آلفابت روشی برای خونگیری بدون درد

دوشنبه 4 بهمن 1400 سلامت
آلفابت روشی برای خونگیری بدون درد

آلفابت روشی برای خونگیری بدون درد

شرکت آلفابت روشی برای خونگیری بدون درد با کمک سوزن‌های ریز و خاصیت مغناطیسی معرفی کرد. این ابزار مثل ساعتی بزرگ به دست بیمار بسته می‌شود

 

آلفابت روشی برای خونگیری بدون درد

 

.دپارتمان سلامت شرکت آلفابت در تلاش است ابزار جدیدی برای خونگیری بدون درد به بازار عرضه کند. این شرکت مدتی است در حوزه توسعه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری ابزارهای سلامت پروژه‌های کاربردی و مهمی را دنبال می‌کند. در بخش نرم‌افزاری،‌ آلفابت قصد دارد تجزیه و تحلیل داده‌های سلامت را به شکل مؤثرتر و بهتر در اختیار کاربران قرار دهد و در بخش سخت‌افزاری نیز سعی دارد سنسورهای جدیدی به بازار معرفی کند. یکی از آخرین پروژه‌هایی که این شرکت در بخش سلامت دنبال می‌کند،‌ سیستم مانیتورینگ پیوسته گلوکز است.ابزار جدید خونگیری بدون درد آلفابت موسوم به وریلی (Verily)، سیستمی است که در آن میکروسوزن‌ها یا سوزن‌های بسیار ریز منفجر می‌شوند و سپس با خاصیت مغناطیسی دوباره به شکل اولیه خود درمی‌آیند. این سیستم «انفجار میکروسوزن و خاصیت مغناطیسی» می‌تواند بدون درد از بیمار خون بگیرد. نمونه اولیه این ابزار خونگیری شبیه به نوعی ساعت مجهز به محفظه برای نمونه‌گیری خون طراحی شده است. این ابزار خونگیری مثل ساعتی بزرگ روی دست بسته می‌شود و برای نمونه‌گیری خون و تجزیه و تحلیل خون به کار برده می‌شود. البته هنوز اطلاعات کامل و دقیقی در مورد این ابزار خونگیری و فناوری آن منتشر نشده است. حتی ممکن است شرکت آلفابت طراحی محفظه آن را تغییر دهد و با شکل ظاهری دیگری این ابزار را به بازار عرضه کند.آزمایش خون و روش‌های معمول خونگیری برای برخی افراد واقعا غیر قابل تحمل است. برخی افراد اصلا تجربه دلپذیری از خون دادن ندارند. ولی بررسی وضعیت سلامت با استفاده از آزمایش خون یکی از مواردی است که تقریبا هر کسی با آن مواجه می‌شود. هم روش خونگیری و هم روش بررسی داده‌های آزمایش از اهمیت بسزایی برخوردارند که باید به آن توجه شود. شرکت آلفابت سعی دارد در ابزار جدید خود تغییراتی در روش خونگیری و بررسی داده‌ها ایجاد کند.

آلفابت روشی برای خونگیری بدون درد

مقاله‌ی مرتبط:

ابزار جدید خونگیری وریلی می‌تواند در قالب یک گجت پوشیدنی به دست بیمار بسته شود و در مطالعات وضعیت بالینی بیمار بسیار کاربرد خواهد داشت. خصوصا بیمارانی که دائما باید تحت مراقبت باشند و آزمایش خون بدهند، می‌توانند از این ابزار بدون درد برای خونگیری به‌راحتی استفاده کنند. این ابزار مجهز به سوزن‌های نازک و باریکی است که روی دست منفجر می‌شوند و بعدا با خاصیت مغناطیسی که در همین ابزار تعبیه‌شده مجددا به حالت اولیه‌شان برمی‌گردند و در جریان این اتفاق فرآیند خونگیری اتفاق می‌افتد.سال گذشته آلفابت تلاش‌ کرد مطالعاتی روی سنسورهای مختلف برای بررسی ضربان قلب و ECG داشته باشد. این شرکت در این حوزه تمام تلاش خود را به کار بست تا محصولاتی با کارایی بالا به بازار عرضه کند. ابزار جدید وریلی در همین راستا در حوزه سلامت طراحی شده است. بیماران این گجت پوشیدنی را به دست خود می‌بندند تا بدون درد آزمایش خون بدهند و در سریع‌ترین و مطمئن‌ترین زمان نتایج را دریافت کنند. این محصول جدید باید تأییدیه سازمان FDA آمریکا را دریافت کند تا بتوان نسبت به دقت و ایمنی آن مطمئن شد. در همین راستا آلفابت در تلاش است تا تمامی اطلاعات علمی،‌ فنی و هر آنچه این سازمان برای تأیید وریلی لازم دارد در اختیار FDA‌ بگذارد. البته برخی منابع مطلع اعلام کرده‌اند که این ابزار جدید تا تولید انبوه راه زیادی باید طی کند و هنوز آماده عرضه به بازار نیست.

آلفابت روشی برای خونگیری بدون درد

فواید ومضرات زرد آلو برای بدن

فواید ومضرات زرد آلو برای بدن

روش های درمان خانگی تبخال

روش های درمان خانگی تبخال

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا