پادشاه دیگر شود.
تعبیر خواب فیل به روایت معبرین اسلامی

تعبیر خواب فیل به روایت معبرین اسلامی

ابراهیم کرمانی گوید:

  • اگر بیند که بر فیل نشسته بود و آن فیل سلاح داشت و نیک مطیع او بود، دلیل نماید که پادشاه عجم شود یا پادشاه عجم را قهر کند.
  • اگر بیند از گوشت فیل همی خورد، دلیل که به قدر آن گوشت از پادشاه عجم مال و نعمت یابد.
  • اگر بیند از استخوان فیل یا از پوست او چیزی با خود داشت همین، دلیل است و مال و نعمت از پادشاه بدو رسد.
  • اگر بیند به هنگام رزم بر فیل نشسته، دلیل است که دشمنی بزرگ را قهر کند و بر این قول، قصه اصحاب الفیل را، دلیل آورده‌اند.
  • اگر بیند از پشت فیل بیفتاد، دلیل که در بلای سخت افتد.
  • اگر بیند که فیل در میان جنگ بیفتاد و بمرد، دلیل که پادشاه آن دیار بمیرد.

جابرمغربی گوید:

  • اگر بیند که از بهر تماشا بر فیل نشسته بود و قادر است، دلیل است که زن عجمی را به نکاح خود بخواهد و آن زن بر وی قادر شود. اگر به خلاف این بیند، دلیل که بر زن قادر شود.
  • اگر بیند که فیلی سلاح پوشیده بود و از آن شهر به شهر دیگری می‌رفت، دلیل که مملکت آن دیار از پادشاه به پادشاهی دیگر افتد تا او را هلاک کند.

حضرت امام جعفر صادق فرماید:

دیدن فیل درخواب بر شش وجه است
  1. پادشاه عجمی
  2. مرد غلام
  3. مردمکاری (مردی که چهار پا کرایه می‌دهد)
  4. مرد باقوت و هیبت.
  5. مرد حسود.
  6. ستمکاری خونخواره.

 

 

 

تعبیر خواب چای

تعبیر خواب چای/20 تعبیر خواب نوشیدن چای چیست؟

تعبیر خواب بادام

تعبیر خواب بادام | بادام در خواب نشانه چیست؟

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا