این مواد غذایی میل جنسی را می کشند

شنبه 30 بهمن 1400 سلامت
این مواد غذایی میل جنسی را می کشند

این مواد غذایی میل جنسی را می کشند

ما اغلب فکر میکنیم تستوسترون هورمون مردان و استروژن هورمون زنان است. حقیقت این است که هر دو هورمون نقش مهم و حیاتی در بدن هر دو جنس ایفا میکنند. به شرط آنکه نسبت مناسبی از آنها وجود داشته باشد. اما در هر دو جنس عدم تعادل هورمون تستوسترون و استروژن میتواند باعث کاهش یا افزایش میل جنسی شود و جالب اینجاست که خوراکیها در این میان نقش بسیار مهمی دارند.

این مواد غذایی میل جنسی را می کشند

این مواد غذایی میل جنسی را می کشند

غذاهای فرآوری شده

فرآوری مواد مغذی میل جنسی را از بین می برد. برای مثال وقتی گندم کامل به آرد سفید فرآوری میشود حدود سه چهارم از روی خود را از دست میدهد که یک ماده معدنی مهم در رفتار جنسی مردان است. خوردن غلات تصفیه شده میتواند به مقاومت انسولین منجر شده و منجر به دیابت شود. دیابت نیز به نوبه خود میتواند تنگی عروق و افزایش خطرات بیماریهای قلبی و اختلال نعوظ را به همراه داشته باشد.

نوشابه رژیمی

نوشیدن نوشابه های رژیمی ایده وحشتناکی است. این نوشابه ها شیرین کننده های مصنوعی به ویژه آسپارتام دارند که به طور مستقیم بر سطح سروتونین تاثیر می گذارد. سروتونین نیز یک هورمون حیاتی در پرورش حس خوب و شادی است. سروتونین پایین باعث کاهش میل جنسی در مردان و زنان میشود.

ذرت بوداده در مایکروویو

شام و فیلم میتواند پیش درآمد رابطه جنسی باشد اما اگر بخواهید فیلم را با پاپ کورن بو داده در مایکروویو ببینید دیگر تمایلی به رابطه جنسی نخواهید داشت. پاکت این ذرت ها اسیدی دارد که میتواند در کشتن میل جنسی موثر عمل کرده و حتی منجر به مشکلات پروستات شود.

میگو

براساس مطالعات، هر انسان روزانه به طور متوسط در معرض 10 تا 13 آفت کش قرار میگیرد. 9 تا از 10 آفت کشی که مورد استفاده قرار میگیرند اختلال غدد درون ریز ایجاد میکند. یکی از مهمترین آنها هگزیل ریسورسینول است که در میگو برای جلوگیری از تغییر رنگ اعمال میشود. سایر غذاهای دریایی با میزان آفت کش بالا تیلاپیلا و ماهی قزل آلای پرورشی است.

باقلا یا سویا

اگر شب میخواهید سفارش غذا دهید بهتر است دقت کنید چون سطح بالای سویا در بدن یک زن میتواند هورمونهای جنسی او را کاهش داده و عملکرد تخمدان را مختل کند.

پنیر

بسیاری از پنیرها از شیر گاو تهیه میشوند و حاوی هورمونهای مصنوعی هستند که این میتواند با تولید طبیعی هورمون هایی در بدن از جمله استروژن و تستوسترون تداخل ایجاد کرده و باعث کاهش میل جنسی شود.

شکر

فکر نکنید چون چایتان را شیرین نمیکنید دیگر مشکلی وجود ندارد. هرخوراکی شیرینی میتواند سطح هورمون انسولین را بالا برده باعث ذخیره چربی شکمی و از دست دادن توده عضلانی شده و سطح تستوسترون را تغییر دهد. در مردان چربی شکمی باعث افزایش سطح استروژن و در نتیجه کاهش میل جنسی و اختلال نعوظ میشود.

گوشت بسته بندی

پلاستیکی که برای بسته بندی گوشت و پنیر در سوپرمارکتها وجود دارد معمولا از جنس پلی وینیل کلراید است که وارد غذاهای چرب شده و تغییرات هورمونی را ایجاد میکند. بهتر است از قصاب بخواهید گوشت را در کاغذ قهوه ای برایتان بپیچد.

این مواد غذایی میل جنسی را می کشند

این مواد غذایی میل جنسی را می کشند

دختر

آیا دختران دیگر زنده به گور نمی‌شوند؟

شگفت انگیزترین جراحی‌های 2016

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا