بیوگرافی بلا حدید

چهارشنبه 6 اردیبهشت 1402 بیوگرافی

چکید های از بیوگرافی بلا حدید

نام: بلا حدید

شغل: مدلینگ و مانکن مشهور آمریکایی است

متولدسال: 9 اکتبر 1996

متولد : واشنگتن دی سی

قد بلا حدید: 1.75 متر

وزن: 55 کیلوگرم است.

حرفه: مدلینگ

سال‌های فعالیت: ۲۰۱۲–اکنون

والدین : محمد حدید ویولاندا حدید

بلا حدید کیست؟

بلا حدید با نام کامل ایزابلا خیر حدید، یک مدل مانکن اهل ایالات متحده آمریکا است. او از تبار فلسطینی و هلندی است.

بلا حدید متولد چه سالی است؟

ایزابلا خیر حدید در 9 اکتبر 1996 در واشنگتن دی سی متولد شد.

خانواده بلا حدید

مادر او یک هلندی‌تبار و پدرش یک ثروتمند اهل فلسطین می‌باشند. پدر او محمد حدید (تبار آمریکایی- فلسطینی) و مادر او یولاندا حدید (تبار هلندی) مدل سابق است. جی جی حدید و انوار حدید خواهر و برادر او هستند که آنها هم در صنعت مدلینگ مشغول فعالیت می‌کنند.پدر او، محمد حدید، یکی از افراد موفق در حوزه معماری و خانه سازی است. محمد حدید اصالتا فلسطینی می باشد و  با مدل ایرانی،شیوا صفایی رابطه دارد.

مادر بلا، یولاندا حدید (یا یولاندا فاستر) هلندی نیز در گذشته در صنعت مدلینگ فعالیت داشته و برای حضور در برنامه تلویزیونی The Real Housewives of Beverly Hills به شهرت رسیده است.هنگامی که بلا ۴ سال داشت، پدر و مادر او از هم جدا شدند و بلا به همراه خواهر و برادرش درکنار مادرشان ماندند. یولاندا پس از مدتی با دیوید فاستر، خواننده مشهور و پرطرفدار ازدواج کرد و صاحب ۵ فرزند شد. بلا با خواهر و برادر و پدر ناتنی خود رابطه صمیمانه ای داشت.

خانواده بلا حدید

خانواده بلا حدید

روابط خانوادگی بلا حدید

بلا حدید تمام دوران کودکی خود را با خواهر بزرگترش جی جی، و برادر کوچکترش، انوار، گذرانده است و شاید همین دلیل اصلی صمیمیت غیرقابل وصف این خواهرها و برادر با یکدیگر است. بنا به گفته خود بلا، مادرش هیچ زمان او را محدود نکرده و هیچ چیزی را از او دریغ نکرده است؛ هیچ وقت به او نگفته چه لباسی بپوشد یا چگونه آرایش کند. درنتیجه بلا توانست استایل شخصی خود را داشته و کمی متفاوت باشد.

بیماری لایم بلا حدید

در سال 2012، حدید و مادر و برادرش به بیماری لایم مبتلا شدند. این بیماری اسب سواری را که یک فعالیت دوست داشتنی برای حدید بود دشوارتر کرد. حدید گفته است که علائم او با 18 سالگی بدتر شده است. او سردرد، مه مغزی، بی خوابی، اضطراب، اختلال در غذا خوردن و درد مفاصل را تجربه کرده است. او همچنین از خستگی شدید رنج می برد.

حدید در مورد تجربه خود با بیماری لایم در سال 2016 گفت: “زندگی همیشه آنطور که در بیرون به نظر می رسد نیست و سخت ترین بخش این سفر این است که به جای احساسی که دارید از روی ظاهرتان قضاوت کنید. “بلا حدید قصد داشت تا در المپیک 2016 ریو دو ژانیرو در رشته اسب سواری شرکت کند اما به دلیل بیماری لایم ناچار شد این ورزش را کنار بگذارد،

تحصیلات بلا حدید

حدید پس از دبیرستان، کالیفرنیا را ترک کرد تا در مدرسه طراحی پارسونز در شهر نیویورک در رشته عکاسی تحصیل کند.

حرفه مدلینگ بلا حدید

حرفه مدلینگ بلا حدید

حرفه مدلینگ بلا حدید

او مدلینگ را از سن 16 سالگی شروع کرده و در فشن شوی برند های معتبری از جمله ورساچه، گوچی، شنل و دیور حضور داشته است. بلا در سال 2016 به عنوان مدل ویکتوریا سیکرت انتخاب شد.در آن زمان، خواهرش جیجی قبلاً یک مدل موفق بود. حدید خودش را مدلینگ می کرد و خیلی زود به این باور رسید که “در صحنه فیلمبرداری بیشتر از من در مدرسه با عکاسان یاد می گیرد.” او تصمیم گرفت مدرسه را ترک کند تا روی این حرفه تمرکز کند. در سال 2015، او اولین باند خود را برای تام فورد در هفته مد شهر نیویورک انجام داد.

رابطه عاشقانه بلا حدید

«بلا حدید» ماه نوامبر گذشته به رابطه عاشقانه و جنجالی خود با «د ویکند» خواننده مشهور کانادایی پایان داد و خبرساز شد.حدید در سال ۲۰۱۵ با خواننده کانادایی  ویکند روابط عاشقانه‌ای را آغاز کرد و در دسامبر همان سال در یکی از ویدئوهای او ظاهر شد. از آن زمان تا به حال، آنها چندین بار از هم جدا شده و به هم بازگشته‌اند.او گفت این جدایی دلیل خاصی نداشته و آنها هنوز عاشق یکدیگر هستند ولی به دلیل برنامه شلوغ و گرفتاری های شغلی امکان ادامه این رابطه وجود نداشت.بلا حدید گفت در حال حاضر مجرد است و درگیر رابطه عاشقانه جدیدی نشده است.اما ویکند با سلنا گومز خواننده پرآوازه وارد رابطه جدیدی شده است.

شایع ازدواج دیوید بکهام و بلا حدید

شایع ازدواج دیوید بکهام و بلا حدید

شایع ازدواج دیوید بکهام و بلا حدید

دیوید بکهام، فوتبالیست سابق تیم‌های منچستر یونایتد و رئال مادرید و تیم ملی انگلستان که یکی از خوش پوش‌ترین فوتبالیست‌های تاریخ به شمار می‌رود، به همراه بلا حدید، سوپر مدل مشهور آمریکایی از مهمانان ویژه فشن شو برند دیور بودند. گفته می‌شود بکام قصد طلاق از همسر خود و ازدواج با این ستاره دنیای مد را دارد. بکهام و حدید پیش از این یک بار دیگر نیز همراه با هم دیده شده بودند؛ آن‌ها زمستان سال گذشته دیدار برگشت دو تیم رئال مادرید و پاریس سن ژرمن را در پاریس تماشا کردند که توجه بیش از حد دیوید بکهام به بلا حدید و عکس‌هایی که از این دو منتشر شد با حواشی مختلفی همراه شد.

 

زندگینامه امیرکبیر

بیوگرافی مت دیمون

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا