از ماسک صورت صبح استفاده کنیم یا شب؟

پنج‌شنبه 11 فروردین 1401 سلامت
از ماسک صورت صبح استفاده کنیم یا شب؟

از ماسک صورت صبح استفاده کنیم یا شب؟

یکی از سوال هایی که برای خانم ها وجود دارد آن است که چه مانی ، مفید ترین زمان برای استفاده از ماسک است. ز هر زمانی که از ماسک استفاده کنید مفید است اما زمانی در طول روز وجود دارد که بهترین حالت برای استفاده از ماسک است که حداکثر فواید را به پوست صورت تان می رساند.

اول از همه باید توجه داشت از ماسک زمانی استفاده کنید که سرتان خلوت است و میتوانید به خوبی برایش وقت بگذارید. معمولاً اول صبح قبل از رفتن به سر کار یا هنگام عصر، هنگامی که از سرکار برمی گردید و زمان آزاد بیشتری دارید؛ زمان مناسبی خواهد بود.

 

از ماسک صورت صبح استفاده کنیم یا شب؟

از ماسک صورت صبح استفاده کنیم یا شب؟

اگر اول صبح از ماسک استفاده کنید احساس خوبی به پوست خود میدهید و نرمی پوست خود را چند برابر میکنید ، همچنین باعث میشود محصولات پوستی بهتر بر روی پوست جذب شوند. اما در مورد استفاده از ماسک صورت هنگام شب چطور؟

پوست انسان در شب به بازسازی خود  مشغول میشود و شروع به ترمیم خود میکند ، حال شما با ماسک گذاشتن در شب ، این روند بهبود را سریعتر میکنید و به پوست در ترمیم خود کمک میکند . اگر ماسکی که قرار است استفاده کنید پوست شمارا آبرسانی می کند ، بهتر است از صبح آن را استفاده کنید ، اما اگر ماسک شما خاصیت پاک کنندگی و لایه برداری دارد، بهتر است که آن را شب استفاده کنید.

 

 

ترکیبی

ترکیبی طبیعی برای مقابله با بیماری‌ها!

هوش

با این سرگرمی‌ها باهوش‌تر می شوید!

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا