24 بهترین سرگرمی ها برای زنان

پنج‌شنبه 5 خرداد 1401 خانه داری
بهترین سرگرمی ها برای زنان

بهترین سرگرمی ها برای زنان

بهترین سرگرمی ها برای زنان:سرگرمی های زیادی برای زنان وجود دارد که سرگرم کننده، منحصر به فرد و مقرون به صرفه هستند. این سرگرمی های بزرگسالان می تواند ذهن شما را تحریک کند، سلامت جسمی شما را بهبود بخشد، استرس را کاهش دهد و شادی شما را افزایش دهد. چه بخواهید کاری در خانه انجام دهید یا یک فعالیت در فضای باز، چندین سرگرمی عالی برای زنان وجود دارد که باید در نظر بگیرند!

برخی از زنان علایق زنانه ای مانند هنرها و صنایع دستی دارند که خلاقانه و آرامش بخش هستند، در حالی که برخی دیگر ممکن است فعالیت های جذاب را به خانم های 40، 50 و 60 ساله ترجیح دهند که می خواهند از نظر ذهنی فعال بمانند. با بسیاری از کارهای شگفت انگیز برای انجام سرگرمی، انتخاب یک سرگرمی جدید می تواند چالش برانگیز باشد.

برای الهام بخشیدن به ایده‌ها، ما فهرستی از بهترین سرگرمی‌های زنان را گردآوری کرده‌ایم. از زیبا و زنانه گرفته تا خلاقانه و منحصر به فرد، این سرگرمی های محبوب را کشف کنید تا فعالیت های جالبی را پیدا کنید که به شما کمک می کند آرامش داشته باشید و لذت ببرید.

بهترین سرگرمی ها برای زنان

بهترین سرگرمی ها برای زنان

1-وبلاگ نویسی

وبلاگ نویسی به یکی از محبوب ترین سرگرمی های زنان تبدیل شده است و می تواند راهی عالی برای به اشتراک گذاشتن علایق شما در حین کسب درآمد آنلاین باشد. چه مجذوب هنر و صنایع دستی، سفر یا باغبانی باشید، انواع مختلفی از وبلاگ ها وجود دارد که می توانید ایجاد کنید. اگرچه می توانید از وبلاگ خود به عنوان یک تابلو یا جریان آگاهی استفاده کنید، اما اگر به آن ادامه دهید می توانید آن را به منبع درآمد غیرفعال تبدیل کنید. راه اندازی یک وبلاگ می تواند گزینه مناسبی برای زنان با انگیزه باشد تا در خانه پول در بیاورند و در عین حال کاری را انجام دهند که از آن لذت می برند!

 

2-آشپزی

آشپزی یک سرگرمی سرگرم کننده است که می تواند در هنگام غذا خوردن سالم و پذیرایی از مهمانان با شام های فانتزی عملی باشد. چه بخواهید یک سرآشپز خبره شوید، یک کسب و کار پذیرایی راه اندازی کنید یا یک وب سایت دستور پخت بسازید، آشپزی می تواند یک مهارت عالی برای توسعه باشد. اگر مبتدی هستید، باید اصول اولیه را یاد بگیرید و غذاهای ساده بسازید. غذاهای باحال و غذاهای لذیذ زیادی برای آزمایش وجود دارد. برای اجتماعی تر کردن این سرگرمی، به یک کلاس آشپزی معمولی بپیوندید، جلسات هفتگی با دوستانی داشته باشید که این علاقه را به اشتراک می گذارند یا تصاویری از خلاقیت های شما را در حساب های اینستاگرام و پینترست خود منتشر می کنند.

 

بهترین سرگرمی ها برای زنان

بهترین سرگرمی ها برای زنان

3-دوچرخه سواري

دوچرخه سواری یکی از بهترین سرگرمی ها برای خانم هایی است که می خواهند از نظر بدنی به تناسب اندام برسند و برای شروع فقط به سرمایه گذاری کمی نیاز دارد.می‌توانید یک دوچرخه اسپین داخلی بخرید، اما چیزی جادویی وجود دارد که باد روی موهای شما در مسیرهای خاکی گسترده بچرخد. اگر در دوچرخه سواری کاملاً تازه کار هستید، به آرامی با سفرهای بیست یا سی دقیقه ای شروع کنید. همانطور که اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کنید، می توانید به سفرهای تمام روز در اطراف شهر یا شهر محلی خود بروید.

 

4-باغبانی

چه شست کاملا سبز باشید و چه نمی توانید یک جفت قیچی هرس را تشخیص دهید، هرکسی که از زیبایی طبیعت لذت می برد باید باغبانی را امتحان کند. این سرگرمی باغ شما را زیبا جلوه می دهد و می توانید از گیاهان، سبزیجات و میوه هایی که در طول سال برداشت می کنید استفاده کنید. اگر در تلاش هستید که برای ورزش کردن وقت بگذارید، متوجه خواهید شد که کار در باغ خود یک راه عالی برای ادامه حرکت است.

 

بهترین سرگرمی ها برای زنان

بهترین سرگرمی ها برای زنان

5-رقصیدن

رقصیدن یک راه سرگرم کننده برای خوش اندام ماندن است و اندورفین های احساس خوبی را ترشح می کند که باعث می شود شما برای بیشتر برگردید. داشتن پیش زمینه رقص قبل از شروع کلاس همیشه مفید است، اما حتی مبتدیان کامل نیز می توانند کلاس محلی مناسب خود را پیدا کنند. اگر یک پریمای بالرین غیرعادی هستید یا از صداهای رضایت‌بخشی که از کفش‌های شیری ساطع می‌شود لذت می‌برید، رقص راهی عالی برای کاهش استرس، بهبود ریتم و قوی نگه داشتن ماهیچه‌هایتان است.

 

6-جواهر سازی

ساخت جواهرات به انگشتان زیرک و صبر نیاز دارد، اما پاداش آن ارزش تلاش را دارد! شروع این سرگرمی آسان است. به سادگی به فروشگاه صنایع دستی محلی خود بروید و مهره ها، رشته ها، سنگ ها و سیم ها را بردارید. سپس، آنها را به هم بچسبانید تا طرح های منحصر به فردی ایجاد کنید. این نه تنها استرس را از بین می برد و سطح تمرکز را بهبود می بخشد، بلکه می توانید سرگرمی خود را به یک تجارت کوچک تبدیل کنید، اگر قطعات بیانیه ای را ایجاد کنید که مردم دوست دارند.

 

بهترین سرگرمی ها برای زنان

بهترین سرگرمی ها برای زنان

7-مربی یوگا

تبدیل شدن به یک مربی یوگا شما را با افراد ذن مرتبط می کند، ذهن شما را آرام می کند و با افزایش سن، سلامت جسمانی شما را کنترل می کند. اگرچه می‌توانید به عنوان یک شرکت‌کننده به کلاس‌های یوگا بروید، راهنمایی همکار یوگی‌ها در مورد سلام‌هایشان به آفتاب هر روز صبح می‌تواند رضایت‌بخش باشد.

 

8-عکاسی

عکاسی قبلاً یک تلاش گران قیمت بود، اما عصر جدید دوربین‌های مقرون‌به‌صرفه، آن را به یکی از در دسترس‌ترین سرگرمی‌های زنان تبدیل کرده است. می‌توانید کارها را جدی بگیرید و روی تجهیزات نورپردازی و دوربین دیجیتال با کیفیت سرمایه‌گذاری کنید، اما این سرگرمی برای زنانی که می‌خواهند با استفاده از گوشی‌های هوشمندشان خاطرات خود را ثبت کنند و پروفایل‌های رسانه‌های اجتماعی خود را بسازند، به همان اندازه قابل اجرا است.

 

بهترین سرگرمی ها برای زنان

بهترین سرگرمی ها برای زنان

9-رنگ آمیزی

حتی اگر تنها تجربه قبلی شما از نقاشی با اعداد و ارقام بوده است، می توانید با برداشتن یک قلم مو و بیان خود، عضلات هنری خود را خم کنید. این فعالیت به بهبود خلاقیت و تمرکز شما کمک می کند و حتی می توانید با یک کلاس هفتگی ساختار را در زندگی خود بگنجانید. قبل از اینکه به سراغ رنگ روغن و بوم بروید، ساده را با مجموعه ای از آبرنگ، یک کتاب طراحی و کمی الهام شروع کنید.

 

10-ساز زدن

نواختن یک ساز به عزم و تمرین زیادی نیاز دارد اما می تواند در درازمدت پاداش های بزرگی به همراه داشته باشد. اگرچه بهترین راه برای یادگیری یک مهارت جدید، درس های منظم است، کسانی که بودجه کمی دارند می توانند اصول اولیه را از طریق YouTube و دوره های آنلاین بیاموزند. وقتی به اندازه کافی خوب شدید، چند کنسرت خصوصی برای نزدیکترین و عزیزترین خود اجرا کنید!

 

بهترین سرگرمی ها برای زنان

بهترین سرگرمی ها برای زنان

11-تماشای فیلم

تماشای فیلم همیشه یک سرگرمی جالب بوده است و می تواند به شما کمک کند تا از فیلمبرداری و تاریخ هالیوود مطلع شوید. می‌توانید نسخه‌های جدید را در سینما علامت بزنید یا با ثبت‌نام در یک سرویس پخش، مقداری پول ذخیره کنید. اگر به دنبال برقراری ارتباط با زندگی اجتماعی خود هستید، برای تماشای آخرین فیلم هر ماه با دوستان خود ملاقات کنید. سپس، پس از فیلم، با نوشیدنی و یک وعده غذایی مقوی صحبت کنید.

 

12-خواندن

خواندن می تواند راهی برای تحریک ذهن، کاهش استرس و تبدیل شدن به نویسنده بهتری باشد. اگر فهرستی طولانی از کارهایی که باید انجام دهید، متقاعد کردن خود به خواندن برای لذت بردن می‌تواند سخت باشد، اما گم شدن در یک داستان بهترین تسکین دهنده استرس است. چه به داستان های علمی تخیلی، تاریخی یا بیوگرافی علاقه مند باشید، می توانید به راحتی این سرگرمی را همراه خود داشته باشید.

بهترین سرگرمی ها برای زنان

بهترین سرگرمی ها برای زنان

13-صابون سازی

صابون سازی یک سرگرمی فوق العاده و ارزان است که برای شروع آن فقط به چند ماده نیاز دارد. تازه کارها می خواهند روی ترازوهای آشپزخانه، یک مخلوط کن غوطه وری و عطرها و رنگ های اولیه سرمایه گذاری کنند. رایحه های گل همیشه برای شروع محبوب هستند، و با افزایش اعتماد به نفس می توانید شروع به اضافه کردن گلبرگ های زیبا و مرمر به میله های خود کنید که منعکس کننده عطر صابون هستند.

 

14-مربی بدن سازی

اگر دوست دارید با سرگرمی های خود به عظمت دست یابید، در نظر داشته باشید که یک مربی تناسب اندام شوید. برای تبدیل شدن به یک مربی گروهی تناسب اندام، باید قبل از انتخاب یک باشگاه برای تدریس در یک برنامه گواهینامه دریافت کنید. این یک سرگرمی محبوب است، زیرا به زنان راهی برای به چالش کشیدن خود، حفظ حرکت بدن و ملاقات با افراد همفکر ارائه می دهد.

 

بهترین سرگرمی ها برای زنان

بهترین سرگرمی ها برای زنان

15-خیاطی

اگر از خیاطی لذت می برید، خیاط شدن قطعاً برای شما مفید خواهد بود. برای ایجاد لباس به یک چرخ خیاطی مناسب نیاز خواهید داشت، اما گزینه های بودجه ای کار را بدون شکستن هزینه انجام می دهند. با کمی آزمون و خطا، می توانید خلاقیت های مد روز خود را در خیابان ها تکان دهید و حتی ممکن است شروع به دریافت کمیسیون کنید.

 

16-بافندگی

اگر احساس یک شال پشمی گرم را در دور گردن خود دوست دارید، بافتنی را در نظر بگیرید. این سرگرمی کمی به عادت کردن نیاز دارد، اما وقتی به آن دست پیدا کردید، می‌توانید در حین تماشای تلویزیون یا صحبت با خانواده‌تان ببافید. این نه تنها یک سرگرمی مولد و قابل حمل است، بلکه هر ساله با ساختن لباس بافتنی برای کل فرزندتان، در هزینه های خود در هدایای کریسمس صرفه جویی خواهید کرد!

 

بهترین سرگرمی ها برای زنان

بهترین سرگرمی ها برای زنان

 

17-شمع سازی

شمع سازی روشی عالی برای ترکیب اشتیاق به دکوراسیون با عشق به اسانس ها و عطرها است. اگرچه مطمئناً می‌توانید شمع‌هایی را از موم معمولی بدون عطر درست کنید، اما افزودن عطر به آثارتان باعث می‌شود که آن‌ها تا حدی افزایش یابد. برای شروع، به موم اولیه، فتیله، گلدان و چند رایحه انتخابی نیاز دارید. با گذشت زمان، شما قادر خواهید بود شمع های صاف و مجللی بسازید که هدایایی زیبا می سازد.

 

18-جمع آوری عتیقه

اگر به عتیقه جات اهمیت می دهید و خانه خود را با وسایل زیبا پر می کنید، جمع آوری می تواند سرگرمی جالبی باشد. برای شروع این سرگرمی، کشف کنید که ممکن است از جمع آوری چه چیزهایی لذت ببرید. این ایده خوبی نیست که به سمت احتکار قلمرو بروید، اما جمع‌آوری عتیقه‌جات ارزشمند، فیگورهای اکشن، سکه‌ها و سایر کالاهای قابل‌قدردانی سرگرمی شما را ارزشمند می‌کند. بهترین کار این است که اقلام خود را دور نگه دارید تا از ارزش آنها محافظت کنید، اما همچنین می توانید آنها را با افتخار در معرض دید مهمانان قرار دهید!

 

بهترین سرگرمی ها برای زنان

بهترین سرگرمی ها برای زنان

19-شعر نویسی

قرار نیست همه جان دان یا امیلی دیکنسون بعدی باشند، اما با برداشتن قلم و نوشتن شعر ممکن است هنرمند درونی شما را آشکار کند. برای شروع، چند کتاب شعر بردارید و شروع به خواندن کنید. بعد از اینکه به اندازه کافی الهام گرفتید، قلم خود را روی کاغذ بگذارید و دست به کار شوید. اگر کلام گفتاری را ترجیح می دهید، به یک اجرای محلی بروید و همه آن را بنوشید!

 

20-مراقبه

اگر با استرس و اضطراب دست و پنجه نرم می کنید و می خواهید سلامت روان خود را کنترل کنید، مدیتیشن یک تمرین عالی برای کشف است. در دنیای مدرن ما، کمی وقت گذاشتن برای رفع فشار ممکن است دشوار باشد، بنابراین با برنامه‌هایی شروع کنید که مراقبه‌های کوتاهی را ارائه می‌دهند قبل از اینکه به کتاب‌ها و کلاس‌های طولانی‌تر بروید. زمانی که مدیتیشن به طور منظم انجام شود، نشان داده شده است که باعث بهبود عزت نفس، کاهش استرس و حتی التیام بیماری های جسمی می شود.

 

مدیتیشن

مدیتیشن

21-کوهنوردی

کوهنوردی یک سرگرمی دشوار برای تسلط است، اما رسیدن به یک قله چالش برانگیز باعث می شود هر زنی احساس موفقیت کند. کوهنوردی های معمولی شامل پیاده روی زیاد است و معمولاً برای کسانی که سطح پایه آمادگی جسمانی ندارند توصیه نمی شود. چه تمایل به صعود به قله اورست داشته باشید و چه از ساده نگه داشتن کارها با قله های محلی خوشحال باشید، هر بار که به یک سطح ارتفاع جدید برسید، احساس می کنید در بالای جهان هستید.

 

22-طراحی

نقاشی خلاقیت، بیان و توجه به جزئیات را تقویت می کند. ممکن است فکر نکنید که استعداد کافی برای کشیدن نقاشی ندارید، اما می‌توانید با ایجاد همه چیز، از طرح‌های درجه یک و واقع‌گرایانه گرفته تا دودل‌های ابتدایی، اشتیاق خود را افزایش دهید. اگر می‌خواهید پیشرفت کنید، به یک کلاس محلی بروید که به شما کمک می‌کند تکنیک خود را تقویت کنید.

 

بهترین سرگرمی ها برای زنان

بهترین سرگرمی ها برای زنان

 

23-آواز خواندن

برای پرداختن به خوانندگی لازم نیست صدای ماریا کری یا بیانسه را داشته باشید. اگر بتوانید آهنگی را نگه دارید کمک می کند، اما حتی آواز خواندن در کنار آهنگ های مورد علاقه خود مطمئناً روحیه شما را تقویت می کند. از نظر علمی ثابت شده است که آواز خواندن هورمون هایی را ترشح می کند که بدن با کاهش استرس و افزایش لذت مرتبط است. برای بالا بردن سطح کار، به یک مربی صوتی معتبر بروید تا روی تکنیک شما کار کند.

 

24-پازل‌درست کنید

پازل‌های متنوعی با طرح‌های بسیار جذاب در بازار وجود دارند. اگر اهل این کار باشید، با خرید پازلی هزارتکه یا حتی قطعاتی بیشتر می‌توانید خود را در اوقات بیکاری سرگرم کنید. بعد از اینکه این کارِ فکری و در عین حال جذاب را به پایان می‌رسانید هم نتیجه زیبای آن را قاب کنید و به دیوار بیاویزید. چه‌چیزی از این بهتر؟

بافت پلیور مردانه

بافت پلیور مردانه/3 مدل یقه اسکی، یقه گرد، یقه هفت

تمیز کردن لکه آبمیوه از روی فرش

تمیز کردن لکه آبمیوه از روی فرش

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا