آشنایی با سلبیریتی‌هایی که بیشترین طلاق را در کارنامه زندگی خود ثبت کرده‌اند

سه‌شنبه 16 مرداد 1397 سینما

آشنایی با سلبیریتی‌هایی که بیشترین طلاق را در کارنامه زندگی خود ثبت کرده‌اند

طلاق ستاره های هالیوود,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

طلاق موضوع ساده و پیش پا افتاده ای نیست و حتی فکر کردن به آن هم ناخوشایند است اما زمانی که ثروتمند و مشهور باشید و دائما رسانه ها شما را تحت نظر داشته باشند، این موضوع بسیار دردناک تر هم خواهد بود. در طول سال ها، رابطه عاطفی ستاره های زیادی در دنیای هالیوود به بن بست خورده است، اما از میان آنها برخی از ستاره ها هستند که رکورد طلاق را شکسته اند.

 

اگر دوست دارید با ستاره هایی که بیشتر طلاق را در کارنامه زندگی خود ثبت کرده اند آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

 

بانی لی بیکلی

طلاق: ۷ بار

 

طلاق ستاره های هالیوود,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

بانی لی بیکلی جزو ستاره هایی ست که بیشترین طلاق، یا حتی می توانیم بگوییم بیشتری ازدواج را در میان ستاره ها داشته است. او ۱۰ بار ازدواج کرد که ۳ بار آن قبل از مراسم عروسی بهم خورد و ۷ تای دیگر منجر به طلاق شد.

 

بلیک در سال ۲۰۰۰، درست یک سال قبل از این که به قتل برسد، با رابرت بلیک ازدواج کرد. او در سال ۲۰۰۱، در حالی که روی صندلی ماشین همسرش در مقابل یک رستوران ایتالیایی در کالیفرنیا نشسته بود، با شلیک گلوله ای در سر و شانه اش، به قتل رسید. زمانی که او به قتل رسید، بلیک در ماشین نبود، از این رو به عنوان مظنون شناخته شد اما در نهایت در سال ۲۰۰۵ تبرئه شد.

 

اکثر ازدواج های او تنها چند روز یا چند هفته دوام داشت. جالب است بدانید که کوتاه ترین ازدواج او تنها ۱ روز به طول انجامید. در نهایت، او ۴ فرزند از ازدواج هایش به یادگار گذاشته است.

 

ژاژا گابور

طلاق: ۷ بار

 

طلاق ستاره های هالیوود,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

ژاژا گابور هنرپیشه و فعال مد اهل مجارستان و ایالات متحده آمریکا بود. وی بین سال ‌های ۱۹۳۲ تا ۱۹۹۷ میلادی فعالیت می ‌کرد. او در بوداپست مجارستان به دنیا آمد و در جریان جنگ جهانی دوم به آمریکا مهاجرت کرد.

 

او بیشتر شهرت اش را نه به پرده سینما بلکه مدیون سبک زندگی خبرسازش بود. علاوه بر آن، او در طول زندگی اش ۳ کتاب زندگی نامه از خود بر جای گذاشت.

 

او ۸ ازدواج و ۷ طلاق را در رزومه خود ثبت کرده است. گابور برای نخستین بار در سن ۲۰ سالگی و برای آخرین بار در سن ۷۰ سالگی ازدواج کرد. درباره او گفته شده که ژاژا بهترین نقشی که بازی کرد نقش خودش بود.

 

ژاژا گابور در سن ۹۹ سالگی به علت سکته قلبی درگذشت. در بهار ۲۰۱۸ اعلام شد که تقریباً ۱۰۰۰ مورد از اموال او مزایده و به فروش خواهد رفت.

 

جنیفر اونیل

طلاق: ۷ بار

 

طلاق ستاره های هالیوود,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

جنیفر اونیل هنرپیشه، نویسنده و مدل آمریکایی ست که از سال ۱۹۶۸ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده ‌است. از فیلم ‌هایی که وی در آن نقش داشته است، می ‌توان به «کاروان ‌ها» اشاره کرد.

 

او در طول زندگی اش ۹ بار ازدواج کرد که یکی از ازدواج هایش قبل از برپایی مراسم لغو و ۷ ازدواج دیگر به طلاق منجر شد. اولین ازدواج او در سن ۱۷ سالگی و آخرین ازدواج اش در سال ۱۹۹۶ بود. او در حال حاضر با همسرش، مروین سیدنی، زندگی می کند.

 

او در طول زندگی اش ۹ کتاب زندگی نامه با نام «Surviving Myself» نوشته ا که در سال ۱۹۹۹ منتشر شده است. علاوه بر نویسندگی، او در موسسات خیریه نیز فعالیت داشت. در حال حاضر او ۳ فرزند و ۴ نوه دارد.

 

لانا ترنر

طلاق: ۷ بار

 

طلاق ستاره های هالیوود,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

لانا ترنر بازیگر نامزد جایزه اسکار آمریکایی بود. او بازیگری را از سن ۱۶ سالگی آغاز کرد و سعی کرد که با ایفای نقش های متفاوتی در سینما و تلویزیون، هنر خود را به دیگران ثابت کند.

 

او ۸ بار ازدواج کرد و ۷ بار طلاق گرفت. اولین ازدواج او با آرتی شاو و در سن ۲۰ سالگی بود اما این ازدواج تنها ۶ ماه به طول انجامید.

 

ترنر در سال ۱۹۸۲ از بازیگری بازنشست شد و پس از آن نوشتن زندگی نامه اش را آغاز کرد. او در سال ۱۹۹۵ و در سن ۷۵ سالگی از دنیا رفت. از ۸ ازدواج او تنها یک دختر بر جای مانده است.

 

الیزابت تیلور

طلاق: ۷ بار

 

طلاق ستاره های هالیوود,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

الیزابت تیلور، متولد ۲۷ فوریه ۱۹۳۲، بازیگر سرشناس یهودی ‌تبار آمریکایی و برنده دو جایزه اسکار برای بهترین بازیگر بود. او جزو مشهورترین بازیگران انگلیسی-آمریکایی سینمای هالیوود شناخته می شد.

 

الیزابت که دارای لقب سلطنتی «دیم» بود، با بازی در فیلم‌ هایی چون «کلئوپاترا» (۱۹۶۳)، «چه کسی از ویرجینیا وولف می ‌ترسد؟»(۱۹۶۶) و «گربه روی شیروانی داغ»(۱۹۵۸) به یکی از مشهورترین و محبوب ‌ترین چهره ‌های سینمای جهان تبدیل شد.

 

زندگی خصوصی پر ماجرای او در کنار فیلم ‌های موفق و فعالیت ‌های بشردوستانه اش همواره او را که از ۱۲ سالگی با بازی در فیلم «ولوت ملی»(۱۹۴۴) شناخته شد، در شهرت نگه داشت. به عنوان مثال یکی از خبرسازترین اتفاقات زندگی او ازدواج های متعددش بود. او ۸ ازدواج و ۷ طلاق را در کارنامه اش ثبت کرده است. آخرین همسر او لری فورتنسکی بود که در سال ۱۹۹۶ از او جدا شد.

 

تیلور در ۲۳ مارس ۲۰۱۱ در سن ۷۹ سالگی به دلیل ایست قلبی در بیمارستان سیدار سینای شهر لس‌ آنجلس درگذشت. او ۴ فرزند از ازدواج های خود به یادگار گذاشته است.

 

لری کینگ

طلاق: ۶ بار

 

طلاق ستاره های هالیوود,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

لری کینگ، زاده ۱۹۳۳، مجری باسابقه شبکه تلویزیونیِ سی‌ان‌ان است. او ۸ بار ازدواج کرده که یکی از ازدواج هایش قبل از برپایی مراسم کنسل اما ۶ ازدواج دیگرش به طلاق منتهی شد. او در حال حاضر با همسر آخرش، شوان ساتویک، زندگی می کند. آنها در سال ۱۹۹۷ با هم ازدواج کردند و توانستند زندگی شان را تاکنون حفظ کنند.

 

او نه تنها در صنعت سینما و تلویزیون، بله در نوشتن نیز دستی دارد. او بیش از ۲۰ کتاب شامل کتاب های کودکان و زندگی نامه نوشته است. او همچنین سازمانی را راه اندازی کرده که حامی بیمارانی که توانایی پرداخت هزینه های پزشکی را ندارند، می باشد.

 

ریچارد پریور

طلاق: ۵ بار

 

طلاق ستاره های هالیوود,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

ریچارد پریور، زاده ۱ دسامبر ۱۹۴۰، مجری استندآپ کمدی، هنرپیشه، منتقد اجتماعی، رئیس تشریفات و نویسنده آمریکایی بود. او بیشتر برای واکنش‌ های سرسختانه ‌اش در برابر نژادپرستی و موضع گیری نسبت به مسائل معاصر مانند ابتذال و بدزبانی معروف بود.

 

پریور یک بار برنده جایزه امی و پنج بار برنده جایزه گرمی و برنده جایزه مارک توین سال ۱۹۹۸ شد. او ۷ ازدواج را در کارنامه اش ثبت کرده که ۲ بار آن رجوع و ۵ بارش منجر به طلاق شد. او قبل از مرگش، در دسامبر ۲۰۰۵، با آخرین همسرش جنیفر لی زندگی می کرد. آنها در سال ۱۹۸۱ با یکدیگر ازدواج کردند و یک سال بعد از هم جدا شدند اما بار دیگر در سال ۲۰۰۱ به هم رجوع کردند و تا لحظه مرگ ریچارد در کنار هم بودند.

 

دانیل استیل

طلاق: ۵ بار

 

طلاق ستاره های هالیوود,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

دانیل استیل در ۱۴ اوت ۱۹۴۷ در شهر نیویورک به دنیا آمد. او گاهی روی پنج پروژه از رمان ‌هایش به صورت همزمان کار می‌ کرد و بیشتر رمان ‌هایش هم پر فروش بوده ‌اند. همچنین مجموعه آثاری در زمینه داستان کودکان و شعر دارد. کتاب ‌های او به ۲۸ زبان ترجمه که تاکنون از ۲۲ جلد آنها اقتباس سینمایی یا تلویزیونی تهیه شده و دو اقتباس از کتاب ‌هایش برنده جایزه گولدن گلوب شده ‌است.

 

ارزش خالص سرمایه او در سال ۲۰۱۷، ۳۷۵ میلیون دلار تخمین زده شده است اما او برای کمک به دیگران درنگ نمی کند. او موسسه ای به حمایت از کودکان دارای بیماری روانی و کودکانی که مورد تجاوز قرار گرفته اند، راه اندازی کرده است. اگرچه او زندگی کاری موفقی داشته اما در ازدواج هایش اینگونه نبوده به طوری که ۵ طلاق را در کارنامه اش ثبت کرده است. حاصل این ازدواج ها ۷ فرزند می باشد.

 

 ترجمه از پردیس بختیاری

 

bart​arinha.‎​ir

مرجع : سرپوش

مادر یک شهید بانی کنسرتی متفاوت در سبزوار شد

«رابرت ردفورد» در 81 سالگی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا