برنامه صبحگاهی جدید به جای حالا خورشید

دوشنبه 26 فروردین 1398 سینما
برنامه صبحگاهی جدید به جای حالا خورشید

یکی از برنامه های مورد توجه در تلویزیون برنامه صبحگاهی است که از اهمیت ویژه ای در کنداکتور تلویزیون برخوردار است. برنامه صبحگاهی به دلیل ایجاد انرژی در میان مخاطبان این برنامه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همواره سعی بر ساخت برنامه ای پرانرژی در ساعات ابتدایی صبح بوده است.برنامه صبحگاهی شبکه سه

برنامه صبحگاهی شبکه سه

با اتمام برنامه حالا خورشید پیش از فرارسیدن نوروز 98 شبکه سه سیما در تدارک پخش برنامه صبحگاهی جدیدی در این شبکه است. حسین کلهر طنزپرداز مشهور برنامه صبحگاهی شبکه سه را اجرا خواهد کرد و این شاید یکی از مهیج ترین اتفاقت در برنامه صبحگاهی جایگزین حالا خورشید باشد.

حسین کلهر

این کمدین معروف کشورمان روز گذشته با انتشار تیزری از این برنامه صبحگاهی در معرفی آن نوشت : این تبلیغ آب پرتقال، کره، نون تست یا لاستیک نیست. تبلیغ یه برنامه است برای صبح. ببینیم میتونیم با هم از وای بازم صبح شد، به آخ جون صبح شد برسیم…

ابوالفضل صفری تهیه کننده سینما و تلویزیون، تهیه کنندگی این برنامه صبحگاهی را برعهده دارد و به احتمال قوی در روزهای ابتدایی اردیبهشت ماه شاهد پخش این برنامه از شبکه سه سیما خواهیم بود.
حسین کلهر
حسین کلهر یکی از معروف ترین چهره های طنزپرداز کشور است که با اجرای آیتمی در برنامه رادیو شب در میان مخاطبان تلویزیون شناخته شد و بعدها اجرای چند برنامه تلویزیونی را برعهده گرفت و با انتشار کتاب دو سیب نیوتن در زمینه طنز به شهرت قابل توجهی میان مردم دست یافت و این روزها یکی از چهره های شناخته شده در میان مردم است.
برنامه تب‌تاب

تهیه‌کننده برنامه (تب‌تاب) جایگزین ۹۰ نیستیم

واکنش منوچهر هادی توقف اکران رحمان 1400

واکنش منوچهر هادی توقف اکران رحمان 1400

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا