بازی های بزرگسالان

سه‌شنبه 25 خرداد 1400 بازار ، گوناگون
بازی های بزرگسالان

همه ی انسان ها نیازهایی دارند که باید آن ها را رفع کنند وگرنه به جسم یا روحشان آسیب وارد می شود. این نیازها به نیازهای غریزی معروفند و در اکثر موجودات وجود دارد. مثل غذا و آب، خواب، بهداشت، تفریح…. موضوع بحث ما مورد آخر یعنی تفریح است. نیازی که رفع نشدن آن باعث آسیب های شدید روحی و روانی شدیدی می شود. افسردگی اولین آسیب به کسی است که نیاز تفریحش را رفع نکرده باشد. همه ی افراد در پی پول هستند تا بتوانند زندگی خوبی برای خود بسازند اما خبر ندارند که به دنبال این موضوع در حال آسیب دیدن هستند. چرا که تمام وقت خود را برای کار صرف می کنند و تفریح در زندگی شان جایی ندارد. تصور کنید مرد و زنی را که صبح تا شب کار میکند و پس از به خانه رفتن از فرط خستگی می خوابد. نیاز به گفتن نیست که مدت زیادی طول نمی کشد تا فرد آسیب های روحی شدیدی ببیند. اما بهترین تفریح از نظر روانشناسان بازی کردن است که خیلی از بزرگسالان به اشتباه آن را کودکانه می دانند. اما باید این موضوع را بدانند که در قرن 21 بازی هایی فقط برای بزرگسالان طراحی و تولید می شود.

تاریخچه بازی بزرگسالان

این موضوع که بزرگسالان هم به بازی نیاز دارند از زمان های خیلی دور وجود داشته و برای رفع این نیاز تلاش می شده. مثلا در زمانی که هیچ تکنولوژی ای نبوده بازی ای شبیه به دوز ساخته شده و بازی می شده است. مورخان عنوان کرده اند که از بقایای به جا مانده به این موضوع پی برده اند که انسان های اولیه سنگ ها را روی هم میچیده اند و با سنگی دیگر به آنها میزدند تا بریزد. شاید قانون خاصی وجود نداشته و به ظاهر کاری بی سر و ته بوده باشد اما همین که انسان اولیه برای خود یک بازی طراحی کرده بود جای تحسین دارد. با گذر زمان بازی های زیادی برای بزرگسالان طراحی میشد که اکثرا نیاز به فعالیت بدنی و فضای زیادی داشتند. اما پادشاهان این بازی ها را در سطح خود نمی دانستند و نمیخواستند که جلوی دیگران بالا و پایین بپرند. به همین دلیل دستور دادند بازی ای برای آنها طراحی شود که نیاز به جابجایی نباشد و به صورت نشسته بازی کنند. این گونه بود که بردگیم به سبک نوین ایجاد شد. بردگیم یا بازی رومیزی همانطور که از اسمش پیداست بازی ایست که به فضایی به اندازه یک میز نیاز دارد. این بازی ها معمولا نیاز به تحرک زیادی ندارند ولی نیاز به استفاده از استعدادهای گوناگون مغزی و فکر کردن دارد. در ادامه بیشتر درمورد بردگیم ها حرف خواهیم زد.
پادشاهان از بردگیم خوششان آمده بود و درخواست طراحی بازی های بیشتری دادند. کم کم بازی ها تکامل یافتند و قوانینشان کامل تر شد. با مرور زمان شطرنج اختراع شد. بازی ای که سراسر فکر و استراتژی بود و به یک بازی شاهانه تبدیل شد. در پی آن بازی های دیگری ساخته شدند و کم کم تخته نرد و بازی های تخته ای مشابقه ساخته شدند. تا اینکه به قرن 21 رسیدیم و بردگیم ها برای تمامی سنین و برای تعداد های مختلف طراحی شدند.

 

بردگیم چیست؟

 

بردگیم چیست؟

همانطور که گفته شد بردگیم یا همان بازی رومیزی بازی ایست که به فضایی برابر با یک میز نیاز دارد. این بازی ها در سبک های گوناگونی طراحی و روانه بازار می شوند. به گونه ای که شما با هر سلیقه ای هم که باشید بازی ای باب میل تان پیدا خواهید کرد. همانطور که گفته شد در ابتدا بازی هایی مثل شطرنج و تخته نرد ساخته شدند. یعنی بازی ها اکثرا 2 نفره بودند. اما امروزه شما هر تعدادی هم که باشید بازی ای برای شما پیدا خواهد شد. مشکل دیگر این بود که هیچوقت یک کودک نمی توانست با پدرش یک بازی رومیزی را بازی کند. اما امروزه بازی های طراحی شده اند که برای هر سنی مناسب است و حتی پدربزرگ با نوه اش می تواند بازی کند و به اندازه نوه اش از بازی لذت ببرد. اما در قرن حاضر یکی از مشکلات زمان است. امروزه همه درگیر کار و زندگی شده اند و خیلی از مواقع زمان زیادی برای بازی کردن ندارند. یا برعکس. به تعطیلات رفته اند و زمان زیادی دارند و نمی خواهند بازی شان زود تمام شود. بردگیم ها همه این افراد را مد نظر قرار داده اند و هم بازی ای با مدت زمان 5 دقیقه و هم بازی با مدت زمان چند روز طراحی شده است. پس دیگر مشکلی از بابت زمان هم نخواهد بود. شاید بگویید در مشکلات اقتصادی این روزها پول خرید بازی نداریم و نمی توانیم بازی بخریم. اما باید بگوییم بردگیم ها با هر قیمتی روانه بازار شده اند. بازی های ایرانی از رنج قیمت 20 هزارتومان تا 10 میلیون تومان وجود دارند و انتخاب با شماست که چقدر برای این نیاز اساسی تان هزینه کنید. همچنین فروشگاه هایی مثل بازیسل وجود دارند که علاوه بر امکان خرید بردگیم امکان خرید قسطی بردگیم و حتی اجاره بردگیم را هم فراهم آورده است. انتخاب با شماست.

چی بازی کنیم؟

روی جعبه هر بردگیم درجه سنی درج شده است که البته خیلی قابل اعتماد نیستند. شاید بهتر باشد نظر منتقدان را ببینید تا بدانید بازی ها برای شما مناسب هستند یا نه. فروشگاه بردگیم بازیسل برای بردگیم ها درجه سختی تعیین می کند. می توانید با توجه به درجه سختی تعیین شده هم انتخاب کنید. اما بهترین کار این است که ابتدا سبک بازی را ببینید، سپس تعداد و زمانش را ببیند. در آخر هم درجه سختی را از سایت بازیسل چک کنید. اما می خواهیم در این مقاله چند بازی را به شما پیشنهاد دهیم.
اگر بر اساس تعداد نفرات بخواهیم جلو برویم باید از 1 نفره ها شروع کنیم. بازی های 1 نفره زیادی وجود دارند که ما بازی رسام و بازی وینگسپن را به شما معرفی می کنیم. بازی های که حالت تک نفره جذابی دارند و می توانید آموزش آن ها را از سایت بازی سل مشاهده کنید.
اگر بخواهید دونفره بازی کنید بستگی به سلیقه شما بازی های زیادی وجود دارد. بازی واکنش برای کسانی که به هیجان علاقه دارند. بازی دوئل و بازی شهر های گمشده برای کسانی که استراتژی دوست دارند. و بازی پچ ورک و بازی گبه بازی برای کسانی که علاقه مند به بازی ها فان و سبک هستند.

اما بازی های چند نفره زیادی وجود دارند. برای بازی های چند نفره با تعداد کم بازی هنر مدرن ، بازی کهربا و بازی کینگ دومینو را به شما پیشنهاد می دهیم و برای تعداد بالا بازی استوژیت ، بازی جالیز و بازی رازهیتلر که تم مافیا دارد را پیشنهاد می دهیم.

شما انتخاب می کنید که چه بازی ای را داشته باشید. این بازی هایی که پیشنهاد شد بیشتر برای کسانی مناسب است که تا به حال بردگیم بازی نکرده اند و یا به تازگی وارد این دنیای عظیم شده اند. اگر بردگیم باز باشید می دانید که بازی های سخت و جذاب زیادی وجود دارند که سایت بازی سل همه آن ها را آموزش می دهد.

 

چی بازی کنیم؟

 

از کجا بردگیم بخریم

فروشگاه های زیادی وجود دارند که این بازی ها را ارائه می دهند اما باید دقت کرد که کدام یک علاوه بر فروش به آموزش و مشاوره هم می پردازد. همچنین باید دقت کنید که کدام یک به آسایش مشتری اهمیت می دهد. این روزها بازی های فیک و تقلبی زیاد شده اند و بهتر است از جایی خرید کنید که اصل بودن بازی ها را ضمانت کند و همچنین بعد از خرید هم برای آموزش بازی ها پاسخگو باشد. پس چه بردگیم چه هر محصول دیگری را از جایی بخرید که مشتری برای آن ها در درجه اول باشد و احترام کامل را به مشتری بگذارد.

تخریب ساختمان

تخریب ساختمان

کاربرد چوب پلاست

کاربرد چوب پلاست در روف گاردن و طراحی های مدرن ساختمان های لوکس

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا