آیا میثاقی جانشین عادل می‌شود؟

چهارشنبه 14 فروردین 1398 سینما
آیا میثاقی جانشین عادل می‌شود؟

پس از اوج گرفتن اختلافات میان عادل فردوسی پور و علی فروغی، مدیر شبکه ۳، شایعه حذف برنامه نود و عادل فردوسی پور از این شبکه وارد جدی‌ترین فاز خود شد.

 

«تعطیلی برنامه فردوسی‌پور برای همیشه؟
میثاقی نودی را اجرا خواهد کرد که «نود» نیست!
.
«عادل فردوسی‌پور را کنار می‌گذاریم و فردی را می‌آوریم که با او کار کرده و راه و روش اجرا و ساخت برنامه‌ای شبیه به «نود» را بلد است یعنی محمد حسین میثاقی!»
.
این شاید بخشی از سناریوی «حذف عادل فردوسی‌پور» از شبکه سه باشد که به رهبری علی فروغی در حال اجرا است.
.
پس از اعلام تغییر در تیم تولید «نود» توسط روابط عمومی صدا و سیما، اخبار غیر رسمی در مورد فرد جایگزین عادل فردوسی‌پور در این برنامه منتشر شد که او کسی نبود جز محمد حسین میثاقی!
.
این خبر دوم فروردین توسط یکی از نویسندگان «نود» تکذیب شد و امیدها را به بازگشت عادل فردوسی‌پور و برنامه‌اش زنده کرد.
.
اما با گذشت چند روز از این ماجرا و برگزاری دربی تهران که باعث شده خلأ نبود برنامه «نود» بیشتر حس شود، دوستان و همکاران عادل فردوسی پور از ساخت یک برنامه فوتبالی برای شبکه سه خبر می‌دهند که با نامی غیر از «نود» به روی آنتن خواهد رفت و اجرای آن را کسی برعهده نخواهد داشت جز محمد حسین میثاقی!
.
حتی یکی از عکاس‌های معتبر حوزه فوتبال نوشته که در زمان برگزاری دربی با پیشتبانی تمام قد صداوسیما دوربین‌هایی درون نیمکت‌های دو تیم کار گذاشته شده تا با ارائه امکاناتی کم سابقه توسط صداوسیما، برنامه‌ای جذاب‌تر از «نود» ساخته شود و نامش را هم بگذارند «فوتبال برتر»!
.
این یعنی مدیر شبکه سه برای حذف فردوسی‌پور از مهره‌ای استفاده می‌کند که سال‌ها در کنار او بوده و با عادل تجربه کسب کرده و حتی ساخت برنامه دیگری به جز «نود» را با فردوسی پور در رزومه‌اش دارد: «فوتبال ۱۲۰»
.
اینکه میثاقی با کمک چه کسی به این جایگاه رسیده بر کسی پوشیده نیست، اما شاید خیلی بی راه نباشد که بگوییم او در این مدت دائما به فکر خارج شدن از زیر سایه فردوسی‌پور بوده و احتمالا حالا با خود گفته چه زمانی بهتر از الآن که قرار است برای پر کردن جای خالی «نود» امکانات بیشتری هم داده شود و احتمالا دیگر مثل عادل هم برای چند دقیقه زمان بیشتر خواهش و تمنا نخواهد کرد چون او دیگر مجری محبوب علی فروغی است.
.
حال باید دید میثاقی برای محبوب شدن نزد مدیر شبکه سه حاضر است عادل را تنها بگذارد و صندلی شبیه به صندلی او در برنامه «نود» را تصاحب کند؟

آغاز سری جدید «دورهمی» از اردیبهشت ماه

آغاز سری جدید «دورهمی» از اردیبهشت ماه

جمشید مشایخی

استاد جمشید مشایخی درگذشت

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا