بیوگرافی علی صبوری و ماجرای به شهرت رسیدن او

یکشنبه 23 مرداد 1401 بیوگرافی

بیوگرافی علی صبوری بازیگر جوان سینمای ایران

چکیده ای از بیوگرافی علی صبوری

نام: علی

نام خانوادگی: صبوری

تولد: ۳ شهریور ماه ۱۳۷۱

سال های فعالیت: 1396_تاکنون

زاده: مشهد

پیشه: بازیگر

همسر: نامشخص

مدرک تحصیلی: اخراج شده از رشته هوشبری

علی صبوری کیست ؟

علی صبوری کمدین معروف اینستاگرامی است که با برنامه خندوانه بسیار معروف شد او در شهر مشهد زندگی میکند و در سال های اخیر چندین سریال بازی کرده است.

علی صبوری متولد چه سالی است ؟

او متولد ۳ شهریور ماه ۱۳۷۱ می باشد.

علی صبوری اهل کجاست؟

او متولد شهر مشهد است.

زندگینامه علی صبوری

علی صبری کمدین معروف می باشد او در شهر مشهد متولد شد و یک برادر کوچک تر از خود دارد ، شغل خانوادگی او فعالیت در بازار آهن آلات است. او در دهه هفتاد متولد شده است ، از کودکی علاقمند به پزشکی بوده است اما در رشته هوشبری قبول شد ولی متاسفانه ترم آخر از دانشگاه اخراج شد! بخاطر شرکت نکردن در چند کلاس و صفر گرفتن ، باعث اخراج شدن او شد.

علی صبوری در سریال خداداد

علی صبوری در سریال خداداد

آغاز فعالیت علی صبوری

علی صبوری در سال 1395 با 32 فالور فعالیت خود را آغاز کرد و اولین ویدیو او طنز انتقادی در مورد عدم برگزاری کنسرت در مشهد بود که 200 ویو خورد! او برای افزایش تعداد دنبال کنندگانش  از طریق تبلیغ صفحه اش در صفحات معروف اینستاگرامی اقدام کرد و توانست چندین فالور بگیرد! بعد از گذشت مدتی توانست فیلم های کوتاه بسازد و بازدید های میلیونی بگیرد!

آشنایی رامبد جوان و علی صبوری

بعد از ارسال ویدیو های علی صبوری به خندوانه ، او با کمک رامبد جوان ترقی زیادی داشت و زندگی اش بسیار تغییر کرد ، علی صبوری درباره کمک های رامبد جوان اینگونه می گوید: روز اول من متنی داشتم که رامبد گفت بیایید بالا اتود بزنید. من اگر آن را اجرا می‌کردم مرحله اول رد می‌شدم. خودم فکر می‌کردم متن خوبی است و مردم خوششان می‌آید اما رامبد جوان نشست و اصلاً لحظه‌ای لبخند نزد.

علی صبوری در خندوانه

علی صبوری در خندوانه

وقتی تمام شد گفت: این چه چرت و پرتی بود؛ اینها را می‌خواهی بگی! دو روز مانده بود به اجرای اصلی، برای کسی خاطره‌ای تعریف می‌کردم آن خندید و من هم خندیدم. وسط خنده به من گفت چرا این خنده‌ات را داخل استندآپ نمی‌آوری؟! او می گوید تا قبل از حضور در خندوانه حدود 4000 هزار فالور داشته است اما بعد از آن نیم ملیون نفر دیگر نیز اضافه شدند

ازدواج علی صبوری

خبرهای زیادی درباره ازدواج علی صبوری در اینستاگرام پخش شده است اما او به صورت رسمی همچنینی قضیه ای را اعلام نکرده است اما چیزی که به نظر می رسد او ازدواج کرده

سریال خداداد با بازی علی صبوری

علی صبوری در اولین تجربه های خود در قاب تلوزیون ، در سریال نوروزی خدادا بازی کرد او از جمله بازیگران اصلی این سریال بود ، علی صبوری در نقش منوچهر داماد بزرگ خانواده بود ، در قاب این سریال ، داماد بزرگ شیطنت‌ هایی نسبت به داماد کوچک خانواده دارد. این سریال فضای کمدی و خانوادگی دارد. این سریال به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌ کنندگی سعید سعدی، محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو سیماست.

علی صبوری در سریال اخر خط

علی صبوری در سریال اخر خط

 آثار علی صبوری

  • کلیپ های یک دقیقه اینستاگرامی
  • فیلم سقف دودی پوران درخشنده
  • سریال آخر خط علی مسعودی
  •  سریال خداداد علی غفاری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 بیوگرافی کامل افشین حسنلو

افشین حسنلو بازیگر سریال یاغی

بیوگرافی مریم مومن

بیوگرافی مریم مومن بازیگر جوان سینمای ایران

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا