بیوگرافی سیده آناشید حسینی زیباترین مدل باحجاب ایرانی

چهارشنبه 29 تیر 1401 بیوگرافی

بیوگرافی سیده آناشید حسینی زیباترین مدل باحجاب ایرانی

چکیده بیوگرافی سیده آناشید حسینی

نام: آناشید

نام خانوادگی: حسینی

تولد: 4 بهمن 1370

زاده: اهواز

ملیت: ایرانی

پیشه: مدل _ طراح لباس

همسر: متاهل

مدرک تحصیلی: لیسانس رشته معماری

 

آناشید حسینی کیست ؟

یک مدل باحجاب اینستاگرامی که چهره ی بسیار زیبایی دارد، او یک ازدواج ناموفق داشته است و در حال حاضر همسر او دکتر امین رضا چلبیانلو می باشد.

آناشید حسینی متولد چه سالی است ؟

او متولد 4 بهمن 1370 است.

آناشید حسینی اهل کجاست ؟

آناشید متولد اهواز است.

 

بیوگرافی کامل آناشید حسینی

آناشید حسینی مدل 31 ساله ی اهوازی می باشد او در رشته معماری فارغ التحصیل شد و حالا فوق لیسانس خود را ازدانشگاه بین المللی مد آرت پاریس در رشته مدیریت فشن گرفته است. او معتقد است که مدل نیست و صرفا مدل لباس هارا طراحی میکند. او می گوید با توجه به اینکه حجاب کامل داشته علاقمند به پوشیدن لباس های مد و به روزی داشته اما لباس هایی که در بازر ها وجود داشتند باب میل او نبوده به همين خاطر ابتدا برای خودم لباس طراحی مي کردم و مي دادم بیرون مي دوختند، بعد ها به کلاس خیاطی رفتم سپس بطور آزاد در کلاس هاي طراحی شرکت کردم.

 

بیوگرافی سیده آناشید حسینی

بیوگرافی سیده آناشید حسینی

او می گوید تبلیغ کننده حجاب نیست!

از ابتدا قصدم تبلیغ نبوده و به هیچ وجه خودم را مبلغ حجاب نمي دانم من فقط پوششم به این شکل است و حتی شاید خیلی خودم هم نتوانتم خیلی چیزها را رعایت کنم ، بدون اغراق از هر 50 پیامي که دارم، 30 پیام از زنان و دخترانی است که مي گویند ما با دیدن عکسهای شما به حجاب علاقمند شدیم در آبان سال 1396 بود که بعد از ثبت برند خود بنام حجاب استایل با آنا وارد اینستاگرام شد، استقبال از نوع پوشش او باعث شدن در مدت کوتاهی به بیش از صدها هزار فالور برسد.

 

لباس هایم خارجی هستند!

لباس هایی که به تن دارم اکثرا خارجی هستند چون ما در ایران برندهایی را نداریم که بشود از آن ها لباس مناسبی انتخاب کرد!

 

همسر آناشید حسینی و بیوگرافی او

همسر آناشید حسینی امین رضا چلبیانلو دکتر دندان پزشک معروف ایرانی ، زاده ۲۰ مرداد ماه ۱۳۶۲ از شهر تبریز می باشد او ادامه تحصیل خود را در انگلستان و کانادا تمام کرد و سپس به ایران بازگشت و به کار آفرینی مشغول شد.

 آناشید حسینی و همسرش

آناشید حسینی و همسرش

مصاحبه ای با آناشید حسینی

در ابتدا بگویید چند سال دارید ودر چه رشته اي تحصیل کردید؟

من 27 سال دارم ودر رشته معماری تحصیل کرده ام. شاید این حرف کلیشه اي باشد اما از ابتدا به رشته تحصیلی ام علاقه نداشتم و زمانی که درسم به پایان رسید به دنبال علایق کودکی ام رفتم. در مورد من این مساله واقعا کلیشه نبود و من از کودکی بکار طراحی لباس علاقه داشتم و حتی برای عروسک‌ هایم لباس مي‌دوختم.

چطور بعد از معماری سر از طراحی لباس در آوردید؟

پس از پایان دوره تحصیلم یک خلاء در خودم احساس کردم. شاید یک روزی معماری را ادامه دهم اما به این خاطر که شاید بخواهم ارشد بخوانم یا شاخه تحصیلی ام رابه پژوهش هنر تغییر دهم. انتخاب طراحی لباس در ابتدا دغدغه‌ ام بودو چون محجبه بودم هميشه دوست داشتم لباس‌هاي خوب و روی مد بپوشم ولی لباس‌هایي کــه در بازار و مزون‌ها وجود مي دیدم با معیار های من هم خوانی نداشت و نمي‌توانستم آن‌ها را برای خودم انتخاب کنم.

آناشید حسینی

آناشید حسینی

دراین ميان دو، سه خیاط شخصی داشتم که لباس‌ها و مانتوهای روز مره‌‌ام راکه خودم طراحی مي‌کردم آن‌ها مي‌دوختند.به گزارش پارس ناز بعد ها به این رشته بیشتر علاقه مند شدم و کلاس خیاطی رفتم، سپس بطور آزاد در کلاس‌هاي طراحی شرکت کردم و به این فکر افتادم حتماً خیلی از خانم‌ها مانند من چنین دغدغه‌اي دارند و دوست دارند شیک پوش و به روز باشند در عین حال حجاب شان هم حفظ شود برای همين تصميم گرفتم اینکار را انجام دهم.

خانم آناشید حسینی شما برای برند حجاب ترکیه کار مي‌کنید؟

نه هیچ برند خاصی در کار نیست، این برند متعلق به من و کاملا شخصی است. اتفاقا من دیروز این برند را ثبت کردم، ضمن این که سفارش از هیچ جای دیگری نیست. گفته بودید نمي خواهید شما را مدل خطاب کنند و از اینکار ناراحت مي‌شوید اما به هرحال شما کاری را تبلیغ مي‌کنید. اگر عنوان مدل رابه آن اطلاق نکنیم چه عنوانی برای اینکار مي‌توان بکار برد؟

خیلی سعی کردم عنوان مدل را روی من نگذارند اما گاهی در صفحات مختلف مي‌بینم از عکس‌ هاي من سوء استفاده مي‌کنند و با عنوان مدل محجبه پر سرو صدای ایران ازآن نام مي‌برند. این اتفاقات واقعا ناراحت کننده است، به خاطر پوششی که دارم این اسم کمي برایم سنگین و غیرقابل هضم است. حتی همسرم هم دوست ندارد من با این اسم شناخته شوم، خودم هم تمایلی ندارم زیرا نه اینکار را بلدم و نه چیزی در موردش مي‌دانم.

زیباترین مدل باحجاب ایرانی

زیباترین مدل باحجاب ایرانی

عده اي از لباس‌ ها واقعا زیبا و مناسب نیستند اما صرفا به خاطر این که برند هستند مردم آن‌ها را تهیه مي‌کنند. بنظر شما مرز بین شیک پوشی و برند بازی کجاست؟

شاید ما یک کیف را ببینیم که از یک برند مشهور است که البته چندان زیبا هم نیست اما مي‌گوییم چه کیف خوبی این یک تصور نادرست است که بین ما جا افتاده و من هم خیلی مواقع دچار این اشتباه مي‌شوم. اگر بخواهیم منطقی به آن فکر کنیم، مي‌توان گفت شیک پوشی هیچ ربطی به برند پوشی ندارد.

من اخیرا سعی مي‌کنم به برندها توجه نکنم چون پیش از این خیلی اعتقاد داشتم کیف و کفشی که مي‌پوشم باید برند باشند اما جدیدا به این نتیجه رسیده ام حداقل ما طراحان سعی کنیم این دیدگاه و نگرش نادرست را از جامعه پاک کنیم. خوش پوش باشیم ولی لباس‌ هایي با قیمتهای مناسبتر استفاده کنیم.خیلی ها به من مي‌گویند تو الگو شده اي اما چراباید کیف چند ميلیون تومانی دستت بگیری؟ بنظر من هم آنها راست مي‌گویند، اگر قرار است من الگوی کسی باشم نباید از لباسهای خیلی گران استفاده کنم.

شما واقع یک کیف چند ميلیون تومانی استفاده مي‌کنید؟

تا قبل از این ها شاید بیشتر اما تقریباً چهار و پنج ماهی است که سعی مي‌کنم اینکار را نکنم چون واقعا لزومي ندارد. به نظرم آن کیف را هر شخصی که دستش بگیرد خوش تیپ مي‌شود، هنر واقعی این است که ميلیون‌ها تومان خرج نکرد ولی بتوان خوش تیپ بود.

حرف آخر

چیزی که من را ناراحت مي‌کند تفکر برخی افراد و اعمال عقیده شان است که به من مي‌گویند تو مبلغ حجابی چرا مانتو قرمز مي پوشی؟ قرمز جلب توجه مي کند و یا چرا یک جاهایی مچ دستت مشخص شده. من بازهم تاکید مي کنم اصلا خودم را مبلغ حجاب نمي‌دانم. من فقط کسی هستم که پوششم به این شکل است اميدوارم روزی به این درجه برسم که بتوانم اسم خودم را مبلغ بگذارم یعنی این جسارت را داشته باشم ولی در حال حاضر خودم را دراین حد نمي‌دانم و دلم مي‌خواهد همه ی این را بدانند. که من فقط یک طراح لباسم آن هم از نوع تازه کار.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بیوگرافی رضا صادقی خواننده مشکی پوش

 بیوگرافی کامل شهاب حسینی

 بیوگرافی کامل شهاب حسینی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا